Tajusin juuri että Gerard Butler ja Clive Owen ovat kaksi eri henkilöä! Tiesin molemmat nimeltä, mutta tyypit on niin samannäköisiä, että olen luullut heitä yhdeksi näyttelijäksi. Molemmat ovat kyllä aika...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Vuorokausirytmit yleensä asettuvat paikalliselle tasolle juuri siinä vaiheessa kun pitäisi taas lähteä takaisin - ja aloittaa totuttelu uuteen rytmiin taas.mluhtala kirjoitti:Taitaa olla teikäläisen vuorokausirytmi vieläkin ihan päin hanuriaAperture kirjoitti:lumisade alkoi noin 3.30 aamullaMutta kannattaakohan sitä edes yrittää normalisoida, jos kohta kuitenkin koittaa paluu kaukomaille.
Täällä Helsingissä on tällä hetkellä lumisadetta, joka näyttää enemminkin savulta, kun hiutaleet leijailee vähän joka suuntaan. Pitäisi uskaltautua tuohon huoltoasemalle ruokaostoksille, kun jääkaapissa ei ole muuta kuin graavattu lohi, uuvahtanut mango ja 25. päivän maito, joka tosin on juomakelpoista ainakin vielä muutaman päivän.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Sama ongelma ilmenee myös ihan näin paikkakuntaa vaihtamatta; viikonloppu- tai loma-aikavyöhykeelle siirryttäessä tuntuu oma rytmi kääntyvän aina muutaman tunnin myöhäisemmäksi...Aperture kirjoitti:Vuorokausirytmit yleensä asettuvat paikalliselle tasolle juuri siinä vaiheessa kun pitäisi taas lähteä takaisin - ja aloittaa totuttelu uuteen rytmiin taas.
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
Viesti Kirjoittaja hatey »
joo, se elämä taitaa olla tässähatey kirjoitti:^ Sinulla on siis oikeaa elämää....kade...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iCook »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Varmaan viimeinen kerta kyseisessä liikkeessä, kun se on itse tällaisen keksineet. Gigantissa on esim. 30 päivän palautusoikeus.iCook kirjoitti:Palautus liikkeeseen ja siellä todetaan, että kun känny on ollut pukin kontissa parisen viikkoa niin eipäs päde enää oikeus saada uutta luuria tilalle. Huoltoon lähti ja 2-3 viikkoa viipyilee siellä.
Viesti Kirjoittaja Carde »
No oli oikeasti aikamoinen kynnys ostaa Nokia. Itselläni ei ole tämän vuosituhannen puolella nokialaista ollutkaan, mutta vaimo on niihin tottunut ja siksi sellaisen valitsin.Carde kirjoitti:Olisikohan kannattanut ostaa jonkin muun merkkinen puhelin. Itse sain tapella nokialaisen kanssa piisalle ja useamman mallin kanssa. Puhelin viikon kotona, 1,5kk korjuuksilla. Paras oli että puhelin oli korjuureissulla about kuukauden ja liikkeessä testasin sitä kun hain ja sai lähettää takaisin, vikaa ei ollut korjattu. Lopulta vaihdoin merkkiä ja loppui se jatkuva huoltorumba. Pari vuotta on nyt sama luuri ollut käytössä ilman huolto/korjaus reissuja.
No meillä on vähän sama ongelma, itselläni ja pojalla on samanmerkkiset puhelimet (ei nokia) ja emäntä tahtoo käyttää nokiaa ja huolestuttavasti totesikin taas kun puhelin tuli huollosta, pitäsköhän ostaa uusi puhelin, nokialta oli kuulemma tullut joku kivannäköinen malli. Sanoin että senkun ostat, ei kuulu mulle, minen sitä maksa. 8)iCook kirjoitti:No oli oikeasti aikamoinen kynnys ostaa Nokia. Itselläni ei ole tämän vuosituhannen puolella nokialaista ollutkaan, mutta vaimo on niihin tottunut ja siksi sellaisen valitsin.
Vaihtamalla paranee ja ruoho aina jotenkin vihertää enemmän naapurilla.Carde kirjoitti:No meillä on vähän sama ongelma, itselläni ja pojalla on samanmerkkiset puhelimet (ei nokia) ja emäntä tahtoo käyttää nokiaa ja huolestuttavasti totesikin taas kun puhelin tuli huollosta, pitäsköhän ostaa uusi puhelin, nokialta oli kuulemma tullut joku kivannäköinen malli. Sanoin että senkun ostat, ei kuulu mulle, minen sitä maksa. 8)iCook kirjoitti:No oli oikeasti aikamoinen kynnys ostaa Nokia. Itselläni ei ole tämän vuosituhannen puolella nokialaista ollutkaan, mutta vaimo on niihin tottunut ja siksi sellaisen valitsin.
Pitäsköhän vaihtaa emäntä..
Niinpä niin. Noita tutkailin juuri itsekin. Tuohan on ilmeisesti täysin myymäläkohtaista, millaisen palautusoikeuden ne antavat. Harmillisesti ostin kivijalkaliikkeestä, enkä verkosta. Olisi vielä päivä aikaa palauttaa puhelin.Carde kirjoitti:Se riippunee siitä mistä hommasit kyseisen puhelimen, asiaa varmasti hankaloittaa tuo pariviikkoa paketissa seisottaminen.
Tuommoista sanoo kuluttajansuojalaki
Viesti Kirjoittaja tsip »
Ihmettelen, kuinka moni alkoi ratkaisemaan tätä... Mun ainakin oli pakko, ainakin yrittää.RedDelicious kirjoitti:joo, se elämä taitaa olla tässä
Viesti Kirjoittaja Erño »
Itse oivalsin heti, että tuohon hukkuisi turhaa homputusaikaa ja ties mitä. Sisäinen ignore-nappi käyttöön vaan ja taas on hyvä mieli.tsip kirjoitti:Ihmettelen, kuinka moni alkoi ratkaisemaan tätä... Mun ainakin oli pakko, ainakin yrittää.RedDelicious kirjoitti:joo, se elämä taitaa olla tässäJoistakin olen kyllä pihalla kuin lumiakka.
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
tsip kirjoitti:Ihmettelen, kuinka moni alkoi ratkaisemaan tätä... Mun ainakin oli pakko, ainakin yrittää.RedDelicious kirjoitti:joo, se elämä taitaa olla tässäJoistakin olen kyllä pihalla kuin lumiakka.
Ihmenainen(?)!!! Minä aloitin toissapäivänä ja vieläkin puuttuu kolme (30, 61 ja 90)_marge_ kirjoitti:tsip kirjoitti:Ihmettelen, kuinka moni alkoi ratkaisemaan tätä... Mun ainakin oli pakko, ainakin yrittää.RedDelicious kirjoitti:joo, se elämä taitaa olla tässäJoistakin olen kyllä pihalla kuin lumiakka.
Oli kanssa pakko aloittaa ja saihan sen ratkottuaMutta kyllä siinä tovi jos toinenkin vierähti.
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
No en mä ihan yksin sitä ratkonu, oli mulla mies apunaRedDelicious kirjoitti:Ihmenainen(?)!!! Minä aloitin toissapäivänä ja vieläkin puuttuu kolme (30, 61 ja 90)_marge_ kirjoitti:tsip kirjoitti:Ihmettelen, kuinka moni alkoi ratkaisemaan tätä... Mun ainakin oli pakko, ainakin yrittää.RedDelicious kirjoitti:joo, se elämä taitaa olla tässäJoistakin olen kyllä pihalla kuin lumiakka.
Oli kanssa pakko aloittaa ja saihan sen ratkottuaMutta kyllä siinä tovi jos toinenkin vierähti.
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
NeliX4 kirjoitti:Miksi kaikki uudet Nokia laturit sirisee.? Varsinkin, kun akku alkaa olla täynnä, pätkii laturi virtaa parin sekunnin sykleissä.
Mycket irriterande! Ei voi pitää enää kännyköitä makuuhuoneessa lataumassa tai sitten tarvii keksiä joku koppa noille Nokia-latureille.
NeliX4 kirjoitti:Ei voi näin yleistää.