MacFinn kirjoitti:No, mun korttini numero on ollut iTunes Storen tiedossa siitä lähtien kun kauppa on Suomessa ollut auki. Yhtään ylimääräistä maksatusta ei ole tullut vastaan. AppleStore on joskus tehnyt muistaakseni jonkun virheen, mutta se korjattiin ilman suurempia rutinoita. Nyt kun tilaan aina suoraan nettisivujen kautta tätäkään ei ole tullut vastaan ja jos virheitä on tullut, ne ovat olleet omia mokiani.
Olen ostanut muutaman kerran tietsikkani, parikin kappaletta kerralla kortilla. Lähin Apple kauppaan kun oli Hollannissa matkaa noin 300 km, tai sitten Saksaan 200 km jotka eivät mistään mitään tienneet.
MacFinn kirjoitti:Ja QuickTime Pronkin olen joutunut itse ostamaan, automaattisia veloituksia ei ole tullut vastaan.
Minulle tuli - olin näköjään jättänyt klikkamatta toisuvan palvelun.(Hollannissa)[/quote]
MacFinn kirjoitti:MobileMe veloitetaan pian, mutta olen itse valinnut automaattisen veloituksen, niin ei tarvii huolehtia noista jatkuvista muistutuksista.
Tuo MobileMe on mielestäni turhake jota ilman toimii kaikki vallan hyvin (jos ei juo CocaColaa ym).
MacFinn kirjoitti:Mutta ihan miten itse haluat touhuta. Älä kuitenkaan vaahtoa ilmaisten maksamisesta kun sellaisesta ei ole kysymys.

Minä EN vaahtoa vaikka kaikki (minussa/minä) vaahtoutuukin - olen vain
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
MacMan 92 tarkoittaa Apple käyttäjä vuodesta 1992.