Tuleva "The Mighty Apple tablet?"
-
Re: Tuleva "The Mighty Apple tablet?"
Viesti Kirjoittaja frissy »

http://cgronlund.posterous.com/
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »

-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kysymysmerkki on tosiaan paikallaan niin kauan kuin emme itse "lelusta" tiedä mitään varmaa.spiidi78 kirjoitti:Kallis lelu tulossa?En ainakaan keksi itse mitään käyttöä tabletille, jota läppärillä ei hoitaisi 100x paremmin ja suuremmalla hinta-/hyötysuhteella.

– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Tää on aina yhtä hauskaa kun asiaan (tai no, ennakkoarvailuihin, huhuihin ja pikkuhiljaa tihkuviin tietoihin) yhtään perehtymättä annetaan 'tuomio'spiidi78 kirjoitti:Kallis lelu tulossa?En ainakaan keksi itse mitään käyttöä tabletille, jota läppärillä ei hoitaisi 100x paremmin ja suuremmalla hinta-/hyötysuhteella.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ja tää toinen asia: 'En ainakaan keksi itse mitään käyttöä...' on myös mielenkiintoinen ilmiö
Minusta taas, netistä keräämieni 'tiedonmurusten' valossa, tuo tuleva Tabletti vaikuttaisi olevan juuri sellainen laite jota olen kaivannut niin kotikäyttöön kuin laukunpohjalle läppärin tilalle.
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Minä käytän pceetä (vielä) ja totean PCeetä en ole oikeasti vakavissani täysin kyenneyt ottamaan niin naurettavia ongelmia on ollut itsellä vaikka vähemmän kuin luulin. ja PC väki usein kateellista luulisin ja tietämätöntä.McKorhone kirjoitti:Tää on aina yhtä hauskaa kun asiaan (tai no, ennakkoarvailuihin, huhuihin ja pikkuhiljaa tihkuviin tietoihin) yhtään perehtymättä annetaan 'tuomio'spiidi78 kirjoitti:Kallis lelu tulossa?En ainakaan keksi itse mitään käyttöä tabletille, jota läppärillä ei hoitaisi 100x paremmin ja suuremmalla hinta-/hyötysuhteella.
Applehan ei toki PC-peelojen mukaan teekään muuta kuin 'kalliita leluja'. Ja Jobsilla on aivan mahtava huumorintaju jos "tärkein laite/asia jonka hän on koskaan tehnyt" (Steve Jobs has been heard saying that the upcoming Apple tablet "will be the most important thing I've ever done" ) olisikin vain 'kallis lelu'
![]()
Ja tää toinen asia: 'En ainakaan keksi itse mitään käyttöä...' on myös mielenkiintoinen ilmiöEli jos oma mieli ei ymmärrä tai 'osaa nähdä' niin asia tai laite ei voi olla hyvä tai hyödyllinen!
Tähän kyllä syyllistyin itsekin ennen kuin älysin avata laatikon ja päästää ajatukset ulos.
Minusta taas, netistä keräämieni 'tiedonmurusten' valossa, tuo tuleva Tabletti vaikuttaisi olevan juuri sellainen laite jota olen kaivannut niin kotikäyttöön kuin laukunpohjalle läppärin tilalle.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
No mää en ainaskaan tota tablettia osta. Liian pieni näyttö, ei mahdu taskuun, liian vähän liittimiä, ei voi käyttää kaikkeen mihin haluan, ei ole fyysistä näppäimistöä, ei kahta Quad-core i7-prossua, eikä siihen saa edes 16 gigaa rammia ja teran kiintolevyä. Ja ihan liian kalliskin se on, kolmesataa olisin voinut tuosta maksaa. Enkä kyllä ala maksamaan jollekin Soneralle vielä sen käytöstä. Eikä siinä edes tule stylusta mukana! Ihan kakka vekotin, ei kiinnostaMcKorhone kirjoitti:Tää on aina yhtä hauskaa kun asiaan (tai no, ennakkoarvailuihin, huhuihin ja pikkuhiljaa tihkuviin tietoihin) yhtään perehtymättä annetaan 'tuomio'![]()

(ironiaa, btw)
-
Viesti Kirjoittaja jiik »
- Siemens-Neste Oyj
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Apple tekee mielestäni hyviä tietokoneita, en olisi niitä muuten yli 6 vuotta jo käytellytMcKorhone kirjoitti:Tää on aina yhtä hauskaa kun asiaan (tai no, ennakkoarvailuihin, huhuihin ja pikkuhiljaa tihkuviin tietoihin) yhtään perehtymättä annetaan 'tuomio'Applehan ei toki PC-peelojen mukaan teekään muuta kuin 'kalliita leluja'.

Tosiaan kysymysmerkkikin oli siksi, etten tiedä mitä sieltä on tulossa. Eli puhdasta spekulointia .Mut hei, täähän on keskustelufoorumi, tarkoitus on aiheuttaa keskustelua aiheesta? Ja kun aiheessa ei ole mitään faktaa esitetty niin silloinhan kyse on mielipiteistä?
No hyöty on tietenkin subjektiivinen käsiteMcKorhone kirjoitti:Ja tää toinen asia: 'En ainakaan keksi itse mitään käyttöä...' on myös mielenkiintoinen ilmiöEli jos oma mieli ei ymmärrä tai 'osaa nähdä' niin asia tai laite ei voi olla hyvä tai hyödyllinen
...
Ja tää toinen asia: 'En ainakaan keksi itse mitään käyttöä...' on myös mielenkiintoinen ilmiöEli jos oma mieli ei ymmärrä tai 'osaa nähdä' niin asia tai laite ei voi olla hyvä tai hyödyllinen!
Tähän kyllä syyllistyin itsekin ennen kuin älysin avata laatikon ja päästää ajatukset ulos.

-
Viesti Kirjoittaja crime »

Vai oliko nää jo? Voisko olla real vai feik?
-
Viesti Kirjoittaja Infant »
Olisit nyt linkittänyt uutisen (tai useamman), josta nuo kuvat on poimittu, niissä oli myös monenmoista spekulaatiota miksi tai miksi ei olisi..crime kirjoitti:[img]
tos nyt jotain http://www.macrumors.com/2010/01/26/app ... attention/
-
Viesti Kirjoittaja crime »
Bongasin foorumilta, joten mitään uutisia ei löytynyt.Infant kirjoitti:Olisit nyt linkittänyt uutisen (tai useamman), josta nuo kuvat on poimittu, niissä oli myös monenmoista spekulaatiota miksi tai miksi ei olisi..crime kirjoitti:[img]
tos nyt jotain http://www.macrumors.com/2010/01/26/app ... attention/
-
-
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Nyt hiljaa siellä rivissä ja mukaan laulamaan 'Tablet-hoosianna-kuoroon' tai FanBoy-prikaati tulee pihalle polttamaan PeeCeen tai PuuCeen, kumpi vain ensin löytyyspiidi78 kirjoitti: Mutta minä ymmärrän, ettet ymmärrä minua, koska tämä Apple-foorumi ja kyseessä on Applen hypetetty tuote, jota pitää palvoa automaattisesti tai on PC-peeloSitä minä en ymmärrä.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja demise »
Voi olla ironiaksi tarkoitettu, mutta osuu itsellä yllättävän hyvin oikeaan... oli tuo kapistus mikä vaan, en vaan samansuuntaisella logiikalla löydä moiselle mitään käyttökohdetta. Muu mallisto on jokaiselle jotain, "Appletilla" on erinomaiset saumat olla ei kenellekään mitään. Edelleen sitä mieltä että tuo Penny Arcaden sarjis osuu naulan kantaan...Macco kirjoitti:No mää en ainaskaan tota tablettia osta. Liian pieni näyttö, ei mahdu taskuun, liian vähän liittimiä, ei voi käyttää kaikkeen mihin haluan, ei ole fyysistä näppäimistöä, ei kahta Quad-core i7-prossua, eikä siihen saa edes 16 gigaa rammia ja teran kiintolevyä. Ja ihan liian kalliskin se on, kolmesataa olisin voinut tuosta maksaa. Enkä kyllä ala maksamaan jollekin Soneralle vielä sen käytöstä. Eikä siinä edes tule stylusta mukana! Ihan kakka vekotin, ei kiinnostaMcKorhone kirjoitti:Tää on aina yhtä hauskaa kun asiaan (tai no, ennakkoarvailuihin, huhuihin ja pikkuhiljaa tihkuviin tietoihin) yhtään perehtymättä annetaan 'tuomio'![]()
![]()
(ironiaa, btw)
-
Viesti Kirjoittaja Haii »
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tottakai siinä on, ja nimeksi tulee Powerbook. Julkistetaan ensi tiistaina.Haii kirjoitti:Toivottavasti tulevassa tabletissa on G5-prosessori, niin meillä vihdoinkin on G5-kannettava, jota olen odottanut kaikki nämä vuodet.
-
Viesti Kirjoittaja pete82 »
Tuon perusteella ainakin ihan feikkejä yo kuvat.
iPhone 3GS 16Gt
iPhone 4S 32Gt
-
Viesti Kirjoittaja hanu »
-
Viesti Kirjoittaja Jupex »
P.S: tässä
P.S: vitsi iPhone ja linkin kopioiminen ei onnistu
Syy: Linkki korjattu
-
Jupex kirjoitti:En odota kummoisia. Kumminkin jotain kissa ja hiiri leikkiä jb:n ja unlockin kanssa. Ei natiivia divX / xvid / 720p / toistoa. Mun seuraavassa laitteessa on tegra + Hdmi out ja 1080p playback. Ja mielellään win7 / android. Ei oikein 10" iPod himota.
Olisit vain sanonut ettet odota Applen Tablettia, vaan olet kiinnostunut noista jo julkaistuista W7-tableteista. Eri laitteet, eri käyttötarkoitukset, eri käyttäjät..
Mitenkähän valtaisaa kovalevyä/sisäistä muistia odotat masiinaan, jotta olisi edes tilaa säilytellä 1080p kamaa? Eiköhän nuo HD-mediatoistimet TV:lle ole ihan eri laitteita, kannettavia sellaisia kutsutaan ihan läppäreiksi...
-
Viesti Kirjoittaja Jupex »
-
Applen rautaa winkkari seiskalla tai androidilla 8)Jupex kirjoitti:No tietty odotan Applen rautaa mutta eniten toivon laitetta joka toistaa kaiken mitä sisään työnnät
-
Viesti Kirjoittaja Kryptos »
Televisioyhtiöt, elokuvastudiot, lehdet, kustantajat, oppilaitokset, kaupat/verkkokaupat - näitä voisi nyt ainakin veikkailla toimijoiksi, mutta voihan sieltä tulla vaikka mitä yllätyksiä.
Pian tuo nähdään.
-
Viesti Kirjoittaja jlaxxx »
Voi sentään näiden huhujen määrää, mitäs tästä sanois:Kryptos kirjoitti: Pian tuo nähdään.
http://www.crunchgear.com/2010/01/27/ja ... r-details/
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka