![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Parempaa kuin miltä ehkä kuulostaa ja näyttää.
Viesti Kirjoittaja atomi »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Naapurin vaimo kuuli vasta nyt Kiesin kommenteista.Anghorn kirjoitti:Katselen ikkunasta, kun hinausauto tuli hakemaan naapurin Audin pois.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Oikeastaan se meni niin, että kun naapurin rouva läks, niin mies hankki parin viikon sisään tuon Audinsa.mluhtala kirjoitti:Naapurin vaimo kuuli vasta nyt Kiesin kommenteista.Anghorn kirjoitti:Katselen ikkunasta, kun hinausauto tuli hakemaan naapurin Audin pois.
Viesti Kirjoittaja jl61 »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Toihan on ihan pukeutumiskysymys!! Laita kunnolla rompetta, lämpökerrasto alle ja kerroksia päälle, ei palele. Muussa tapauksessa oot kippee. Sitte vaan kuumaa juotavaa hunajalla makeutettuna ja lepoa.Macco kirjoitti:Palelen.
Aamulla palelin ulkona pyöräillessä. Sitten palelin sisällä. Sitten menin taas ulos pyöräilemään ja palelemaan. Nyt olen taas sisällä ja palelen.
Miksi pitää olla niin heviletin kylymä ilima?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuskin se selvä on. Jotain sisäistä villapaitaa on varmasti kokeillut.amanita kirjoitti: Onko selevä?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei se sillon palelis.....unohdinkin kokonaan mainita tuon sisäisen villurin!KunkkuJ kirjoitti:Tuskin se selvä on. Jotain sisäistä villapaitaa on varmasti kokeillut.amanita kirjoitti: Onko selevä?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pöyhit vähän sitä näppistä ja painat pään takaisin sille.Erño kirjoitti:Menen nukkumaan. VÄsyttää'ä
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Selma! Sänky olikin varattu .Macco kirjoitti:Pöyhit vähän sitä näppistä ja painat pään takaisin sille.Erño kirjoitti:Menen nukkumaan. VÄsyttää'ä
Viesti Kirjoittaja hatey »
Muista sukat.Macco kirjoitti:Palelen.
Aamulla palelin ulkona pyöräillessä. Sitten palelin sisällä. Sitten menin taas ulos pyöräilemään ja palelemaan. Nyt olen taas sisällä ja palelen.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ei muuta kuin polkaiset etolaan ja ostat Sievilta kengät joissa lämmitys/akku. Kahdet kalsarit päälle sinne housujen alle tietenkinhatey kirjoitti:Muista sukat.Macco kirjoitti:Palelen.
Höpöä. Naatitaan nytkun tätä vielä piisaa, eikä ole sohjoloskaa.M.P.T kirjoitti:Onhan tämä liian kylmä ihmiselle.....
Viesti Kirjoittaja Carde »
Jos sinne kaatais pontikkaa. Polttelee putkistoa ainakin normaalikäytössä, joten eiköhän sillä yksi vesiputkikin sulaisiCarde kirjoitti:Menetän hermot, tuo paholainen vesiputki ei halua sulaa...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minä olen aina luullut, että tuon herran asuinsijoilla on turhankin kuuma, miten siellä voivat putket jäätyä?Carde kirjoitti:..... paholainen vesiputki ei halua sulaa...
Viesti Kirjoittaja Maza »
Se on sen Lordin vika.KunkkuJ kirjoitti:Minä olen aina luullut, että tuon herran asuinsijoilla on turhankin kuuma, miten siellä voivat putket jäätyä?Carde kirjoitti:..... paholainen vesiputki ei halua sulaa...