Onko näitä olemassa Suomenmaalla? Käsittääkseni on, ainakin enemmän kuin Clamshell iBookeja. Miten on hinta?
Omistajat ilmoittautukoon.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Viesti Kirjoittaja laukaus »
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Viesti Kirjoittaja olli »
Viesti Kirjoittaja power »
Niinhän se on... ehkä Applella ajateltiin vielä silloin että ompun pitää olla oikeinpäin käyttäjälle, kun kone on kiinni. Tajusivat sitten "virheensä" kun näkivät koneen ekaa kertaa jonkin esitelmöitsijän käytössä pimeässä luentosalissasipulinaama kirjoitti:Onko kaikki G3 PB:t noita Think Different By Setting The Omena Väärinpäin -mallisia missä se omppu on väärinpäin koneen kannen ollessa auki?
Mun tietääkseni se män jo eikä mulla olis muutenkaan ollut varaa sitä ostaa, ainakaan vielä.olli kirjoitti:Lakiopaalullahan oli tommonen lombardi myynnissä, menikö se jo?
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Et tarvitse muuta kuin joku Visa Electron kortti. Minulla on Nordean semmoinen ja toimii hyvin eBayssä sekä PayPalissa.sipulinaama kirjoitti:Hmm.. Lompardi taikka Pismo olis aika namukka. Suomesta ei kait ihan saa.. ja hintaviakin ovat... hmm.. eBay.. ää, ei oo luottokorttia taikka PayPali-tiliä.. ei onnistu...
Hääh? Toimiiko se sittenkin? Minulle kun kivenkovaan väitettiin että Paypal-tili ei skulaa Electronin kanssa[:S]. Mutta sitte on tullit jotka pitäis kiertää (jos ei halua käytännössä maksaa eurohintaa dollarituotteesta)MacinJosh kirjoitti:Et tarvitse muuta kuin joku Visa Electron kortti. Minulla on Nordean semmoinen ja toimii hyvin eBayssä sekä PayPalissa.sipulinaama kirjoitti:Hmm.. Lompardi taikka Pismo olis aika namukka. Suomesta ei kait ihan saa.. ja hintaviakin ovat... hmm.. eBay.. ää, ei oo luottokorttia taikka PayPali-tiliä.. ei onnistu...
Joshua.
Viesti Kirjoittaja jri »
Viesti Kirjoittaja Lakiopaalu »
NeNithelo kirjoitti:Lombard ainakin pitää melko kovaa ääntä. Siis kun vertaa tähän iBookkiin...
Viesti Kirjoittaja Lakiopaalu »
Kuulostaako vinkuna "sähköiseltä"? Tuleekos se vinkuna ihan ruudun alta? Vaimeneeko, kun painat kuorta virtanapin läheltä/ kun säädät ruudun mustaksi?NeNithelo kirjoitti:En tiedä onko se propelli vai kovo, mutta "jumalattomasti" vinkuu kun vertaa tähän iBookkiin.
On tämä oikea helmi, tämä iBook. Hiljainen ja kaunis.
Tuon välttämiseksi olen itse pitänyt ohutta säämiskää/ liinaa (Wettex tms.) näppäimistön ja näytön välissä konetta kuljetettaessa. ToimiiNeNithelo kirjoitti:Kone on käytetyn näköinen (näyttö on lievästi hinkkautunut näppäimiä vasten)
•Voipi hyvin olla, että tuosta on kyse. En nyt pääse testaamaan asiaa, mutta varmaankin tuosta on kyse. Ei se nyt työntekoa estä, mutta on häiritsevä, kun on tottunut hiljaisuuteen.Lakiopaalu kirjoitti:
Kuulostaako vinkuna "sähköiseltä"? Tuleekos se vinkuna ihan ruudun alta? Vaimeneeko, kun painat kuorta virtanapin läheltä/ kun säädät ruudun mustaksi?
Voi olla, että [mikäpirun invertteri senyt olikaan, pieni piirilevy kuitenkin], joka muuntaa virran näytölle, on kärsinyt. Aiheuttaa suht' hiljaisen, mutta varsin sietämättömän vinkunan. Lombardin "tyyppivika" (id est, jossakin prosentissa koneita).
Omastani sellainen vaihdettiin pari vuotta sitten, maksoi alta satasen Tektorissa. Sen (ja kovalevyn) vaihdon jälkeen Lombard oli äänettömämpi kuin Onyx (TiBook G4@550MHz), joka sekin varsin äänetön (pl. tilanteet, joissa Onyxin pieni palosireeni tuulettimeksi käynnistyy).
•Itse ajattelin samaa iBookin kanssa, mutta eipä ole tarvittu. Tässä on sentään opittu.NeNithelo kirjoitti:Tuon välttämiseksi olen itse pitänyt ohutta säämiskää/ liinaa (Wettex tms.) näppäimistön ja näytön välissä konetta kuljetettaessa. ToimiiLakiopaalu kirjoitti:Kone on käytetyn näköinen (näyttö on lievästi hinkkautunut näppäimiä vasten).
Viesti Kirjoittaja jmunkki »
Palaa sivulle “Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan”