Tai että Apple yllätti ja jätti Applen kehittämän FireWiren johdon pois iPodista koska Apple halusi alentaa hintaa ja ajatteli että USB on parempi jättää pakettiin koska iPodia ostaa sekä Windows että Mac käyttäjät. Apple käänsi FireWiren jätön (virtalähteen lisäksi) jopa edukseen mainoksissaan tähän tapaan:

Kohta voi olla lisää järkyttäviä uutisia kaikken pitkäikäisimmille Mac käyttäjille. AppleInsider väittää että Applelta on tulossa piakkoin myyntiin 2 nappinen hiiri www.appleinsider.com/ sivuillaan!
Apple aikoo tämän uutisen/huhun mukaan jättää koneisiin 1 nappisen hiiren vakioksi mutta enemmän "Pro" käyttäjille tulisi Applelta 2 nappinen Bluetooth hiiri. En tiedä teidän kantaa mutta minulle tuo 2 nappinen hiiri on sellainen mitä oikeasti kaipaisin. Olen käyttänyt Applen 1 nappista bluetooth hiirtä tähän saakka PowerBookissani vain pienen koon, design ja sen takia koska se on Applen valmistama.
Monet kaverini kaipaavat minun ohella tuohon hiireen rullaa tai jotain vastaavaa keinoa jolla webbisivuja/PDF voisi selata nopeasti ja tarkasti. Ja oikeaa nappia minä kaipaan noihin webbisivujen ja kaikkein monimutkaisimpiin ohjelmiin. Tiedän että Ctrl on sama kuin oikea nappi mutta silti olen tottunut 2 nappiseen hiireen. Jopa LightWaven 3D "virallinen" käsikirja sanoo että 2 nappinen hiiri rullalla on välttämätön mukavaa käyttöä varten ja joku mainitsikin että Applen Shake vaatii ihan virallisesti 3 nappisen hiiren tietokonevaatimuksissa.
Eli näiden tietojen osalta "Pro" käyttäjille aletaan markkinoimaan huikeaa 2 nappista hiirtä ja taviksille tuo 1 nappinen hiiri saa sitten kelvata.
Jos uutinen pitää paikkaansa niin voi MacMicella tulla pahat ajat kun Apple alkaa myymään omalla nimellään 2 nappista hiirtä. MacMice kun on myynnissä nykyään tällainen hiiri:

Vielä ei tiedetä minkälainen rulla siihen tulee mutta kovin monet ovat uumoileet että siihen tulisi joku touchpad koska sellainen iPodistakin löytyy.