Youtube ei toimi 3G:ssä?
-
Youtube ei toimi 3G:ssä?
Viesti Kirjoittaja zephyr75 »
Kiitos etukäteen!
-
- Ylläpitäjä
Re: Youtube ei toimi 3G:ssä?
Viesti Kirjoittaja egoste »
Luultavasti vankilasta paennut malli?zephyr75 kirjoitti:Mulla iPhone 3G jossa Saunalahden liittymä toimii muuten loistavasti mutta kun yritän youtubeen se ilmoittaa "ei yhteyttä" eikä toista facebookissakaan youtube-videoita.Mikä avuksi?Pitäisikö siihen ladata jotain/asentaa uudelleen?Miten tämä tapahtuu kun ei kokemusta ole ollenkaan...
Kiitos etukäteen!
Asenna Cydiasta push fix.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
- Ylläpitäjä
Sulta puuttuu sopiva repo... Go to Cydia add http://cydia.iphoneil.net to Cydia repo get: push fix Enjoy!!arttula kirjoitti:Eipä löydy jostain syystä Cydiasta tuota Push fixiä
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
http://www.sizlopedia.com/2009/10/27/fi ... rmware-31/
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Kyllä paennut on jooegoste kirjoitti:Luultavasti vankilasta paennut malli?zephyr75 kirjoitti:Mulla iPhone 3G jossa Saunalahden liittymä toimii muuten loistavasti mutta kun yritän youtubeen se ilmoittaa "ei yhteyttä" eikä toista facebookissakaan youtube-videoita.Mikä avuksi?Pitäisikö siihen ladata jotain/asentaa uudelleen?Miten tämä tapahtuu kun ei kokemusta ole ollenkaan...
Kiitos etukäteen!
Asenna Cydiasta push fix.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
- Ylläpitäjä
Tuossa on repo josta pushfix löytyy... repo.beyouriphone.com
-
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
-
Viesti Kirjoittaja löysä »
uusin iPhone, jb+unlock blackra1n+blacksn0w ja vanha radiolinjan SIM. youtube toimii, ei fixejä tms. cydialta asennettuna. pc:ltä tehdyt subscriptionit löytyivät kunhan vain asetti tunnuksen ja salasanan. Videot latautuvat OK ainakin wlanin / wi-fi:n kautta OK. Kuvan laatu on mieletön.
Tässä laitteessa toimii oikeastaan kaikki mahdollinen ilman että olisi tullut asennettua mitään fixejä. Tai, noh, Microsoft Exchangen push ei ilmeisesti toimi, mutta pistetään se mikkisoftan syyksi. Muuten kyllä kontaktit, kalenteri ja sähköposti toimivat firman palvelimelta paremmin kuin koskaan Nokialaisessa. Ei voi kuin ihmetellä kontaktien ja kalenterin synkkaa kumpaankin suuntaan ja sähköpostitkin pamahtavat luuriin 15/30/60 minsan ajastettuna tai lootaa tutkiessa. Samalla myös kotisähköpostit omalta IMAP-serveriltä valuvat ongelmitta.
-
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
-
Viesti Kirjoittaja Terpower »
Mulla ainakn toimii loistavasti tolla Push Fixillänokiastream kirjoitti:Täällä samaa ongelmaa, 3G 16Gb + 3.1.2 + jb, kaikki muu toimii paitsi Youtube. Youtube-fixit eivät auttaneet (1, 2 tai 3). Mikähän sitten neuvoksi? Push Fix on asennettuna.
-
Re: Youtube ei toimi 3GS:ssä?
Viesti Kirjoittaja Ravenis »
-
Viesti Kirjoittaja jpk1966 »
Mulla sama vika, olen laittanut repoa jne luuriin mutta ei vaan pelitä juutuubi.zephyr75 kirjoitti:Mulla iPhone 3G jossa Saunalahden liittymä toimii muuten loistavasti mutta kun yritän youtubeen se ilmoittaa "ei yhteyttä" eikä toista facebookissakaan youtube-videoita.Mikä avuksi?Pitäisikö siihen ladata jotain/asentaa uudelleen?Miten tämä tapahtuu kun ei kokemusta ole ollenkaan...
Kiitos etukäteen!
Onko kellään tietoa onks tuollaisesta ohjeesta mitään apua tähän ongelmaan:
http://www.iphoneheat.com/2009/11/how-t ... 0w-unlock/ . Siinä heti alussa pyytää menemään asetukset > yleiset > nollaa > nollaa verkkoasetukset...
Uskaltaako sellaisen nollauksen tehdä vai meneekö jailbreikit ym sen myötä keturalleen?
-
- Ylläpitäjä
Cydiasta Push Doctor voisi auttaa...jpk1966 kirjoitti:Mulla sama vika, olen laittanut repoa jne luuriin mutta ei vaan pelitä juutuubi.zephyr75 kirjoitti:Mulla iPhone 3G jossa Saunalahden liittymä toimii muuten loistavasti mutta kun yritän youtubeen se ilmoittaa "ei yhteyttä" eikä toista facebookissakaan youtube-videoita.Mikä avuksi?Pitäisikö siihen ladata jotain/asentaa uudelleen?Miten tämä tapahtuu kun ei kokemusta ole ollenkaan...
Kiitos etukäteen!
http://www.iphoneheat.com/2009/11/how-t ... 0w-unlock/ . Siinä heti alussa pyytää menemään asetukset > yleiset > nollaa > nollaa verkkoasetukset...
Uskaltaako sellaisen nollauksen tehdä vai meneekö jailbreikit ym sen myötä keturalleen?
-
Senkin laitoin, ei auttanut asiaa...egoste kirjoitti:Cydiasta Push Doctor voisi auttaa...jpk1966 kirjoitti:Mulla sama vika, olen laittanut repoa jne luuriin mutta ei vaan pelitä juutuubi.zephyr75 kirjoitti:Mulla iPhone 3G jossa Saunalahden liittymä toimii muuten loistavasti mutta kun yritän youtubeen se ilmoittaa "ei yhteyttä" eikä toista facebookissakaan youtube-videoita.Mikä avuksi?Pitäisikö siihen ladata jotain/asentaa uudelleen?Miten tämä tapahtuu kun ei kokemusta ole ollenkaan...
Kiitos etukäteen!

-
Nyt laitoin cydian BeYouriPhonesta Push Doctorin lisäksi YourTuben(huom. YourTube!) niin sain sen youtuben toimimaan, ainakin jotenkuten. Eka kerta kun videokuva liikkui mun puhelimessa siis.jpk1966 kirjoitti:Senkin laitoin, ei auttanut asiaa...egoste kirjoitti:Cydiasta Push Doctor voisi auttaa...jpk1966 kirjoitti:Mulla sama vika, olen laittanut repoa jne luuriin mutta ei vaan pelitä juutuubi.zephyr75 kirjoitti:Mulla iPhone 3G jossa Saunalahden liittymä toimii muuten loistavasti mutta kun yritän youtubeen se ilmoittaa "ei yhteyttä" eikä toista facebookissakaan youtube-videoita.Mikä avuksi?Pitäisikö siihen ladata jotain/asentaa uudelleen?Miten tämä tapahtuu kun ei kokemusta ole ollenkaan...
Kiitos etukäteen!
-
Viesti Kirjoittaja escalibur »
3.1.3 softalla joka on jailbreikattu ja unlockattu redsn0w:lla
Nähtävästi http://cydia.iphoneil.net ei enää toimi, joten jatkossa voi käyttää http://cydia.pushfix.info (youtube fix #3)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka