iCal, MobileMe ja iPhone
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
iCal, MobileMe ja iPhone
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minulla on iCalissa oman kalenterini lisäksi "tilattuna" kalenterina frouvani kalenteri MobileMe -synkkauksen kanssa (webcal://ical.me.com/xxxxx) sekä työpaikan kalenteri suoralla synkkauksella (URL-osoite). Hienosti toimii Macin iCalissa. Saanko noita tilattuja kalentereita jotenkin synkkautumaan myös iPhoneen MobileMe:n kautta, ilman että tarvitsee aina koneesta synkata ? www.me.com:in kalenterissa noita "tilattuja" kalentereita ei lainkaan näy.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Re: iCal, MobileMe ja iPhone
Viesti Kirjoittaja pnp »
iPhoneen saa yhden MobileMe tilin, ja yhden Exchange tilin, eli suoraan MobileMestä saat vain tuon oman kalenterin, mutta työpaikan kalenterin saat, jos tuo suora synkkaus tarkoittaa exchange:a.arttula kirjoitti:Minulla on iCalissa oman kalenterini lisäksi "tilattuna" kalenterina frouvani kalenteri MobileMe -synkkauksen kanssa (webcal://ical.me.com/xxxxx) sekä työpaikan kalenteri suoralla synkkauksella (URL-osoite). Hienosti toimii Macin iCalissa. Saanko noita tilattuja kalentereita jotenkin synkkautumaan myös iPhoneen MobileMe:n kautta, ilman että tarvitsee aina koneesta synkata ? http://www.me.com:in kalenterissa noita "tilattuja" kalentereita ei lainkaan näy.
iPhone 15 pro Max
Mac Studio M1 Max 32Gb
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja hks »
Tilattuja kalentereita ei tällä hetkellä saa mobileme:n kautta iphoneen. Itsellä olis sama ongelma ja siirryin googlesyncciin juuri tämän takia.arttula kirjoitti:Minulla on iCalissa oman kalenterini lisäksi "tilattuna" kalenterina frouvani kalenteri MobileMe -synkkauksen kanssa (webcal://ical.me.com/xxxxx) sekä työpaikan kalenteri suoralla synkkauksella (URL-osoite). Hienosti toimii Macin iCalissa. Saanko noita tilattuja kalentereita jotenkin synkkautumaan myös iPhoneen MobileMe:n kautta, ilman että tarvitsee aina koneesta synkata ? http://www.me.com:in kalenterissa noita "tilattuja" kalentereita ei lainkaan näy.
mäkmäkmäkmäk
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Saiskos syntymäpäiväkalenterin jotenkin?hks kirjoitti:Tilattuja kalentereita ei tällä hetkellä saa mobileme:n kautta iphoneen.
Mac Mini 2 GHz | 4 GB | 500 GB | Lion
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Kyllä se mulla ainakin on suoraan, siis se oma, ei kenenkään muun.Crimson kirjoitti:Saiskos syntymäpäiväkalenterin jotenkin?hks kirjoitti:Tilattuja kalentereita ei tällä hetkellä saa mobileme:n kautta iphoneen.
iPhone 15 pro Max
Mac Studio M1 Max 32Gb
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Voitkos kertoa kuinka tuo tapahtuu? Olen mielestäni kahlannut läpi iPhonen, MobimeMe:n ja iCal:in asetukset, mutta en vain osaa.pnp kirjoitti:Kyllä se mulla ainakin on suoraan, siis se oma, ei kenenkään muun.Crimson kirjoitti:Saiskos syntymäpäiväkalenterin jotenkin?hks kirjoitti:Tilattuja kalentereita ei tällä hetkellä saa mobileme:n kautta iphoneen.
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
En tehnyt mitään muuta, kuin laitoin macbookprolle MobileMe kalenterit syncronoinnin päälle, ja sitten loin MobileMe tilin iPhoneen, ja kyllä sieltä löytyy samat kalenterit kuin tällä koneellakin on, mukaan lukien tuo syntymäpäivät.Crimson kirjoitti:Voitkos kertoa kuinka tuo tapahtuu? Olen mielestäni kahlannut läpi iPhonen, MobimeMe:n ja iCal:in asetukset, mutta en vain osaa.pnp kirjoitti:Kyllä se mulla ainakin on suoraan, siis se oma, ei kenenkään muun.Crimson kirjoitti:Saiskos syntymäpäiväkalenterin jotenkin?hks kirjoitti:Tilattuja kalentereita ei tällä hetkellä saa mobileme:n kautta iphoneen.
iPhone 15 pro Max
Mac Studio M1 Max 32Gb
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Mulle ei tuo synttärikalenteri iPhoneen ilmesty millään ilveellä.pnp kirjoitti:En tehnyt mitään muuta, kuin laitoin macbookprolle MobileMe kalenterit syncronoinnin päälle, ja sitten loin MobileMe tilin iPhoneen, ja kyllä sieltä löytyy samat kalenterit kuin tällä koneellakin on, mukaan lukien tuo syntymäpäivät.Crimson kirjoitti:Voitkos kertoa kuinka tuo tapahtuu? Olen mielestäni kahlannut läpi iPhonen, MobimeMe:n ja iCal:in asetukset, mutta en vain osaa.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja isojii »
Oletko asettanut synttärit iphonessa vai icalissa?Crimson kirjoitti: Mulle ei tuo synttärikalenteri iPhoneen ilmesty millään ilveellä.
-
Osoitekirjassa, josta iCal hakee tiedot automaagisesti Syntymäpäivät-kalenteriin. Voikos ton hoitaa jotenkin muutenkin?isojii kirjoitti:Oletko asettanut synttärit iphonessa vai icalissa?Crimson kirjoitti: Mulle ei tuo synttärikalenteri iPhoneen ilmesty millään ilveellä.
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja isojii »
Oolraits, tätä siis juuri hain. iPhonen yhteystietoihin syötetty syntymäpäivä ei ainakaan itselläni siirtynyt mihinkään. Osoitekirjassa syötetty syntymäpäivä näkyy nätisti myös iphonen syntymäpäiväkalenterissa. Vielä kun sen saisi jotenkin myös ilmoittamaan itsestään?Crimson kirjoitti: Osoitekirjassa, josta iCal hakee tiedot automaagisesti Syntymäpäivät-kalenteriin. Voikos ton hoitaa jotenkin muutenkin?
Miten tällainen itsestäänselvyys voikin levällään?
-
Mulla ei tuo iCalin Syntymäpäivät-kalenteri (joka hakee tiedot Osoitekirjasta) synkkaudu mitenkään MobileMe:n kautta iPhoneen.isojii kirjoitti:Oolraits, tätä siis juuri hain. iPhonen yhteystietoihin syötetty syntymäpäivä ei ainakaan itselläni siirtynyt mihinkään. Osoitekirjassa syötetty syntymäpäivä näkyy nätisti myös iphonen syntymäpäiväkalenterissa. Vielä kun sen saisi jotenkin myös ilmoittamaan itsestään?Crimson kirjoitti: Osoitekirjassa, josta iCal hakee tiedot automaagisesti Syntymäpäivät-kalenteriin. Voikos ton hoitaa jotenkin muutenkin?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Sama ongelma meikäläisellä.Crimson kirjoitti:Mulla ei tuo iCalin Syntymäpäivät-kalenteri (joka hakee tiedot Osoitekirjasta) synkkaudu mitenkään MobileMe:n kautta iPhoneen.isojii kirjoitti:Oolraits, tätä siis juuri hain. iPhonen yhteystietoihin syötetty syntymäpäivä ei ainakaan itselläni siirtynyt mihinkään. Osoitekirjassa syötetty syntymäpäivä näkyy nätisti myös iphonen syntymäpäiväkalenterissa. Vielä kun sen saisi jotenkin myös ilmoittamaan itsestään?Crimson kirjoitti: Osoitekirjassa, josta iCal hakee tiedot automaagisesti Syntymäpäivät-kalenteriin. Voikos ton hoitaa jotenkin muutenkin?
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka