Terve
Onkos joku täälläolijoista saanut ATVFlashin kanssa toimimaan .sub tekstitykset. MacBookilla toimii VLC:llä toistettaessa ja AppleTV:llä .srt subit toimivat (eli tekstitykset on mielestäni kytketty päälle valikoista)
Saako noita .sub tekstityksiä lainkaan toimimaan lainkaan? Ja jos saa niin miten. ATVFlash foorumilta en löytänyt järkeviä apuja.
Auttakee AppleTV gurut.
AppleTV ja ATVFlash sekä .sub tekstitykset
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
AppleTV ja ATVFlash sekä .sub tekstitykset
Viesti Kirjoittaja nordling »
-
Re: AppleTV ja ATVFlash sekä .sub tekstitykset
Viesti Kirjoittaja isojii »
Itse en ole tuossa onnistunut ja ATV Flashin ominaisuuksissakin sanotaan tylysti "Subtitle support for SSA and SRT". Vielä aiemmassa versiossa oli VLC yksi ATV Flashin mahdollisista lisukesoftista, mutta näköjään sitäkään ei enää "tueta". Edellisessä versiossa oli jotakin häikkää perianin kanssa, olisikohan nyt niin, että myös VLC aiheuttaa ongelmia?nordling kirjoitti:Terve
Onkos joku täälläolijoista saanut ATVFlashin kanssa toimimaan .sub tekstitykset. MacBookilla toimii VLC:llä toistettaessa ja AppleTV:llä .srt subit toimivat (eli tekstitykset on mielestäni kytketty päälle valikoista)
Saako noita .sub tekstityksiä lainkaan toimimaan lainkaan? Ja jos saa niin miten. ATVFlash foorumilta en löytänyt järkeviä apuja.
Auttakee AppleTV gurut.
Aika usein sub-teksteistä löytyy myös srt-versio. Erilaisia tekstitysformaattikonverttereita olen myös joskus yön pimeinä tunteina testannut, mutta huonolla menestyksellä.
-
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Hei!
Itse olen kymmeniä tekstejä kääntänyt komentorivisoftalla sub2srt. Ainoa hankaluus tuossa softassa on se, että pitää antaa leffan fps-arvo parametrina, jotta tekstit sitten synkkautuu oikein. Tuon fps-arvon näkee kätevästi vaikkapa vlc-softalla.
Mutta tosiaan tuo toimii ja ääkkösetkin menee oikein.
T :Harri
Itse olen kymmeniä tekstejä kääntänyt komentorivisoftalla sub2srt. Ainoa hankaluus tuossa softassa on se, että pitää antaa leffan fps-arvo parametrina, jotta tekstit sitten synkkautuu oikein. Tuon fps-arvon näkee kätevästi vaikkapa vlc-softalla.
-
Viesti Kirjoittaja Sabbath »
Samaa itsekin käyttänyt mutta tänään löytyi tällainenkin.. http://divxtitles.com/syncharri_tku kirjoitti:Hei!
Eli tolla voi synkkailla jne. subeja nettisivun kautta, myös vaihtamaan sub->srt.
-
Viesti Kirjoittaja nordling »
Kiitos kovasti avusta.
Toimii näppärästi tuo sub2srt. Pitää muistaa vain sudo kun kopioi tuon /usr/bin hakemistoon...
Harri_tku onko sinulla jokin skripti käytössä, jos konvertoit useampi sarjoja kerralla?
Nyt toimii mukavasti tekstitykset, ainoa vaan, että fontti oli kovin suuri. Mitenkäs sitä saa vaihdettua pienemmäksi?
Toimii näppärästi tuo sub2srt. Pitää muistaa vain sudo kun kopioi tuon /usr/bin hakemistoon...
Harri_tku onko sinulla jokin skripti käytössä, jos konvertoit useampi sarjoja kerralla?
Nyt toimii mukavasti tekstitykset, ainoa vaan, että fontti oli kovin suuri. Mitenkäs sitä saa vaihdettua pienemmäksi?
-
Viesti Kirjoittaja derviner »
Kertokaas mullekin, että miten ootte ees saanu ne srt. tekstitykset näkyy?
XBMC ei suostu toimimaan iMacin kanssa SMB-jaon kautta ja aTV:n media playerilla taas ei toimi tekstitys myöskään srt.teksteillä
XBMC ei suostu toimimaan iMacin kanssa SMB-jaon kautta ja aTV:n media playerilla taas ei toimi tekstitys myöskään srt.teksteillä
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka