![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja supersuomi »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja jerppi_ »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja Petris »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Mainostaminen on täällä kiellettyä ja kaiken lisäksi menet loukkaamaan meidän vähäistä älykkyyttä joulun allasupersuomi kirjoitti:Itsellä tullee tilattua sen kautta, kun joskus on tarjouksiaja tuotteet on järjestelty kivasti.
Viesti Kirjoittaja MVi »
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/ke ... 8&tstart=0Olen siis 14-vuotias nuori yrittäjä ja olen perustanut verkkokauppakeskuksen! Olisiko teillä vinkkejä miten voisin markkinoida sivustoa helposti ja mieluiten pienellä budjetilla, kun ei ole kauheasti mahdollisuutta sijoittaa rahaa mihinkään adwordsiin!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Onhan tämä "supersuomi" ainakin 399usd sijoittanut Pleskiin vai demo versiollako värkkäilet?MVi kirjoitti:Jeps. Yksi (tämä ketju) voi olla hintavinkki-alueella. Ketjun aloitus oli tosiaan hieman tökerö.
Miksi kirjoittaa tänne tuubaa, jos toisaalla (KL, linkki alempana) kuvailet tilanteen näin:http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/ke ... 8&tstart=0Olen siis 14-vuotias nuori yrittäjä ja olen perustanut verkkokauppakeskuksen! Olisiko teillä vinkkejä miten voisin markkinoida sivustoa helposti ja mieluiten pienellä budjetilla, kun ei ole kauheasti mahdollisuutta sijoittaa rahaa mihinkään adwordsiin!
Viesti Kirjoittaja jam1 »
Viesti Kirjoittaja Jånsku »
Viesti Kirjoittaja barbarossa »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja Road Apple »
supersuomi kirjoitti:siitä 14-vuotiaana olemisesta niin olen lähettänyt papereita(asiakirjoja yms.) jotenka ihan laillista hommaa
Viesti Kirjoittaja jam1 »
Pelko pois toverit: puheista päätellen firman toimitusjohtaja tietää mitä on tekemässä. Mielenkiinnolla odotetaan miten isoksi tämä business vielä kasvaa.supersuomi kirjoitti:...siitä 14-vuotiaana olemisesta niin olen lähettänyt papereita(asiakirjoja yms.) jotenka ihan laillista hommaa.
Viesti Kirjoittaja umpio »
Nimenkirjoitusoikeudet on ja veroasiatkin ovat kunnossa.umpio kirjoitti:Ei herrajjumala mitkä sivut... Kuponkiuutiset kerrotaan kaameuskertoimella 8... Oletkos, supersuomi, ihan aikuisten oikeasti tarkastanut tuon toiminnan laillisuuden; oikeustoimikelpoisuuttahan sinulla ei vielä ole, jotan firmallasi pitäisi (käsittääkseni) olla mukana joku aikuinen nimenkirjoitusoikeudella? Verotuksellisiin kysymyksiin en sen kummemmin syvenny; joku muu voi halutessaan pohtia tätä asiaa...
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”