Omistan siis Iphone 3gs, versio 3.1.2. Nyt haluaisin jailbreikata sen. Unlockaus ei kiinnosta koska on Soneran liittymä. Eli pelkkä jailbreak! Ilmeisesti Blackrainilla kannattaa tehdä?? Jos puhelimen sammuttaa niin pitääkö Blackrain ajaa aina uudelleen? Mitä jos jotain kuitenkin menee "vikaan"? Saako puhelimen palautettua ns. normaaliksi, koska takuuta on vielä reilusti? Ostin puhelimen juuri ennen joulua. Pitääkö paikkaansa et myös S-malleja on uusia ja vanhoja malleja? Eli vanhemmissa jailbreak toimii hyvin mutta uudemmissa takkuilee jotenkin?
Olen käyttänyt/lukenut hakua pääni puhki, mutta joka paikassa mainitaan myös Unlock ym. Tarvitsen neuvoa SELKOKIELELLÄ. Jostain boot.. sanastakin oli jossain mainintaa mut emmätajuu!!!
Kiitoksia etukäteen!
3GS, Blackra1n
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: 3GS, Blackra1n
Viesti Kirjoittaja inf »
Kaikki uudet 3GS:t tulevat sillä uudella bootrommilla eli mikään jailbreak työkalu ei toimi "täysillä". Blackra1nille helpoiten onnistuu, mutta sen joutuu ajamaan joka kerta uudelleen kun käynnistät puhelimen/akku loppuu tms.Iphone kirjoitti:Omistan siis Iphone 3gs, versio 3.1.2. Nyt haluaisin jailbreikata sen. Unlockaus ei kiinnosta koska on Soneran liittymä. Eli pelkkä jailbreak! Ilmeisesti Blackrainilla kannattaa tehdä?? Jos puhelimen sammuttaa niin pitääkö Blackrain ajaa aina uudelleen? Mitä jos jotain kuitenkin menee "vikaan"? Saako puhelimen palautettua ns. normaaliksi, koska takuuta on vielä reilusti? Ostin puhelimen juuri ennen joulua. Pitääkö paikkaansa et myös S-malleja on uusia ja vanhoja malleja? Eli vanhemmissa jailbreak toimii hyvin mutta uudemmissa takkuilee jotenkin?
Olen käyttänyt/lukenut hakua pääni puhki, mutta joka paikassa mainitaan myös Unlock ym. Tarvitsen neuvoa SELKOKIELELLÄ. Jostain boot.. sanastakin oli jossain mainintaa mut emmätajuu!!!
Kiitoksia etukäteen!
-
Viesti Kirjoittaja Iphone »
Kiitos Inf nopeasta vastauksesta! Eli ilmeisesti pitää odotella kunnes sellainen ohjelma saadaan, jotta myös S-mallit toimivat myös jailbreikin jälkeen hyvin....
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Tällä hetkellä sellaista ei ole vähään aikaan tulossa. Varmasti joku sitä reikää millä tuo saadaan toimimaan yrittää etsiä mutta oma veikkaus on että OS 4.0 saattaa keritä pihalle vielä ennen sitä. Ja sitten koko rumba voidaankin aloittaa alustaIphone kirjoitti:Kiitos Inf nopeasta vastauksesta! Eli ilmeisesti pitää odotella kunnes sellainen ohjelma saadaan, jotta myös S-mallit toimivat myös jailbreikin jälkeen hyvin....

-
Viesti Kirjoittaja fatterjoe1991 »
jos joku vois selittää mulle että miten sitte päivitän mun 3.2.1 tohon 4.0 on jailbreikattu 3GS
iPhone 3GS 16GT valk.
mac book air harkinnassa
mac book air harkinnassa
-
Viesti Kirjoittaja jaykay_ »
Sitten kun se joskus tulee, niin ihan iTunesin kautta. Tuo 3.2.1 on viimeisin.fatterjoe1991 kirjoitti:jos joku vois selittää mulle että miten sitte päivitän mun 3.2.1 tohon 4.0 on jailbreikattu 3GS
iPhone 3GS 16GB
-
Viesti Kirjoittaja fatterjoe1991 »
mutta eiks sillo kaikki cydiasta tai rockista asennetut ohjelmat katoo? ja voiks siin mennä mikään pieleen?
iPhone 3GS 16GT valk.
mac book air harkinnassa
mac book air harkinnassa
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Kun päivität iTunesin kautta niin kaikki Cydiasta ja Rockista asennetut softat poistuvat ja myös poistuu mahdollisuus jailbreakata luuri ainakin siihen asti kunnes GeoHot päivittää Blackra1n:n. GeoHotilla on vielä jäljellä muutama reikä, jos (ja kun) Apple OS 4.0 myötä paikkaa tuon tän hetkisen aukon jota Blackra1n käyttää.fatterjoe1991 kirjoitti:mutta eiks sillo kaikki cydiasta tai rockista asennetut ohjelmat katoo? ja voiks siin mennä mikään pieleen?
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka