Zeus80 kirjoitti:Juu, eli siis iTunesista iPhonen "Laitteet" kohdasta ja sen jälkeen valitsen "Ohjelmat" välilehden missä näkyy listattuna kaikki ohjelmat mitä olen ladannut. Ja mitä oikein tarkoitat iPhonen synkkaus ohjelmalla?

Viesti Kirjoittaja Éclair »
Zeus80 kirjoitti:Juu, eli siis iTunesista iPhonen "Laitteet" kohdasta ja sen jälkeen valitsen "Ohjelmat" välilehden missä näkyy listattuna kaikki ohjelmat mitä olen ladannut. Ja mitä oikein tarkoitat iPhonen synkkaus ohjelmalla?
Viesti Kirjoittaja delic »
10% on kyl aika paljo, ei mulla muistaakseni yön aikana oo kulunu 1% enempää jos en ny iha väärin muistelenem kirjoitti:iPhonen takia nukuin pommiin. Illalla kun menin nukkumaan akkua oli 30% mutta yön aikana oli puhelin sammunut ja akku siis tyhjä. Miten voi 30% kulua yön aikana kun ei tee mitään? Yleensä akku kuluu minulla yön aikana 10%, onko se normaali määrä? Mitä pitäisi tehdä ennen kun lukitsee puhelimen yöksi?
Viesti Kirjoittaja Zeus80 »
Voi VIT**!! Kunnon puusilmä, tuon ohjelmat välilehden kautta ohjelmat näköjään poistuvatkin yhtäkkiä ja helposti. Joka tapauksessa, kiitos avusta idiootille.Éclair kirjoitti:Zeus80 kirjoitti:Juu, eli siis iTunesista iPhonen "Laitteet" kohdasta ja sen jälkeen valitsen "Ohjelmat" välilehden missä näkyy listattuna kaikki ohjelmat mitä olen ladannut. Ja mitä oikein tarkoitat iPhonen synkkaus ohjelmalla?
Viesti Kirjoittaja heximan »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tethering toimii vain Soneran liittymillä jos ei jailbreakaa...ainakin tätä nykyä.heximan kirjoitti:Oliko niin, että Soneran virallisesti purkukoodilla avatun iPhonen voi myydä vapaasti ja se pelaa uudella omistajallakin millä tahansa sim-kortilla? Entäs jos luurissa on viimeisin softapäivitys, toimiiko esim. tethering myös?
Viesti Kirjoittaja nem »
Ilmoitukset osiossa näytti olevan viisi ohjelmaa. Kytkin nyt ilmoitukset pois, mutta mikä muu voisi olla syy akun kulumiseen? Kännykässäni on Facebook joka on jatkuvasti online, vaikuttaako se paljoa?delic kirjoitti:10% on kyl aika paljo, ei mulla muistaakseni yön aikana oo kulunu 1% enempää jos en ny iha väärin muistelenem kirjoitti:iPhonen takia nukuin pommiin. Illalla kun menin nukkumaan akkua oli 30% mutta yön aikana oli puhelin sammunut ja akku siis tyhjä. Miten voi 30% kulua yön aikana kun ei tee mitään? Yleensä akku kuluu minulla yön aikana 10%, onko se normaali määrä? Mitä pitäisi tehdä ennen kun lukitsee puhelimen yöksi?
Käytätkö jotai appseja missä on push ilmotukset? ja ne sitten jää yöks "hereille" joksikin aikaa
Viesti Kirjoittaja jashnu »
Viesti Kirjoittaja E220 »
Naputtele numero SMS:n vastaanottajaksi, kun siirryt viestikenttään se tunnistaa nimen. Numero pitää olla siinä muodossa kuin se on luuriin talletettu, eli jos se on intti +358... niin samassa muodossa sitten.jashnu kirjoitti:Hei,
Miten selvitän numeron perusteella kontaktin? Tilanne siis tämä. Puhelimeen tullut multimediaviesti, jonka tsekkasin Telefinlandin sivuilta ja siinä puh. nro, mut ei lähettäjän nimeä. Kokeilin hakea numerolla kontakteista ja haulla koko puhelimesta, mut ei löytynyt mitään. Sit tsekkasin nron Eniron sivuilta ja kyllähän mulla on vastaava nro kontakteissa. Noksuissahan toimii siten, että laittaa nron ja painaa ruutua tms. Any ideas?
Viesti Kirjoittaja jashnu »
Toimii! maanalaisen paikan epäkäytännöllistä tosin. Mites jos kopioin sen nron, esim. 05012345 niin miten tuon saa helpoiten muokattua tuohon int-muotoon eli miten voin poistaa vain tuon ekan nollan, että voin sitten lisätä sen +358 eteen?E220 kirjoitti:Naputtele numero SMS:n vastaanottajaksi, kun siirryt viestikenttään se tunnistaa nimen. Numero pitää olla siinä muodossa kuin se on luuriin talletettu, eli jos se on intti +358... niin samassa muodossa sitten.jashnu kirjoitti:Hei,
Miten selvitän numeron perusteella kontaktin? Tilanne siis tämä. Puhelimeen tullut multimediaviesti, jonka tsekkasin Telefinlandin sivuilta ja siinä puh. nro, mut ei lähettäjän nimeä. Kokeilin hakea numerolla kontakteista ja haulla koko puhelimesta, mut ei löytynyt mitään. Sit tsekkasin nron Eniron sivuilta ja kyllähän mulla on vastaava nro kontakteissa. Noksuissahan toimii siten, että laittaa nron ja painaa ruutua tms. Any ideas?
Viesti Kirjoittaja lynkke »
Viesti Kirjoittaja legace »
Jos Data Roaming on päällä, puhelin käyttää matkapuhelindataa (ts. nettiä) myös ulkomailla. Ihan varmuuden vuoksi kannattaa pitää pois päältä, jotta vältyt sitten ikäviltä laskuilta.lynkke kirjoitti:Voisko joku selittää mikä toi data roaming on?
Kannattaako pitää päällä suomessa, tuleeko mitään lisä maksuja?
Viesti Kirjoittaja lynkke »
joo semmone esto on liittymässä että ulkomailla ei pysty käyttää internettiä. Eli tästä data roaming asetuksesta ei ole kotimaassa mitään hyötyä?legace kirjoitti:Jos Data Roaming on päällä, puhelin käyttää matkapuhelindataa (ts. nettiä) myös ulkomailla. Ihan varmuuden vuoksi kannattaa pitää pois päältä, jotta vältyt sitten ikäviltä laskuilta.lynkke kirjoitti:Voisko joku selittää mikä toi data roaming on?
Kannattaako pitää päällä suomessa, tuleeko mitään lisä maksuja?
Viesti Kirjoittaja Kippiauto »
Viesti Kirjoittaja pekkamoi »
Ittelläni ainakin akunkesto vaan parani jailbreakin jälkeen kun cydiasta ladattavalla SBSettingsillä saa suljettua noita päälle jääviä prosesseja, kuten musiikkisoitin, safari jne..Kippiauto kirjoitti:Mitä haittoja tosta JB:stä noin yleisesti on? Jotain oon lueskellu, että akun kesto saattaa heikentyä ja pientä bugia. Sit taas noiden kustannuksella saa käyttöön paljon enemmän ohjelmia jne?
Juuri näin. Ei jää palautuksen jälkeen puhelimeen jälkiä jailbreakista, joten takuu säilyy.Kippiauto kirjoitti:Ja mites muuten toi takuu ja JB sopii yhteen? eli jos Jailbreikkaa puhelimen ja sit tarvii viedä huoltoon, niin sitten vaan palautus tehdasasetuksille iTunesin kautta? ja näinkö takuu säilyy?
Viesti Kirjoittaja PeePee »
Viesti Kirjoittaja nem »
Tästä SBSettingistä pitikin tulla kysymään. Mitä kaikkea sillä voi tehdä? Tuntuu että joka paikassa näkee tuon ohjelman nimen.pekkamoi kirjoitti: ...kun cydiasta ladattavalla SBSettingsillä saa suljettua noita päälle jääviä prosesseja, kuten musiikkisoitin, safari jne...
Viesti Kirjoittaja Kippiauto »
Googlasin: http://theappleblog.com/2009/06/22/sbse ... -with-3-0/ Vaikutttaa aika kattavalta listalta mitä tolla sbsettingsillä voi tehdä.nem kirjoitti:Tästä SBSettingistä pitikin tulla kysymään. Mitä kaikkea sillä voi tehdä? Tuntuu että joka paikassa näkee tuon ohjelman nimen. Asensin sen mutta nyt en tiedä mistä löydän sen ja miten pääsen hyödyntämään?pekkamoi kirjoitti: ...kun cydiasta ladattavalla SBSettingsillä saa suljettua noita päälle jääviä prosesseja, kuten musiikkisoitin, safari jne...
Tänään just tilasin juurikin ton white/32gb/24kk. Sit otin puhetta ja tekstareita vähän päälle. Sit oli aika kova tarjous kun nyt tilaa niin saa koko sopimuskaudeks (24kk) 9,90e/kk rajaton data maksiminopeudella, en tiedä saako 12kk tilaukseen tota, mut tolle 24kk:lle ainakin sai. Näytti tiedoissa että maksimi olis 3,6Mb, tietysti riippuu 3G:n peittävyydestä.PeePee kirjoitti:Olen kiinnostunut hankkimaan iPhone 3G S ja mieleeni heräsi kysymys millaisen liittymäpaketin rakennan laitteen kylkeen. Ajattelin ottaa 32 gigaisen version 24 kuukauden sopimuksella hintaan 22e/kk + min. 1,99e/kk. Saako kyseisen kaltaiseen liittymään vielä rajattoman datan paketin ja mihin hintaan? Ps. olen tutkinut Soneran iPhone-sivustoa, mutta en löytänyt vastausta kysymykseeni.
Viesti Kirjoittaja nem »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja crime »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Preferences > Advanced > <rasti joka tarkistaa onko FF oletusselain>. Siinä on myös check now -painike. Eli onnistuu.TheKraken kirjoitti:Myös Firefoxin asetuksista onnistuu kyllä muistaakseni nykyään.
Viesti Kirjoittaja löysä »
Kannattaa pitää data roaming esto päällä kotimaassakin jotta raja-seudulla ei vahingossa siirtyisi bitit naapurimaan verkon kautta. Onpa sellainenkin ihme tullut nähtyä että Lauttasaaressa ollut puhelin oli hetken ajan virolaisessa verkossa. Lisäksi joillakin laivoilla on omat radioverkot jotka välitetään satelliitin kautta Jerseyhyn. Tuollaisen botskin vieressä kännykkä saattaa tehdä mielenkiintoisen roamauksen.lynkke kirjoitti:Eli tästä data roaming asetuksesta ei ole kotimaassa mitään hyötyä?
Viesti Kirjoittaja HaRaXz »
Viesti Kirjoittaja arttula »
On. Esim. LockInfo, mutta se vaatii jailbreikkauksen tekemistä puhelimeen.HaRaXz kirjoitti:Onko jotain sellaista ohjelmaa jolla saisi "etusivulle" kaikki haluamansa tiedot? esim. postit, sää yms. Eli kun puhelimesta ottaa näppäinlukon pois päältä niin siihen tulisi heti kaikki haluamani tiedot esiin.
Viesti Kirjoittaja HerraR »
Sama ongelma minulla. Hyvä "puhelin", puhuminen vaan hankalaa kun toinen osapuoli ei kuuleJubelixi kirjoitti:Noniin nyt on muutama päivä ollut käytössä iLuuri ja hyvältä vaikuttaa, vallaton vehje! Mutta mutta, jotkut joiden kanssa olen puhunut puhelimella ovat sanoneet, että "kuuluu huonosti tai kaikuu!?" Mistähän se voisi johtua? Upouusi puhelin ja ymmärrän toki sen että tuossa on näytänsuojakalvo ja Incasen suojakotelo. Eihän se edes peitä mikkiä mitenkään.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”