CoD4-pelaajia
-
- Ylläpitäjä
Re: CoD4-pelaajia
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Vaikka onkin tuota ensimmäistä alumiinista sukupolvea? Mistä tuo ero johtuu, vaikkei spekseissä ole valtavan merkittävää eroa?TheKraken kirjoitti:iMacilla sitä vastoin todennäköisesti rullaa varsin jouheasti.
-
Viesti Kirjoittaja welou »
Itse pelailen vastaavalla minillä. Sujuvuus tietysti on subjektiivinen käsitys, omasta mielestäni peli pyörii välttävän hyvin. Jos on tottunut pelaamaan kovilla framerateilla, voi pelaaminen tuntua hiukan nihkeältä. Pelaan itse bootcampin puolelta Windows 7:lla, koska cod4:n win-versio pyörii huomattavasti mac-versiota sutjakammin. Resoluutiona näytön natiivireso 1680x1050, muut grafiikka-asetukset saa väännellä melkolailla minimiin.Anghorn kirjoitti:Mitenkäs tämä pyörisi Mac minillä (2GHz, 4GB DDR3, 9400M 256MB)? Ei haittaa, jos nameja joutuisi karsimaan, mutta sujuvaa pelikokemusta olisin hakemassa. Entä pelaisiko yhtään paremmin iMacillä, jossa 2.4GHz, 4GB DDR2 ja ATI Radeon HD 2600 PRO 256MB? Peli irtoaisi reilulla parilla kympillä, mutta ei sitäkään kehtaisi turhaan maksaa.
Yksinpeli sensijaan on huomattavasti moninpeliä raskaampi, eikä pyöri minillä erityisen miellyttävästi. En osaa sanoa saako yksinpeliä toimimaan sujuvasti esimerkiksi resoluutiota säätämällä, pelaan codia vain netissä.
-
Windowsin puolella pyöriikin kyllä varmasti paremmin juu.welou kirjoitti:Itse pelailen vastaavalla minillä. Sujuvuus tietysti on subjektiivinen käsitys, omasta mielestäni peli pyörii välttävän hyvin. Jos on tottunut pelaamaan kovilla framerateilla, voi pelaaminen tuntua hiukan nihkeältä. Pelaan itse bootcampin puolelta Windows 7:lla, koska cod4:n win-versio pyörii huomattavasti mac-versiota sutjakammin. Resoluutiona näytön natiivireso 1680x1050, muut grafiikka-asetukset saa väännellä melkolailla minimiin.Anghorn kirjoitti:Mitenkäs tämä pyörisi Mac minillä (2GHz, 4GB DDR3, 9400M 256MB)? Ei haittaa, jos nameja joutuisi karsimaan, mutta sujuvaa pelikokemusta olisin hakemassa. Entä pelaisiko yhtään paremmin iMacillä, jossa 2.4GHz, 4GB DDR2 ja ATI Radeon HD 2600 PRO 256MB? Peli irtoaisi reilulla parilla kympillä, mutta ei sitäkään kehtaisi turhaan maksaa.
Tuohon eroo: En osaa sanoa. Olen pari kertaa vahingossa buutannut peliin 9400M -puolella tässä koneessa (kun on kaksi näytönohjainta) ja se on kyllä ihan hirveää diashowta vaikka minulla ei järin kaksiset grafiikat olet päällä. Sen sijaan tuolla iMacilla peli pyörii paremmin, joskaan ei nyt sielläkään mitenkään maailman parhaiten, mutta ainakin mielestäni pelattavasti.
-
Viesti Kirjoittaja Ponke »
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
-
Viesti Kirjoittaja iccb »
Itse ostin täältä: http://www.gameagent.com/store/aspyr/en ... .168998100Ponke kirjoitti:Saakos tätä mistään ilman muovilootaa? Niin ja vielä macille.
Nyky dollarin kurssilla hintakaan ei ole enää paha.
Tosin asuinpaikaksi piti kirjoittaa väärin USA/Mexico, mutta muuten hyväksyi suomalaisen Visan...

Macbook Pro 15" (late 2016)
Mac Mini (late 2012)
-
Ja vähän dataa väitteiden tueksi, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan minin suorituskyky tai harkitsee pelin asentamista miniin. Framerate yllä kuvatussa skenaariossa tuntui pyörivän kentästä riippuen välillä 20-40 fps. Vähän raskaammissa kentissä arvot liikkuivat 20-35 välillä, kevyemmissä 30-40 fps.welou kirjoitti:Itse pelailen vastaavalla minillä. Sujuvuus tietysti on subjektiivinen käsitys, omasta mielestäni peli pyörii välttävän hyvin. Jos on tottunut pelaamaan kovilla framerateilla, voi pelaaminen tuntua hiukan nihkeältä. Pelaan itse bootcampin puolelta Windows 7:lla, koska cod4:n win-versio pyörii huomattavasti mac-versiota sutjakammin. Resoluutiona näytön natiivireso 1680x1050, muut grafiikka-asetukset saa väännellä melkolailla minimiin.
Yksinpeli sensijaan on huomattavasti moninpeliä raskaampi, eikä pyöri minillä erityisen miellyttävästi. En osaa sanoa saako yksinpeliä toimimaan sujuvasti esimerkiksi resoluutiota säätämällä, pelaan codia vain netissä.
-
Viesti Kirjoittaja Cole »
Olen hankkimassa Mac Miniä joten tuli vaan mieleen, että onko CoDin moninpelissä sekä windows että mac pelaajia?
-
Ja sivuhuomiona, jos satut jo omistamaan cod4:n, niin sen serial key kelpaa, asensitpa sitten win- taikka mac - version pelistä.
-
Viesti Kirjoittaja Markose »
Tietääkö joku, miten nuo COD4 datat + pelin etenemiset jne saisi siirrettyä uudelle koneelle? Ei huvittaisi aloittaa koko homma taas alusta.
Eli mitä pitää kopsata uudelle koneelle ja mistä, sen jälkeen kun pelin on asentanut?
Kiitokset tiedosta!
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
-
Löytyy jo, muuten kylläjuu-zo kirjoitti:Kiinnostaisiko jotain macilla pelaajaa liityä klaaniin?

-
Mihinkäs klaaniin itse kuulut?TheKraken kirjoitti:Löytyy jo, muuten kylläjuu-zo kirjoitti:Kiinnostaisiko jotain macilla pelaajaa liityä klaaniin?
-
http://www.rustyinplaces.orgjuu-zo kirjoitti:Mihinkäs klaaniin itse kuulut?TheKraken kirjoitti:Löytyy jo, muuten kylläjuu-zo kirjoitti:Kiinnostaisiko jotain macilla pelaajaa liityä klaaniin?
Suosittelen meitin domination serveriä. Siellä on hyvät kinkerit yleensä joka ehtoo

-
Täytyy käydä joku ilta tsiigaamassa. Itse monesti maanalaisen paikan servuilla pelailen.TheKraken kirjoitti:http://www.rustyinplaces.orgjuu-zo kirjoitti:Mihinkäs klaaniin itse kuulut?TheKraken kirjoitti:Löytyy jo, muuten kylläjuu-zo kirjoitti:Kiinnostaisiko jotain macilla pelaajaa liityä klaaniin?
Suosittelen meitin domination serveriä. Siellä on hyvät kinkerit yleensä joka ehtoo
-
Viesti Kirjoittaja Markose »
Joo!juu-zo kirjoitti:Kiinnostaisiko jotain macilla pelaajaa liityä klaaniin?
-
Pistä vaikka yv.Markose kirjoitti:Joo!juu-zo kirjoitti:Kiinnostaisiko jotain macilla pelaajaa liityä klaaniin?
-
Viesti Kirjoittaja AkuApple »
8 Gb / Silver iPod / 4rd.
4 Gb / Silver iPod /3rd.
MacBook Pro 17" / 2.4 Ghz / 320 Gb / 4 Gb / 10.6.4
-
Monesti ollaan siis samaan aikaan pelailtu. Minut tunnistaa |WA|Kerpo nimimerkistä.AkuApple kirjoitti:Itekki pelailen tätä Minihelvetissä nimellä Aku, joten sieltä minut löytääpi.
-
Viesti Kirjoittaja AkuApple »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
8 Gb / Silver iPod / 4rd.
4 Gb / Silver iPod /3rd.
MacBook Pro 17" / 2.4 Ghz / 320 Gb / 4 Gb / 10.6.4
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Testasin tässä Mac-versiota iMacilla (GT130). Väänsin kaikki nupit kaakkoon eli 1920x1200 ja tehosteet täysille. Virheettömän sulavasti toimi, mutta eihän GT130 häviäkään Radeon 4850:lle kuin jotain 10 %. Kyllä tää on pelikone, katotaan huomenna mitä poika (kohta 17 v) sanoo...TheKraken kirjoitti:Tuolla Minillä en kyllä usko kovin hyvin pyörivän. iMacilla sitä vastoin todennäköisesti rullaa varsin jouheasti.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Tzygä »

Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka