Sekunnin murto-osan ajan mietin, että kukas tämä Juan Paulig oikein on, Robertin tiedän ja Gustavin kans. Pihkura, minun on laitettava itselleni vaffa kaffi.darthmother kirjoitti:Juan Paulig
Edit. Déesse on jumalatar.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sekunnin murto-osan ajan mietin, että kukas tämä Juan Paulig oikein on, Robertin tiedän ja Gustavin kans. Pihkura, minun on laitettava itselleni vaffa kaffi.darthmother kirjoitti:Juan Paulig
Viesti Kirjoittaja supreme »
Viesti Kirjoittaja amanita »

Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Vironpottuja? Muki tolkulla?Erño kirjoitti:Aamupalaksi hirvipaistia ja jotain kermapottuja. Nyt kuumaa kaakaota isosta mukista.
Heh heh...darthmother kirjoitti:Vironpottuja? Muki tolkulla?Erño kirjoitti:Aamupalaksi hirvipaistia ja jotain kermapottuja. Nyt kuumaa kaakaota isosta mukista.
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Viesti Kirjoittaja hatey »

Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Heitä nyt ape ne duunit nurkkaan jouluksi ja kuuntele tuosta loistava versio Nisse polkasta. Minä ainakin tulin siitä hyvälle tuulelle.Aperture kirjoitti:Aamun happokurlaukset hoidettu tekemällä duunijuttuja vielä näin jouluaaton aamunakin. Nyt kuitenkin asiat siinä mallissa että voidaan kytkeä joulumieli takaisin päälle. Huoh. Ja sitä kahvia... ja riisipuuroa...
Noudatin Carden ohjeistusta ja keskityn oleelliseen. Mukava kuunnella lasten kuulumisia ja maistella hienoja jouluruokia. Iltapäiväkahvit maistuvat myös.Carde kirjoitti: Heitä nyt ape ne duunit nurkkaan jouluksi ja kuuntele tuosta loistava versio Nisse polkasta. Minä ainakin tulin siitä hyvälle tuulelle.
Ai niin mie lupsutan Resupentin tummempaa paahtoa mukillisen tässä jouluateriaa odotellessa.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Raukeana soffalla joulupäiväaterian jälkeen kahvia nautiskellen. Ulkona lähes pilkkopimeää, iltamäkeen aikomus siirtyä, kunhan perinnejouluruoka on hieman laskeutunut.Aperture kirjoitti:Hyvää joulupäivän huomenta Homppuun. Rauhallista joulumusiikkia, vahvaa kahvia ja uskomattoman hyviä suomalaisia eineitä. Tästä ei joulutunnelma parane.![]()
ps. myöhästyneenä kommenttina totean että Amanitan jouluiset kuvat ovat kerrassaan upeita.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Toimii oikein hyvin. Tuossa joskus elo-syyskuussa marssin tuttuun kauppaan tumma puku päällä, ja kassalla oli myyjä, jonka kanssa olen asioinut kymmenet kerrat. Puku päällä tapahtui ensimmäisen kerran niin, että hän teititteli minuaMikael K. kirjoitti:Minä heiluin koko kesän tummassa puvussa viran puolesta. Se herätti heinäkuussa hieman hilpeyttä, kun sellaisen kanssa sujahti lähikauppaan tai kioskille ostoksille. Vaan palvelu toimi hyvin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja masa »