Sieben kirjoitti:Mihin tulee nuo päivitykset Navigoniin, vai mistä sen voi päivittää? Mulla on versio 1.0.0. Eli varmaankin aika vanha..
Myyjä asetti tämän puhelimeen, kun ostin luurin Hampurista.
Tietokoneella iTunesin AppStoresta ladattava.
Pystyisitkö tarkentamaan hieman, menin ITunesin Appstoreen ja siellä oli vain niitä ostettavia Navigon kohtia, eikä sen Navigon Europe altakaan löytynyt mitään..
Sieben kirjoitti:Mihin tulee nuo päivitykset Navigoniin, vai mistä sen voi päivittää? Mulla on versio 1.0.0. Eli varmaankin aika vanha..
Pystyisitkö tarkentamaan hieman, menin ITunesin Appstoreen ja siellä oli vain niitä ostettavia Navigon kohtia, eikä sen Navigon Europe altakaan löytynyt mitään..
Kiitos!
Mene iTunesissa omaan ohjelmat-valikoimaasi (löytyy siitä vasemmanpuoleisesta palkista missä on musasi ja videosi yms). Siellä on "hae päivitykset" tai joku vastaava namikka.
Kiitos!
Mene iTunesissa omaan ohjelmat-valikoimaasi (löytyy siitä vasemmanpuoleisesta palkista missä on musasi ja videosi yms). Siellä on "hae päivitykset" tai joku vastaava namikka.
Katsoin sieltä, ja jostain syystä mun Navigon ei näy siellä listalla laisinkaan? Olisiko siinä asennuksessa ollut silloin jotain erikoista kun ei näy tuolla missä muut Appstoresta hommatut ohjelmat on..
Kokeilkaa vaikka mennä itunesin ohjelmat-kohtaan ja painakaa alhaalta hae päivityksiä tms. ja vaikka sen ohjemat-jutun vieressä vasemmassa palkissa olisi vaikka numero 8 ( eli 8 päivitystä saatavilla ), ei päivityksiä ohjelmiin löydy, jos ei ole samoilla tunnuksilla sisällä.
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman