Viimeaikaisten kalustopäivitysten myötä reppuni jäi minulle turhan suureksi ja sai lähteä. Tajusin muutenkin olevani enemmän laukkuihmisiä. Jos olet aikeissa luopua otsikonmukaisesta laukustasi syystä tai toisesta, niin tarjoapa sitä minulle.
Laukun on oltava hyvässä kunnossa kaikin tavoin. Värillä ei ole väliä, vaan molemmat kelpaavat.
Asustelen Lahden seudulla Nastolassa ja noutaisin laukun mielelläni, jos pidät majaasi jossain lähistöllä. Muussa tapauksessa jätetään Itellan hoidettavaksi.
Laittelepa viestiä joko tähän ketjuun tai yksityisesti. Sähköpostini on ville.jarvelainen@phnet.fi ja puhelinnumeroni 041 545 2471.
OSTETTU: Lowepro Classified 160 AW
Muut kuin Applen valmistamat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Ylläpitäjä
OSTETTU: Lowepro Classified 160 AW
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viimeksi muokannut Anghorn, 2.1.2010 klo 16.54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
-
Re: O: Lowepro Classified 160 AW
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Billinghamilla on myös hyviä olkalaukkuja, jos ei tule tuota Loweprota käytettynä vastaan. Esim. Salamaselänteeltä Billingham Hadley large 140 euroa. kangas on tukevaa ja vedenpitävää. Soljet ovat kestävät ja ne saa myös nopeasti auki. Ostin itse käytetyn Billingham Alicen (nyk. L2). Olen ollut erittäin tyytyväinen laukun käytettävyyteen.
iBook 14", iPod 20 Gt
-
- Ylläpitäjä
Re: O: Lowepro Classified 160 AW
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Onhan nuo Billinghamit (ja miksei Domket kans) kaikessa retroudessaan aika upeita. Täytyy varmaan harkita tuollaista sitten, kun saan tuon vanhan Mamiyan kuvauskuntoon ja jos en jaksa nasselaukun kanssa askarrella. Nyt kuitenkin tuollainen vähän modernimpi ratkaisu hakusessa. Jos ei käytettynä löydy, niin sitten täytyy nöyrtyä ja marssia kauppaan.p-veli kirjoitti:Billinghamilla on myös hyviä olkalaukkuja, jos ei tule tuota Loweprota käytettynä vastaan. Esim. Salamaselänteeltä Billingham Hadley large 140 euroa. kangas on tukevaa ja vedenpitävää. Soljet ovat kestävät ja ne saa myös nopeasti auki. Ostin itse käytetyn Billingham Alicen (nyk. L2). Olen ollut erittäin tyytyväinen laukun käytettävyyteen.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ostetaan muuta tietotekniikkaa”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka