Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja Lasikuutio »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ei lasketa. Ainoastaan hengissäpysymistä ja kelvollista elämäntapaa edistävät ostokset lasketaan.Lasikuutio kirjoitti:(jos nyt ei ruokaa sun muuta sen jälkeen lasketa).
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja monkeywrap »
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niin muuten minullakin, mutta eilen.Rauno Repomies kirjoitti:Viis kassillista roinaa ja apetta. Ei kykene erittelemään.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja toz »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Tuommosethan maksaa rahaa. Itse ostin kesällä 50mm f/1.8 ja hintaa oli viidesosa tuostaAnghorn kirjoitti:
EF 28mm f/1.8 USM tuli ostettua 85/1.8:n seuraksi.
Tekihän tuo aikamoisen loven lompakkoon, mutta tällä kokoonpanolla pitäisikin nyt sitten pärjätä jonkun aikaa. Mulla on sellanen kutina, että nuo primet tulevat kulkemaan laukussa vielä pitkään, mutta jossain vaiheessa tulee hankittua jotain zoomia niin laajaan- kuin telepäähänkin. Mutta katsellaan niitä vasta sitten joskus tulevaisuudessa. Nyt on sellainen tilanne objektiivien osalta, että jos haluaa tuota laadukkaampaa tavaraa noille polttoväleille, niin täytyy laittaa toinen munuainen myyntiin. Tai molemmat.Aries kirjoitti: Tuommosethan maksaa rahaa. Itse ostin kesällä 50mm f/1.8 ja hintaa oli viidesosa tuosta![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuolla myydään (non-Apple) -osastolla säännöt kieltävät munuaisten myynnin, mutta ehkä tällä kertaa voitanee katsoa sormien lävitse. Tai sitten lisätään sääntöihin munuaiset sallittujen listalleAnghorn kirjoitti:Nyt on sellainen tilanne objektiivien osalta, että jos haluaa tuota laadukkaampaa tavaraa noille polttoväleille, niin täytyy laittaa toinen munuainen myyntiin. Tai molemmat.
Viesti Kirjoittaja Kumiko »
Viesti Kirjoittaja TId »
Kannatetaan. Mutta samalla sitten muutkin sisäelimet ja raajat sallittujen tuotteiden listalle mukaan, jos vaikka innostun tuosta studiokuvaamisesta.Macco kirjoitti: Tuolla myydään (non-Apple) -osastolla säännöt kieltävät munuaisten myynnin, mutta ehkä tällä kertaa voitanee katsoa sormien lävitse. Tai sitten lisätään sääntöihin munuaiset sallittujen listalle![]()
Mulle tuo 50mm kropilla on jotenkin sellainen polttoväli, että sen kaveriksi / tilalle kaipasi aina joko laajempaa tai pitempää. Se oli ns. "outo" polttoväli kropille, vaikka paljon sillä kuvasinkin. Mulle, uskoakseni, toimii kuitenkin paremmin tuo 28-85-yhdistelmä ja itse liikun sitten sen mukaan. Kyllä sitä tuollakin parilla tulee varmasti tilanteita, jolloin 28mm on liian ahdas ja 85mm jää lyhyeksi, mutta noilla uskoisin hanskaavani suurimman osan vastaan tulevista kuvaustilanteista.Macco kirjoitti: Olen pannut merkille, että itselläni tuppaa 50mm f/1.4 olemaan jatkuvasti kameran nokalla. Ainoastaan luonnossa käppäillessä tulee laitettua 150-300 mm tai 10-20 mm paikoilleen, tai satunnaisesti sisällä 10-20 millinen, mutta melkein aina kuitenkin tuo prime.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Mitäs jännää tuossa on verrattuna ns. tavalliseen?tosikko kirjoitti:Newer Technology miniStack v2.5 8)
Tuo karvaton hiiri ei kuulunut kauppaan. Tai kauppaan se kuului, ja sinne jäikin.
Tavalliseen ulkoiseen kovalevyyn vai? Ei kai mitään mullistavaa, minin kanssa yhteensopiva ulkomuoto ja tuo yksi kyljessä oleva USB liitäntä valintaan vaikutti, kun tulee olohuoneen ghettoblasterhoumthiätör yhdistelmän kaveriksi.Aries kirjoitti:Mitäs jännää tuossa on verrattuna ns. tavalliseen?
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja eewok »
Viesti Kirjoittaja Touho »