Herää vaan kysymys, että käytetäänkö tota konetta?holviala kirjoitti:...Win98 eikä siinäkään ikinä ole ollut mitään ongelmia (sama asennus ollut nyt nelisen vuotta)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Herää vaan kysymys, että käytetäänkö tota konetta?holviala kirjoitti:...Win98 eikä siinäkään ikinä ole ollut mitään ongelmia (sama asennus ollut nyt nelisen vuotta)
Viesti Kirjoittaja Lakki »
Hmm... yks mun käyttämistä koneista on tuliterä Dell. Siinä kyllä WinXP:nkoneistaja kirjoitti:Itse käyttelen Windows-puolella S3 Standbyta, joka sammuttaa myös koneen tuulettimet, eli vastaa siis OS X:n Sleep-toimintoa. Ihan kivasti on kone pysynyt kuukaudenkin pystyssä ilman että on kertaakaan pitänyt ottaa Shut Down. Omasta mielestäni XP on ainakin ihan hemmetin vakaa. Miinusta toki spyware yms. muista ongelmia, mutta yleisyys tuo tietysti mukanaan lieveilmiöitä.
Kyse on kaiketi jonkinsortin uskonnollisesta palosta. Asiaan kuuluukoneistaja kirjoitti: Ei voi kuin ihmetellä tätä jatkuvaa vastakkainasettelua. Jos ei ole OS X vs. Windows, niin sitten OS X vs. Linux. Mielestäni se, että on olemassa muitakin hyviä käyttiksiä ei tee OS X:stä mitenkään huonompaa.
Jepulis. Työkaveri, jolle tietokoneet ovat vain teknisemminZipe kirjoitti:Juu! Mitäpä sitä konetta päällä pitämään jos sitä ei käytä. Mua ei kiinnosta hakea mitään uptime ennätyksiä. Mulle riittää kun kone toimii kun sen päälle laitan.Repe Ruutikallo kirjoitti:Siis uptime on keskimäärin alle 16 tuntia?Zipe kirjoitti: Sammutan koneen joka ilta ja laitan päälle kun herää tai tarvitsen konetta.
Viesti Kirjoittaja mestari »
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Asiakkaan kanssa voi jutella tuon 2 minuuttia ja jos ei keksi puhuttavaa ja asiakas ei jaksa 2 min odottaa niin ainahan sitä voi ottaa vaikka soitto pyynnon.kallekilponen kirjoitti:On se jos asiakas odottaa puhelinlinjan toisessa päässä!Zipe kirjoitti:Kun ikää tulee lisää niin ehkä ymmärrät, että ei elämä ole 2 minuutista kiinni!MarQ kirjoitti:onpa kiireistä tämä nykymeno... [:S]kallekilponen kirjoitti: En minä ainakaan malttaisi odottaa koneen buuttausta.
Haluan, että kone on käynnissä heti, kun lasken käteni hiirelle.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja koneistaja »
Hmm... en nyt saanut ihan selvää mitä tarkoitit tuossa, mutta Windowsissa on kaksi standby-modea. Toinen, vanhempi S1 ei sammuta kaikkia tuulettimia, kun taas uudempi S3 sammuttaa kaikki tuulettimet. Kaikki emolevyt, näytönohjaimet ja prosessorit eivät toki tue tuota S3:sta, mutta uudemmat useimmiten rojut toimivat.Lakki kirjoitti:Hmm... yks mun käyttämistä koneista on tuliterä Dell. Siinä kyllä WinXP:n
oma stand by sammuttaa myös tuulettimet ja muut pyörivät. Luulisin,
ainakin. Kone on vain niin hiljainen, ettei sen käyntiääntäkään juuri kuule.
Sit se varmaan on toi S3 -- plus että rojut ovat tarpeeksi uusiakoneistaja kirjoitti: kun taas uudempi S3 sammuttaa kaikki tuulettimet. Kaikki emolevyt, näytönohjaimet ja prosessorit eivät toki tue tuota S3:sta, mutta uudemmat useimmiten rojut toimivat.
Viesti Kirjoittaja jarski »
hohhoijaa tällaisista paukapää kommenteista ei olla kaukana väittämistä:Rewes kirjoitti:OS X on valovuosia Linuxia parempi. Linux on serveripuolen softaa, muuten lähinnä vitsi.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mun käytössä valovuosia siellä, jonkun muun käytössä valovuosia muualla. Tämä on 100% totuus ja muuta ei ole.jarski kirjoitti:hohhoijaa tällaisista paukapää kommenteista ei olla kaukana väittämistä:Rewes kirjoitti:OS X on valovuosia Linuxia parempi. Linux on serveripuolen softaa, muuten lähinnä vitsi.
mun isä on varppina voimakkaampi kuin sun isä
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Sano sitten pieni hetki!kallekilponen kirjoitti:Tukihommissa "odota" on sana, jota on hyvä välttää... [:^)]
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja MarQ »
ei se kalle elämä oo niin vakavaakallekilponen kirjoitti:Ollaanpas sitä huimoristisia.[:S]
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ei pidä ottaa hernettä nenään, mutta näin se on. Voiko joku oikeasti väittää, että Linux olisi normaali käytössä parempi, kun OS X 10.3??? Ja mun isä on ihan varmana voimakkaampi kun sun.[H]jarski kirjoitti:hohhoijaa tällaisista paukapää kommenteista ei olla kaukana väittämistä:Rewes kirjoitti:OS X on valovuosia Linuxia parempi. Linux on serveripuolen softaa, muuten lähinnä vitsi.
mun isä on varppina voimakkaampi kuin sun isä
Viesti Kirjoittaja jamo »
Daa?? Kuka tässä mitään aikaa oli mittaamassa?[:|]jamo kirjoitti:Nyt on ihan pakko:
Muistakaapas nyt ennen kuin inttämään alatte että valovuosi on etäisyyden eli matkan yksikkö ja tarkoittaa valon vuodessa kulkemaa matkaa. Valovuodella ei siis mitata aikaa.
Viesti Kirjoittaja Invariant »
Riippuu siitä, mikä on normaalikäyttöä, ja käyttääkö Linuxia PC:ssä vai Macissa. Tehokkaasta Macista saa maksaa maltaita. Ei, G4-prosessoria ei vakavalla naamalla voi väittää tehokkaaksi, jos verrataan PC-puolen vaihtoehtoihin. Jos käyttää etupäässä vapaita ohjelmistoja eikä tarvitse OS X:n hienoa ja helppoa käyttöliittymää tai iLife-ohjelmia ynnä muita, niin Linux-PC on mielestäni parempi ratkaisu kuin Mac ja OS X. Mac-koneeseen OS X on useimmiten järkevin vaihtoehto.Rewes kirjoitti:Ei pidä ottaa hernettä nenään, mutta näin se on. Voiko joku oikeasti väittää, että Linux olisi normaali käytössä parempi, kun OS X 10.3??? Ja mun isä on ihan varmana voimakkaampi kun sun.[H]
Viesti Kirjoittaja makke »
Viesti Kirjoittaja xforgivenx »
Viesti Kirjoittaja SamppaM »
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”