Itsellä ainakin joku aika takaperin piti poistaa adblock ruutu.fi:n osalta. Tosin tuo taisi itse asiassa olla nelonen.fi:hin eikä ruutu.fi:hin. Mutta tsekkaa tuo, jos sinulla on adblock päällä, se voi vaikuttaa asiaan.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
AdBlockin saa myös Safarille, itse en juurikaan käytä FIrefoxia. Mutta jos Omenainen ei tiedä mikä se on, on ehdotukseni tuskin ratkaisu hänen ongelmaansa. Tuskin hänellä on mainosten estoa aseteltuna.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
Kyllä täällä toimii ihan normaalisti, mutta tuolle AdBlockille pitää kertoa, että ruutu.fi sivulla ei olla toiminnassa.
Tämä siis Firefoxilla, että Safarilla 4.0.4.
pnp kirjoitti:Kyllä täällä toimii ihan normaalisti, mutta tuolle AdBlockille pitää kertoa, että ruutu.fi sivulla ei olla toiminnassa.
Tämä siis Firefoxilla, että Safarilla 4.0.4.
Ei toimi, ei vaikka ottaisin koko AdBlockin pois käytöstä.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Lemoncake kirjoitti:Ruutu.fi käyttää flashiä videoitten näyttöön. Eli kannatta kattoa, että siitä on uusi versio, eikä sitä juurikaan blokkaa mikään adblokkeri.
On uusin. Jostain ketjusta luin miten jollain oli ongelmia flashin kanssa ja ainoa tapa päästä niistä oli asentaan koko käyttis uusiksi. Onko se nyt muka ainoa vaihtoehto? Eihän tää nyt näin :n vaikeaa voi olla?
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Lemoncake kirjoitti:Ruutu.fi käyttää flashiä videoitten näyttöön. Eli kannatta kattoa, että siitä on uusi versio, eikä sitä juurikaan blokkaa mikään adblokkeri.
On uusin.
Eihän ole uusin 10.1 beta-versio, sillä sekin on aiheuttanut ongelmia?
On uusin.
No mä olen nyt tainnut kokeilla suurin piirtein kaikki koskaan ilmestyneet flash-versiot...
On uusin.
No mä olen nyt tainnut kokeilla suurin piirtein kaikki koskaan ilmestyneet flash-versiot...
Kyllä tuo on ilmeisesti 10.1 betan ongelma. Ainakin minulla alkoi toimimaan versiolla 10,0,42,34. Tai noh, minulla se valittaa mainoksien estosta, mutta ei tule kuitenkaan enää tuollaista hässäkkää kuten betalla.
kermit kirjoitti:Kyllä tuo on ilmeisesti 10.1 betan ongelma. Ainakin minulla alkoi toimimaan versiolla 10,0,42,34. Tai noh, minulla se valittaa mainoksien estosta, mutta ei tule kuitenkaan enää tuollaista hässäkkää kuten betalla.
Shockwave Flash 10.0 r42 - ei toimi.
Adblockille kun loi sallimmisehdon niin alkoi toimimaan. Klikkaa siis sitä "estä" kuvaketta videon reunassa -> siellä täppä "sallimis ehto" ja se outo osoite mitä tarjoaa niin juurikohtaan täppä -> lisää asetuksia kohdassa click ja sinne rajoita ruutu.fi osoitteeseen. Päivitä sivu ja kaikki alkoi skulaan...
Anniel kirjoitti:Täällä ei myöskään enää toimi ruutu.fi. Viimeisimmät päivitykset pitäisi olla (Safari 4.0.4, Flip4Mac 2.3.1.2). Sivu näyttää tällaista sekasotkua:
Safari 4.0.5 päivitys poisti ongelman