Sherukka kirjoitti:Tulisiko sisätilojen laadusta tinkiä tulevaisuudessa koska onhan muita merkkejä jotka panostavat tähän enemmän ja hintaluokka on silloin oikeutetusti korkeampi?
Kiva auto keskustelu
Tässähän ois mahtava tilaisuus autoteollisuudella palauttaa autot miesten vekottimiksi ja vielä siten että luonto säästyy! Trendi ollut oikeestaan aina lisätä mukavuutta ja suorituskykyä samanaikaisesti ja ihan kivasti tietty onnistuttu, mutta mitäs jos alettais pienentää autojen kokoa ja juurikin tuota kokonaispainoa mihin ketjussa jo aikaisemminkin viitattiin. Kaikenmaailman mukavuusvarusteet kun tuovat painoon merkittävän lisän ja tekevät autosta pikemminkin olohuoneen kuin paikan jossa saisi kiroilla ja näyttää sitä fakkia urpoille; harvemmin sitä tulisi manattua punaviinilasikädessä pukumiesten ja -naisen ympäröimänä viihtyisessä loungessa.. Miksi edes perusvolkkarin täytyy hyökätä 100kmhn vauhtiin 8sekunnissa ja pystyä liikkumaan kuskin halutessa yli200kmh, ei mitään järkee kun normaalitauno ei uskalla/osaa niitä tehoja "oikein" käyttää??
Onhan se totta että turvallisuuden kustannuksella tämä tapahtuisi enkä suinkaan väheksy sen tarpeellisuutta.. jostain on aina valitettavasti tingittävä, kaikki moottoripyöräilijät pystyvät varmasti rileittaa tähän
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Mutta siis nykymoottoritekniikka yhdistettynä kevyempään rakenteeseen toisi ne itketyt edut; suorituskyvyn kasvun ja taloudellisuuden. Lisäturvallisuuden sais sit lisähinnalla jos sitä luulee tarvitsevansa, taitaa usein olla niin että miehet mielellään tinkii turvallisuudesta suorituskyvyn takia ja naiset toisinpäin. Tuloksena on sit tollanen volkkari jota liian usein ajaa joku akkeli tai papparainen kehä1llä 60kmh ja pudottaa vielä nopeutensa puoleen ku mittaristossa sytyy lumihiutaleen kuva.
Hitsi, emmäjaksa enää provosoida enempää, sori kaikki, nousin niin sanosti väärin sängystä tänä aamuna..
Loppuun on kyl pakko vielä sanoo et mua ainakin houkuttelee ajatus siitä että mun ei tarttis maksaa lähes 6numeroista summaa euroissa autosta joka hyökkää 4pyöräsladiin pelkästä kaasusta ja sihisee ja tuhahtelee kivasti ku panelen kaasua ja kytkintä eikä vie vararikkoon tankatessakaan. Ei mulla siis tollasta autoo oo eikä varmaan koskaan tuukaan mut luulen ainakin osaavani ajaa omaani paremmin kuin keskivertopatu, mikä tietty tekeekin musta vaarallisen tielläliikkujan

..pitäisköhän kaivaa pyörä esille.. Sori vielä.