Jos nyt ihan virallisesti aloitetaan tuo kisa niin tässä on minun suosikki tähän mennessä.
Kommentit: Kivat ikonit, Tuo sää ja Itunes piisi näyttäjä (itsellä ei valitettavasti ola rahaa tuohon konfulabor ohjelmaan ja siihen ilmotukseen olen kyllästynyt )
voutti menee Mikolle ehdottomasti. Vaikkakin tuo manga kuva on mielestäni herran heikoin tähänasti nähdyistä, mutta hyvää makua ja silmää on nuissa käytetty hianosti.
Tää on kyl pirun nätti desktop ja otin kuvan jo käyttöön, kun näin ton linkin spymacissa. Imutin samalla noi ikonit, mutta en ole vielä jaksanut-/uskaltanut-/muistanut niitä asentaa.
Haluatkos kertoa, mistä linkistä tuo kuva on? On aika nätti. Ja nuo ikonit kanssa, sekä nuo konfubalaattorimitälie hässäkät sopivat tuohon. Voisi tehdä itselle jotain samaa.
Niin ja ääni siis tälle desktopille. Mukavan hillitty ja tyylikäs.
MoonMac kirjoitti:Voisi muuten pitää pikkuisen leikkimielisen kisan.
Eli, tarkoitus olisi sanoa kenellä on siistein, toimivin, kivoin jne. työpöytä
Säännöt:
Itseä ei saa (tai ei kannata) äänestää
jokaisella on vain yksi ääni
kommentteja toivotaan...
P.S. toivottavasti ymmärrätte[;)]
saman tien sit joku mesta mihin voi omia desktoppejaan lähettää ja ne läiskitään nimettömänä kollaasiksi jollekin sivulle (helpottaa sitä katselemista) ja sit joku poll-systeemi sinne.
ainoo ongelma: ainakaan mulla ei oo taitoa tällaista pystyttää.
MoonMac kirjoitti:Voisi muuten pitää pikkuisen leikkimielisen kisan.
Eli, tarkoitus olisi sanoa kenellä on siistein, toimivin, kivoin jne. työpöytä
Säännöt:
Itseä ei saa (tai ei kannata) äänestää
jokaisella on vain yksi ääni
kommentteja toivotaan...
P.S. toivottavasti ymmärrätte[;)]
saman tien sit joku mesta mihin voi omia desktoppejaan lähettää ja ne läiskitään nimettömänä kollaasiksi jollekin sivulle (helpottaa sitä katselemista) ja sit joku poll-systeemi sinne.
ainoo ongelma: ainakaan mulla ei oo taitoa tällaista pystyttää.
MoonMac kirjoitti:Jos nyt ihan virallisesti aloitetaan tuo kisa niin tässä on minun suosikki tähän mennessä.
Kommentit: Kivat ikonit, Tuo sää ja Itunes piisi näyttäjä (itsellä ei valitettavasti ola rahaa tuohon konfulabor ohjelmaan ja siihen ilmotukseen olen kyllästynyt )
Kiva, että tykkäsit... jos ei omatunto pahemmin kolkuttele niin... köh, köh... MacSerialJunkie / SerialBox. Pakkko myöntää, että en itsekään ihan heti tuon ilmoituksen saavuttua ostanut ohjelmaa, mutta en viitsinyt siitä laatikostakaan kärsiä...
imphasis kirjoitti:Haluatkos kertoa, mistä linkistä tuo kuva on? On aika nätti. Ja nuo ikonit kanssa, sekä nuo konfubalaattorimitälie hässäkät sopivat tuohon. Voisi tehdä itselle jotain samaa.
Tää on kyl pirun nätti desktop ja otin kuvan jo käyttöön, kun näin ton linkin spymacissa. Imutin samalla noi ikonit, mutta en ole vielä jaksanut-/uskaltanut-/muistanut niitä asentaa.
Haluatkos kertoa, mistä linkistä tuo kuva on? On aika nätti. Ja nuo ikonit kanssa, sekä nuo konfubalaattorimitälie hässäkät sopivat tuohon. Voisi tehdä itselle jotain samaa.
Tuli yht'äkkiä fiilis että tollaset erinomaisen pienikontrastiset ja (miltei) monotooniset (mainos)kuvat tulee "muotiin"... Ei kun ihan oikeesti. Pitääkin seurata tilannetta tässä vuoden verran.
solide kirjoitti:Meikä tykkää noista ikoneista ja tosta taustakuvasta. Heittäisitkö urlia mistä nuo löytys? Entäpä tuo itunes systeemi tuolla ylhäällä?
Öööh...hetkonen nyt pitää kyllä muistella oikein tarkkaan[:^)]....taustakuva löyty täältä, muuta sinne täytyi rekisteröityä...jaaa....ikonit löytyi vissiinkin tuolta.
Ainiin se itunes hökötys taisi olla ByteController (Freeware)