Itelle just napsahti invite ja hyvin näyttäis toimivan vaikka piti laittaa "missä asut? Niin Ruotsissa"
Tehty samalla player pohjalla kun XBMC winukalle. Toimi ihan kivasti itellä ainakin mulla tosin Windows 7 alustana.
Ehkä pikkasen liian koneen "valtaava" ohjelma. Muuten pätevä ja kivasti näytti listalla olevan ilmasia leffoja.
Erittäin hyvä idea kyllä ja toivotaan että tulee lisää leffoja ja suomeen palvelu niin vois melkeen harkita ostamista samanlailla kun spotifyssa.
Tänään kans mulle kutsu napsahti ja nyt oon ladannu softat sun muuta mutta mietinpähän vaan miten vitsissä joku saa aikaan noin huonon ja epäkäytännöllisen softan? Palvelun idea on hyvä mutta softa aivan peestä. Vihdoinkun pääsin kattomaan leffoja niin sit siinä alko niitä mainoksia pyöriä ja pyöriä ja pyöriä. No mutta pitää joku päivä kattoo jos sais ihan oikeesti katottuu jonkun leffan.
Onko jollain tietoa kauan ne mainokset pyörii? Ite en jaksanu viittä mainosta pidempään katsoa? Tai no en kerkee nyt.
Marbo kirjoitti:Tänään kans mulle kutsu napsahti ja nyt oon ladannu softat sun muuta mutta mietinpähän vaan miten vitsissä joku saa aikaan noin huonon ja epäkäytännöllisen softan? Palvelun idea on hyvä mutta softa aivan peestä. Vihdoinkun pääsin kattomaan leffoja niin sit siinä alko niitä mainoksia pyöriä ja pyöriä ja pyöriä. No mutta pitää joku päivä kattoo jos sais ihan oikeesti katottuu jonkun leffan.
Onko jollain tietoa kauan ne mainokset pyörii? Ite en jaksanu viittä mainosta pidempään katsoa? Tai no en kerkee nyt.
Kokeilun vuoksi katsoin yhden leffan alkua: tuli kaksi mainosta ja yksi leffatraileri. Sitten alkoi varsinainen leffa pyöriä.
MacBook Pro 13" 2,4GHz 4Gt Mid 2010
iMac 20" 2.16GHz 2Gt Late 2006
iBook G4/800 12" 640MB - Telakalla
iPhone 4
iPad 2
teemue kirjoitti:Sen verran olen itse kerinnyt testata että ihan hyvälaatuista tavaraa ja suomisubitki näyttää löytyvän
Mitenköhän sait nuo suomisubit toimimaan? Itelläni oli vain ruottiks
Samma här, ei suomisubeja
Toinen huomio oli että Voddlerin clientin pitäisi osata avata upnp:tä tukevaan rautapalomuuriin tarvittavat portit, mutta eipä osannut, ei mac- eikä windows-clientillä. Piti ottaa rautamuuri kokonaan pois päältä ja laittaa pelkkä käyttiksen softamuuri päälle, sitten toimii.
MacBook Air 13,3"M2 iMac 27" Mac mini MacBook Air 13" iPad Air 2 iPad 2018 2x iPad 2022 MacBook Pro 17" 2x HomePod mini 2x Homepod2 Airport Express Thunderbolt Display 27” 2x iPhone SE iPod nano
Tein juuri alottamaani blogiin todella nopean "ohjeen" miten saa Voddlerissa suomisubit toimimaan Tämä siis toimii ainakin macilla näin ja uskoakseni myös windowsilla.
Marbo kirjoitti:Tein juuri alottamaani blogiin todella nopean "ohjeen" miten saa Voddlerissa suomisubit toimimaan Tämä siis toimii ainakin macilla näin ja uskoakseni myös windowsilla.
Marbo kirjoitti:Tänään kans mulle kutsu napsahti ja nyt oon ladannu softat sun muuta mutta mietinpähän vaan miten vitsissä joku saa aikaan noin huonon ja epäkäytännöllisen softan? Palvelun idea on hyvä mutta softa aivan peestä. Vihdoinkun pääsin kattomaan leffoja niin sit siinä alko niitä mainoksia pyöriä ja pyöriä ja pyöriä. No mutta pitää joku päivä kattoo jos sais ihan oikeesti katottuu jonkun leffan.
Kokeilun vuoksi katsoin yhden leffan alkua: tuli kaksi mainosta ja yksi leffatraileri. Sitten alkoi varsinainen leffa pyöriä.
Juu sama täälä 2 mainosta ja leffatraileri ennen itse elokuvaa. Idea hyvä ja onneksi vasta softakin Beta vaiheessa että kehittävät sitä.
Marbo kirjoitti:Tein juuri alottamaani blogiin todella nopean "ohjeen" miten saa Voddlerissa suomisubit toimimaan Tämä siis toimii ainakin macilla näin ja uskoakseni myös windowsilla.
KinZZa kirjoitti:Kokeilun vuoksi katsoin yhden leffan alkua: tuli kaksi mainosta ja yksi leffatraileri. Sitten alkoi varsinainen leffa pyöriä.
Kokeilin myös itse, noin 5min meni kunnes leffa alkoi pyöriä. Mietityttää vielä, että tuleeko kesken leffaa mainoksia?
Katsoin yhden ilmaisleffan kokonaan, eikä mainoksia kesken leffan näkynyt. Itse ohjelmasta sen verran sanottavaa, että ohjelma todellakin ottaa koneen liiaksi "hallintaan", eikä esim. hiirtä voi käyttää tai yläpalkkia saa näkösille. Nämä ovat Macilla tosiaan vähän sellaisia "ei totuttuja ja ei toivottuja" ominaisuuksia ohjelmassa. No, ohjelma on toki vielä Beta-asteella ja voi helposti kehittyä käyttäjäystävällisemmäksi. Ja mitä tulee tuohon Spotify-pomon kommentiin? Kärsivällisyys on hyve.
MacBook Pro 13" 2,4GHz 4Gt Mid 2010
iMac 20" 2.16GHz 2Gt Late 2006
iBook G4/800 12" 640MB - Telakalla
iPhone 4
iPad 2
Katsoin kanssa tänään kokonaisen leffan, ihan hyvin se pyöri mutta ohjelma ei suostunut menemään koko ruudulle millään ilveellä ja vajaakokoisenakin se nökötti tiukasti Dockin päällä. CMD + H:ta sentään tottelee ja CMD + Tabilla saa hiirulaisen esille.
On kyllä aika vaikea pitää siitä kun käyttöliittymä on noin kurja.
willwill kirjoitti:Katsoin kanssa tänään kokonaisen leffan, ihan hyvin se pyöri mutta ohjelma ei suostunut menemään koko ruudulle millään ilveellä ja vajaakokoisenakin se nökötti tiukasti Dockin päällä. CMD + H:ta sentään tottelee ja CMD + Tabilla saa hiirulaisen esille.
On kyllä aika vaikea pitää siitä kun käyttöliittymä on noin kurja.
Kokeilitko varmasti CMD + F ? Itelläni ainakin tolla toimii moitteettomasti.
Ovat tehneet softasta kyllä aivan hirveän. Varmaan ajattelevat että piratismiä ei tapahdu, mikäli he estävät muiden ohjelmien käytön kun Voddlerista katsoo elokuvaa?
Erinomainen laatu mielestäni. Parempi kuin DVDllä. Ja vielä suomenkielisillä teksteille! Elokuvia vain hieman rajoitetusti.
Nyt en kyllä täysin ymmärrä näitä kommentteja softan huonoudesta. Cmd + F:llä saa ohjelman ikkunatilaan, jolloin sen päälle voi availla ohjelmia aivan normaalisti, tai siirtää ulkoisen näytön puolelle. Käyttöliittymä on Plexistä tuttu lähinnä kaukosäätimelle tarkoitettu, ehkä hieman sekava, mutta toimii kuitenkin. Ainut suht monimutkainen asia on noiden teksitysten vaihtaminen suomen kielelle, koska itse en ainakaan etsisi tekstityskohtaa valikosta, jonka kuvake on kaiutin.
Sain tänään aamulla kutsun ja laitoin tytölle jonkun piiretyn pyörimään. Siinä se oli ilman laturia. Kun lopeteltiin nin aloin kopioimaan voddlerin aliasta eri hakemistoon ja kohta sammui kone. Pistin laturiin ja ajattelin että akku loppui (ei tosin valittanut kertaakaan). Käynnistin koneen heti kun lataus valo syttyi johtoon. Käynnistyttyään akku näytti 11%. En oikein usko että olisi noin paljon akkua ehtinyt lataamaan, jos oli tyhjä. Tässähän on ainakin se DVD + 4GB kaatums ongelma, niin liittyskö samaan. Nyt kokeilin toista leffaa ja lopetin sen kesken, mutta ei ole tehny samaa.
umpio kirjoitti:Oisko kutsua tännepäin kenelläkään tarjota
Noita kutsuja ei pysty antamaan toiselle samoin kuin esim. Spotifyssa, ku ne tulee henk.kohtaisesti meilillä ellei sit omaansa luovuta.
Mulle lävähti tänään kutsu ja kokeilin. Onhan se vielä Beta-versio, jumittui kaksi kertaa ja vähän muutakin häikkää, mutta ihan lupaavan oloinen palvelu. Ja toivotaan, et virallinen versio ohjelmasta on toimiva. Musta toi kritiikkiä saanut käyttöliittymä on ihan ok. Vähän tulee mieleen dos-pelit, mut kyl ton kans elää.
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
Tänään tipahti sähköpostiin kutsu ja pitihän se heti kokeilla.
Käyttöliittymä on ihan ok, ainakin yksinkertainen. Sitten kun lähtee katsomaan jotakin elokuvaa,
niin jämähtää muutamaksi sekunniksi pakoilleen koko ohjelma. Tosiaankin tuli kaksi 30s mainosta ja vielä traileri.
Tarjonta on aika vaisua vielä, mutta kyllä se tuosta laajenee.
Tykkäsin tekstityksen laadusta/tarkkuudesta, näki hyvin pidemmällekin.
Mac Pro (Early 2008)
Macbook Air 11"
iPhone 4
iPad 2 16 wifi
BlackBerry Bold 9780 (White)
<3 Amazon Kindle 2 <3
Käyttöliittymästä.. softa on todellakin tarkoitettu olohuoneen softaksi (vrt. xbmc) ja kaukosäätimellä hallittavaksi. Tulevaisuudessa softa voisi olla esim televisioon implementoituna ja loput arvaattekin. PC-käyttöön käyttöliittymää ei ole suunniteltu.
mindgame kirjoitti:Käyttöliittymästä.. softa on todellakin tarkoitettu olohuoneen softaksi (vrt. xbmc) ja kaukosäätimellä hallittavaksi. Tulevaisuudessa softa voisi olla esim televisioon implementoituna ja loput arvaattekin. PC-käyttöön käyttöliittymää ei ole suunniteltu.
jeps, tällä hetkellä eniten häiritsee juuri tuo että pitää käsin siirtää ikkuna televisioon/toiseen näyttöön..
ps. löytyi sieltä foorumilta ohje miten saa hiiren käyttöön.. itselle ainakin helpotti käyttöä huomattavasti, kun tuo kauko käskyttää nyt ainoastaan tuota Plexiä.