Ostin pojalleni joululahjaksi Ipod touchin ja ei mennyt aikaakaan kun hän sai sen kavereittensa kanssa siihen tilaan että näytöllä lukee "Ipod on pos käytöstä, yhdistä iTunesiin" -
OK, avaan iTunesin ja kirjaudun sisään poikani tunnareilla joilla iPod on rekisteröity, kytken iPodin kaapelilla kiinni ja silloin tulee herja "iTunes ei voi yhdistää iPodiin "iPod Touch" koska se on lukittu pääsykoodilla. iPodiin on syötettävä pääsykoodi ennekuin sitä voidaan käyttä iTunesin kanssa" ?????
Mutta kun en pysty tuota pääsykoodia syöttämään ...nyt loppu eväät, pystyykö joku helppimään?
iPod touch on pois käytöstä
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPod touch on pois käytöstä
Viesti Kirjoittaja Fishman »
-
Re: iPod touch on pois käytöstä
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
En lupaa että toimii, mutta kokeile. Yhdistä iPod kaapelillä koneeseen, avaa iTunes. Pidä home ja sleep näppäimet pohjassa kunnes ruutu muuttuu mustaksi, kun näin tapahtuu pidä vielä home näppäintä pohjassa kunnes iTunes tunnistaa laitteen, jolloin joudut resetoimaan ja pistämään kaikki musiikki yms takas.
-Kasimir
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
iMac 27"
-
Kiitos viestistäsi, valitettavasti kertomasi toimenpiteet eivät auttaneet. Pienen harkinnan jälkeen päätin resetoida iPodin tehdasasetuksille ja se sitten auttoi. Eli iPod sammuksiin, piuha irti, Home näppäin pohjaan ja piuha takaisin kiinni. Home näppäin niinkauan pohjassa kunnes näytölle tulee kuva (usb kaapeli) ja sitten seuraat iTunesin ohjeita.
Kaikki aikaisempi data ym. katosivat iPodista, mutta parempi sekin kuin ettei vehjettä päässyt käyttämään ollenkaan
Kaikki aikaisempi data ym. katosivat iPodista, mutta parempi sekin kuin ettei vehjettä päässyt käyttämään ollenkaan
-
Hyvä, että sait toimimaan, tuo oma neuvoni oli aivan sama kuin se millä sait toimimaan, ehkä hiukan huonosti selitetty? Kannattaa varmasti harkita sen näppäinlukon ottamista pois päältä niin ei enää näin pääse tapahtumaan.Fishman kirjoitti:Kiitos viestistäsi, valitettavasti kertomasi toimenpiteet eivät auttaneet. Pienen harkinnan jälkeen päätin resetoida iPodin tehdasasetuksille ja se sitten auttoi. Eli iPod sammuksiin, piuha irti, Home näppäin pohjaan ja piuha takaisin kiinni. Home näppäin niinkauan pohjassa kunnes näytölle tulee kuva (usb kaapeli) ja sitten seuraat iTunesin ohjeita.
-Kasimir
iMac 27"
iMac 27"
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Helpompi olisi ollut ottaa se pääsykoodi selville siltä pojalta ja käyttää sitä. Sen jälkeen olisi kannattanut poistaa se lukko käytöstä.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Pääsykoodi oli koko ajan tiedossa, mutta kun en päässyt sitä syöttämään, iPod pyysi vain ottamaan yhteyttä iTunesiin.
-
Turvallisuus on varmaan ollut Applen kanta tähänkin, sinällään erinomainen ominaisuus, kun heität liian monta kertaa väärän pääsykoodin menee iPod Touch lukkoon jolloin tiedostoihin ei pääse käsiksi, eikä sitä myöskään saa enää pääsykoodilla auki.MacFinn kirjoitti:Helpompi olisi ollut ottaa se pääsykoodi selville siltä pojalta ja käyttää sitä. Sen jälkeen olisi kannattanut poistaa se lukko käytöstä.
-Kasimir
iMac 27"
iMac 27"
-
Viesti Kirjoittaja xonchee »
Moi
minun pikkuvelini on leikkinyt minun ipod touchilla (1gn) antanut vääröja koodeja niin on mennyt lukkoon 5690254 minuuttiksi auttakaa kun liitän ITunesiin siinä lukee (iTunes ei voinut yhdistää iPodiin ¨Gegginho¨, koska se on lukittu pääsykoodilla. iPodiin on syötettävä pääsykoodi ennen kuin sitä voidaan käyttää iTunesin kanssa). auttakaa
minun pikkuvelini on leikkinyt minun ipod touchilla (1gn) antanut vääröja koodeja niin on mennyt lukkoon 5690254 minuuttiksi auttakaa kun liitän ITunesiin siinä lukee (iTunes ei voinut yhdistää iPodiin ¨Gegginho¨, koska se on lukittu pääsykoodilla. iPodiin on syötettävä pääsykoodi ennen kuin sitä voidaan käyttää iTunesin kanssa). auttakaa
-
Viesti Kirjoittaja Mulvio »
Samalla lailla vaan miten yllä sanotaan.xonchee kirjoitti:Moi
MacBook Pro Retina 15,4" mid '14
iPhone X 256GB Space Gray
✦✧
iPhone X 256GB Space Gray
✦✧
-
Viesti Kirjoittaja xonchee »
Olen kokeillut kaikkitavat ja minun vanhemmat ostivat minulle joulu lahjaksi ruotsista ?
autaka

10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka