Aperture kirjoitti:.... Voisinkohan hoitaa duunit jatkossakin ikäänkuin kauko-ohjauksella täältä pusikosta?
Olet nyt unohtanut, että Suomi on vähän erilainen yhteiskunta, kuin mihin olet siellä jossain kaukana idässä tottunut. Jonakin päivänä, ennemmin tai myöhemmin ovellenne koputetaan ja: " Päivää, nimettömän ilmiannon johdosta tulimme, minä poliisipäällikkö, ja nämä toiset viranhaltijat, johtava lääkäri ja verotarkastaja, katsomaan, että millaisia ihmisiä täällä oikein asustaa. Nykyään kun on kaikenlaista, rikollisia, veronkiertäjiä, jne... Että kukas te oikein olette ja mitä teette täällä?
- Mutta minähän olen Aperture ja olen täällä ihan laillisesti. Teen työtäni täältä käsin etätyönä.
- Jaahas, ja missäs herran työpaikka oikeasti sijaitsee?
- Intiassa.
- Että Intiassa. Hmm... Entä miten vietätte vapaa-aikanne täällä keskellä eimitään?
- No, pääasiassa osallistun Hopeisen Omenan elämään.
- Mikäs se sellainen oikein on?
- Se on mac-harrastajien yhteisö, netissä toimiva.
- Ahaa. Onko muita oireita?
- Ei ole. Onnellinen olen täällä luonnon rauhassa.
- Asia on siis täysin selvä. Ojentakaapa kätenne, saatte valtion puolesta tällaiset rannerenkaat.
- Ja terveyskeskus tarjoaa teillä tämmoisen pienen piikin. Ottakaa vaan rauhallisesti, pian helpottaa. Pian tulevat kaksi valkeatakkista henkilöä eivät ole enkeleitä, vaan he tarjoavat teille kyydin paikkaan, jonne kuulutte. Herra verotarkastaja lähteekin tästä selvittämään vähän teidän taustaanne. Pankkitililtänne löytyykin varmasti paljon mielenkiintoista...""
Että mene vaan takaisin sinne Intiaan niin kauan kun pääset!
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli