24.7.2011 D-day... toi 4G on jo vanha vekotin...Disturbbi kirjoitti:Tulis ny se 4G ensin.. Vai elääkö Egoste jossai tulevaisuudessa, ku 5G:tä odottelee?egoste kirjoitti:Mä kyllä odottaisin sitä 5G versiota...lynkke kirjoitti:Vaikka ei ihan tähän topicciin liity, mutta en viitsi aloittaa uutta.
Eli huomenna olis thaimaaseen lähtö ja tarkotus olis ostaa iphone, mutta kannattaako, onko tulossa uusia malleja koska nopealla googlauksella löyty iphone 4g mutta kuka tietää millon tuleen markkinoille.
-Teemu
”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
- Ylläpitäjä
Re: "Tyhmät" iPhone 3G-kysymykset
Viesti Kirjoittaja egoste »
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ihan tässä nyt pari päivää nimittäin minulla tällaista esiintynyt. Voihan se olla vika puhelimessakin, mutta kun en ole tuota huomannut muualla kuin itä-helsingin alueella.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
-
Viesti Kirjoittaja Hasseko »
Onkos täällä tietoa, joko tuon saisi unlockattua?inf kirjoitti:Ei tuota saa unlockattua koska tuossa on uusin modem firmwareHasseko kirjoitti:Olin unohtanut mutta tein uudestaan ja sain onnistumaan. Vielä herjaa, ettei verkkoa ole. Pitäisikö nyt unlockata? Cydialla olen yrittänyt mutta kohdassa 3 Sources -napin alta ei löydy mitään. Mun luurissa on nyt versio 3.1.2 (7D011) ja modem firmware 05.11.07! Siis verkko pitäisi saada toimimaan.inf kirjoitti:Olihan sulla se rasti kohdassa Activate phone?Hasseko kirjoitti:Sain ajaettua pwnagetoolin ja sen jälkeen tuon .ipsw:n mutta iTunes haluaa kaikesta huolimatta alkuperäisen simkortin, jota mulla ei ole! Saako lisää apuja?
-
Viesti Kirjoittaja samppa13 »
-
- Ylläpitäjä
Blackra1n + Blacksn0wHasseko kirjoitti: Onkos täällä tietoa, joko tuon saisi unlockattua?
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5885
-
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Jos et siihen jailbreikkaukseen liittyen asenna puhelimeen SSH-ohjelmaa ja jätä sen salasanaa oletukseksi, puhelimeen ei pitäisi juuri viruksia ilmaantua. Jailbreikkaamattomaan niitä ei pitäisi tulla ollenkaan nimenomaan sen takia, että Apple huolehtii puhelimen ja AppStoresta ladattavien ohjelmien puhtaudesta ja tietoturvasta.samppa13 kirjoitti:Miten muuten ylipäänsä tuohon iphoniin tarttuu virukset uskaltaako tuolla iphonilla nyt edes käyttää tuota 3gtä vai vasta sen jälkeen kun olen saanut vaihdettua siitä oletus salasanan. Olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi vastata näihin kysymyksiini sillä en haluasi saada puhelimeeni heti viiruksia.
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
-
-
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
-
- Ylläpitäjä
OpenSSH tarvitaan, jos haluat olla yhteydessä iLuuriisi esim. FTP ohjelmalla. Sinun ei tarvitse vaihtaa salasanaa, jos et pidä SSH:ta päällä ja tuskin kyllä muutenkaan - mutta varmassa vara parempi - vai miten se nyt oli?samppa13 kirjoitti:Onko tämä SSH ohjelmisto siis joku ohjema jolla voi olla tietokoneen kanssa yhteydessä? Eli siis jos en asenna cydiasta tätä ssh ohjelmaa niin minun ei tarvitse vaihtaa tätä salasanaa? Anteeksi tietämättömyyteni.
-
Viesti Kirjoittaja nakkifakiiri »
Eikös tähänki oo muitaki vaihto ehtoja? Ite käytän iPhoneBrowseria.. vai onko nää sinne päinkää sama asia?egoste kirjoitti:OpenSSH tarvitaan, jos haluat olla yhteydessä iLuuriisi esim. FTP ohjelmalla. Sinun ei tarvitse vaihtaa salasanaa, jos et pidä SSH:ta päällä ja tuskin kyllä muutenkaan - mutta varmassa vara parempi - vai miten se nyt oli?samppa13 kirjoitti:Onko tämä SSH ohjelmisto siis joku ohjema jolla voi olla tietokoneen kanssa yhteydessä? Eli siis jos en asenna cydiasta tätä ssh ohjelmaa niin minun ei tarvitse vaihtaa tätä salasanaa? Anteeksi tietämättömyyteni.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Sama homma hoituu molemmilla. SSH:lla voi tosin ajaa komentoja.nakkifakiiri kirjoitti:Eikös tähänki oo muitaki vaihto ehtoja? Ite käytän iPhoneBrowseria.. vai onko nää sinne päinkää sama asia?egoste kirjoitti:OpenSSH tarvitaan, jos haluat olla yhteydessä iLuuriisi esim. FTP ohjelmalla. Sinun ei tarvitse vaihtaa salasanaa, jos et pidä SSH:ta päällä ja tuskin kyllä muutenkaan - mutta varmassa vara parempi - vai miten se nyt oli?samppa13 kirjoitti:Onko tämä SSH ohjelmisto siis joku ohjema jolla voi olla tietokoneen kanssa yhteydessä? Eli siis jos en asenna cydiasta tätä ssh ohjelmaa niin minun ei tarvitse vaihtaa tätä salasanaa? Anteeksi tietämättömyyteni.
-
Soittajan kuva koko näytölle?
Viesti Kirjoittaja Pietari »
-
Re: Soittajan kuva koko näytölle?
Viesti Kirjoittaja nakkifakiiri »
kyllä mulla ainaki iha kokokuva näkyy.. vähän tähän liittyen yhteystietojen puolelta kun menee jonku nimeen nii kuvana näkyy tollane keltane naama. onko tämä iha normaalia vai onkohan tullu junku teeman tai vastaavan kylkiäisenä?Pietari kirjoitti:Soittajan kuva näkyy näytöllä pienenä ylhäällä maapallon oikealla puolella. Saako mistään asetetuksi niin, että kuva lävähtäisi koko näytölle? En löytänyt moista valintaa mistään asetuksista...
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Mailin ei pitäisi tarkistella mitään myöskään. Eli puhelin, mail ja iPod auki taustalla (nämä taitaa olla auki ilman jailbreikkiäkin lähes aina). Push-juttujakaan ei taida olla (ainakaan enään) päällä.
Mutta tämmöistä on statsit tänään:
Käyttö: 4h 46min
Valmius: 5h 44min
ja todellakaan ei ole statsit tuota luokkaa, olen käyttänyt puhelinta _korkeintaan_ kaksi tuntia. Akkua jäljellä vain 7% eli mikä ihme tähän on tullut? WLANia pidän jatkuvaan päällä mutta ainakaan ennen ei ole aiheuttanut tämmöistä. Bluetooth pois päältä ja varmuuden vuoksi otin vielä "sijaintipalvelut" pois eli GPS ei pysty käyttämään ilman lupaa jne.
Käytöstä ehkä puoli tuntia-45min on (kevyttä) pelailua, loput musiikkia, pari viestiä, puhelua yleistä valikoissa hyppimistä. Näytön kirkkaus on luokkaa 1/3 tai 2/5 . Verkko on tainnut olla kokoajan täysissä palkeissa ja Edge-verkossa kiinni (en pidä 3G:tä päällä kun ei ole mobiilikaistaa). Mikä ihme siis mättää, itseltä loppuu ideat?!
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
-
Viesti Kirjoittaja Pinku »

Olen ostanut iLuurillani musiikkia ja kun yritin sitten tietokoneen kautta
saada soittoääneksi biisin niin tulos on se, että musiikki on poissa iLuuristani
mutta löytyy koneelta. En saa niitä iLuuriin takaisin.
Seuraavaksi katosivat asetukset. Ne sain Saunalahden sivuilta takaisin ja taas
pelitti normisti puhelin. Maanantaina sitten poistui mahdollisuus lähettää
mms-viestejä, joita voin kuitekin vastaanottaa ja lähettää sähkärin kautta.
Nollasin asetukset, mutta ei toimi. Olisi kiva lähettää kuvia.... Vinkkiä vai
luovutanko jo ja myyn puhelimen.
Miksi kaikki pitää tässä iLuurissa tehdä netissä

versiota ollenkaan...
Vastauksista kiittäen
Pinku
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Oletko mahdollisesti ottanut operaattori asetuksien päivityksiä iTunesin kautta, sitä ei saa/kannata tehdä jos on muu kuin soneran liittymä, sotkee aina asetukset? Pistä vielä kertaalleen kaikki asetukset kuntoon oikeilla tiedoilla.Pinku kirjoitti:Kohta ei tämä tyttö jaksa näin fiiniä puhelinta. Mikään ei ole helppoa.
Olen ostanut iLuurillani musiikkia ja kun yritin sitten tietokoneen kautta
saada soittoääneksi biisin niin tulos on se, että musiikki on poissa iLuuristani
mutta löytyy koneelta. En saa niitä iLuuriin takaisin.
Seuraavaksi katosivat asetukset. Ne sain Saunalahden sivuilta takaisin ja taas
pelitti normisti puhelin. Maanantaina sitten poistui mahdollisuus lähettää
mms-viestejä, joita voin kuitekin vastaanottaa ja lähettää sähkärin kautta.
Nollasin asetukset, mutta ei toimi. Olisi kiva lähettää kuvia.... Vinkkiä vai
luovutanko jo ja myyn puhelimen.
Miksi kaikki pitää tässä iLuurissa tehdä netissä, siellä ei ole ns. blondi-
versiota ollenkaan...
Vastauksista kiittäen
Pinku
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
-
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Mie oon synkannu iMaciltä musat, kalenterit, yms.. iPhoneen, ja nyt kun ollaan reissussa, niin haluaisin lisätä musaa iBookilta, onnistuuko?
olen kotona säätänyt, niin että iBook tunnistaa iPhonen (tällä ohjeella), mutta kun kokeilen synkata, tulee teksti "kaikki musiikki poistetaan."
kokeilin, myös vaihtaa manuaaliseen musiikin siirtoon, mutta tuo sama uhkaus tuli siinäkin.
mikä avuksi?
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Ei mikään, ei ole oikein mahdollista, iPhone on tarkoitettu yhden koneen synkkaukseen!mun_kero kirjoitti:onko iPhoneen mahdollista synkata musiikkia kahdelta koneelta?
Mie oon synkannu iMaciltä musat, kalenterit, yms.. iPhoneen, ja nyt kun ollaan reissussa, niin haluaisin lisätä musaa iBookilta, onnistuuko?
olen kotona säätänyt, niin että iBook tunnistaa iPhonen (tällä ohjeella), mutta kun kokeilen synkata, tulee teksti "kaikki musiikki poistetaan."
kokeilin, myös vaihtaa manuaaliseen musiikin siirtoon, mutta tuo sama uhkaus tuli siinäkin.
mikä avuksi?
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
-
Viesti Kirjoittaja SimZilla »
-
Viesti Kirjoittaja Pietari »
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Testailin vielä viimeyönä ja kyllä se vaan näin otta luuri imee itsensä tyhjiin eli aika sietämätöntä hommaa, mikä siis avuksi? Latailin illalla puhelimen täyteen ja aamulla (tai no heräsin kyllä normaalia myöhempään mutta enivei) ei jaksanut koko puhelin inahtaakaan (piti laittaa laturiin vähäksi aikaa että heräs puhelin). Seuraavana Wi-Fi kokeiluun että auttaako? Aika säälittävää, että "idlessä" puhelin kestää noin 9-11h ilman että hipaiseekaan laitetta. Puhelimessa JB+Unlock ja softa 3.0.1 enkä ole kyllä mitään ihmeellistä siihen asentanut (en edes SSH:ta).Rutku kirjoitti:Missä vika kun puhelin "syö" akkunsa itse tyhjäksi? Ei ole ylimääräisiä softia auki (Kirikaella ja SBSettingsillä katsoin) eikä myöskään muisti ole imeytynyt minnekään eli ei mitään pitäisi olla piilossakaan pyörimässä?
Mailin ei pitäisi tarkistella mitään myöskään. Eli puhelin, mail ja iPod auki taustalla (nämä taitaa olla auki ilman jailbreikkiäkin lähes aina). Push-juttujakaan ei taida olla (ainakaan enään) päällä.
Mutta tämmöistä on statsit tänään:
Käyttö: 4h 46min
Valmius: 5h 44min
ja todellakaan ei ole statsit tuota luokkaa, olen käyttänyt puhelinta _korkeintaan_ kaksi tuntia. Akkua jäljellä vain 7% eli mikä ihme tähän on tullut? WLANia pidän jatkuvaan päällä mutta ainakaan ennen ei ole aiheuttanut tämmöistä. Bluetooth pois päältä ja varmuuden vuoksi otin vielä "sijaintipalvelut" pois eli GPS ei pysty käyttämään ilman lupaa jne.
Käytöstä ehkä puoli tuntia-45min on (kevyttä) pelailua, loput musiikkia, pari viestiä, puhelua yleistä valikoissa hyppimistä. Näytön kirkkaus on luokkaa 1/3 tai 2/5 . Verkko on tainnut olla kokoajan täysissä palkeissa ja Edge-verkossa kiinni (en pidä 3G:tä päällä kun ei ole mobiilikaistaa). Mikä ihme siis mättää, itseltä loppuu ideat?!
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Näin se vaan on, jos on nuo "online" -palvelut päällä, eli sähköpostin haku jne. Ostin tämän 2G.n muutama vuosi sitten Singaporesta. Käytin sitä hetken aikaa, ja totesin, ettei akkukapasiteetti tosiaan riitä edes yhden työpäivän tarpeisiin. Puhelin lensi muutaman kuukauden käytön jälkeen laatikkoon. Nyt sitten innostuin ottamaan tuo uudelleen käyttöön, ja tykkään kovasti. Akkuaikaa riittää, kunhan ei tosiaan pidä mitään ylimääräistä päällä. Sääli sinänsä, kun kyseessä kuitenkin on tuollainen nettipäätelaite...Rutku kirjoitti: Testailin vielä viimeyönä ja kyllä se vaan näin otta luuri imee itsensä tyhjiin eli aika sietämätöntä hommaa, mikä siis avuksi? Latailin illalla puhelimen täyteen ja aamulla (tai no heräsin kyllä normaalia myöhempään mutta enivei) ei jaksanut koko puhelin inahtaakaan (piti laittaa laturiin vähäksi aikaa että heräs puhelin). Seuraavana Wi-Fi kokeiluun että auttaako? Aika säälittävää, että "idlessä" puhelin kestää noin 9-11h ilman että hipaiseekaan laitetta. Puhelimessa JB+Unlock ja softa 3.0.1 enkä ole kyllä mitään ihmeellistä siihen asentanut (en edes SSH:ta).
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja muumipeikko »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka