Oon käyttänyt jo pitkään!Lare kirjoitti:Joko porukka harkitsee pitkiä kalsareita?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Oon käyttänyt jo pitkään!Lare kirjoitti:Joko porukka harkitsee pitkiä kalsareita?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Käyttänyt kylmästä asti, eli marraskuun lopusta. Pipoa en ole käyttänyt kolmeen vuoteenLare kirjoitti:Joko porukka harkitsee pitkiä kalsareita?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Pyhpah. Mulla on huppu päässä 8)hatey kirjoitti:^Minen piä pipaa, mullon vanhanajan kunnon karvabresa 8)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Niin, sehän on henkilökohtaista, kumpaa päätä haluaa enempi suojata.Erño kirjoitti:Käyttänyt kylmästä asti, eli marraskuun lopusta. Pipoa en ole käyttänyt kolmeen vuoteenLare kirjoitti:Joko porukka harkitsee pitkiä kalsareita?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sitä tietenkin, kumpi on tärkeämpi, tai kumpaa tarvitsee enemmän.Lare kirjoitti:Niin, sehän on henkilökohtaista, kumpaa päätä haluaa enempi suojata.Erño kirjoitti:Käyttänyt kylmästä asti, eli marraskuun lopusta. Pipoa en ole käyttänyt kolmeen vuoteenLare kirjoitti:Joko porukka harkitsee pitkiä kalsareita?![]()
Viesti Kirjoittaja Lare »
Aika vähällä käytöllä kumpikin pää.Macco kirjoitti:Sitä tietenkin, kumpi on tärkeämpi, tai kumpaa tarvitsee enemmän.
No sitten on sama kulkea pakkasella pipotta ja housuitta.Lare kirjoitti:Aika vähällä käytöllä kumpikin pää.Macco kirjoitti:Sitä tietenkin, kumpi on tärkeämpi, tai kumpaa tarvitsee enemmän.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Pääasiassahan tuo onkin juuri se pääasia.Lare kirjoitti:Aika vähällä käytöllä kumpikin pää.Macco kirjoitti:Sitä tietenkin, kumpi on tärkeämpi, tai kumpaa tarvitsee enemmän.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Olisko viikko, syytä en muista, ehkä yleinen kyllästyminen. Enkä kyllä poissaolon pituuttakaan...mikastus kirjoitti:Käyttäjäkohtainen kysymys: Mikä mahtaakaan olla pisin ajallinen jaksonne kirjautumatta hopeiseen omenaan aktiivikautena? Ja miksi?
En tiedä kenestä merkillisestä ja minkä asioiden käyttäjästä puhut, mutta mielestäni naurettavaa käytöstä henkilöltä joka tapauksessa. Itsensä kieltämistä tai jotain sinnepäin. Pakeneminen ei ehkä kuitenkaan ole hyvä ratkaisu lopulta. En tiedä. Voisinpa muutaman sanasen vaihtaa tyypin kanssa. Ja ehkäpä vaihdankin.Macco kirjoitti:Panin muuten merkille tuossa erään käyttäjän poissaolon. Huolestuinkin vähän; viimeisin merkintä oli ajalta, jolloin suurin osa maasta oli kännissä. Sitten hän taas tänne ilmestyi.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Viesti Kirjoittaja biblo »
Niin hullulta kuin kuulostaakin niin allaolevalla tuotteella:zuzia kirjoitti:IHAN VAKAVA ASIA:
Miten saa poistettua teippi-tahrat vanhoista ovista väkivallattomasti?
Välillä tahroja kirkkaasta teipistä, ja välillä roudarinteipistäkin; pakkausteippi on pahinta.
Olen hangannut niitä karhunkielellä ja yleispuhdistusaineella, ja sillä kyllä lähtee, mutta myös maalipinta vioittuu.
Kellään hyviä vinkkejä??
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Se on avioliittoa se.Lare kirjoitti:Aika vähällä käytöllä kumpikin pää.Macco kirjoitti:Sitä tietenkin, kumpi on tärkeämpi, tai kumpaa tarvitsee enemmän.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja zuzia »
biblo kirjoitti:Niin hullulta kuin kuulostaakin niin allaolevalla tuotteella:zuzia kirjoitti:IHAN VAKAVA ASIA:
Miten saa poistettua teippi-tahrat vanhoista ovista väkivallattomasti?
Välillä tahroja kirkkaasta teipistä, ja välillä roudarinteipistäkin; pakkausteippi on pahinta.
Olen hangannut niitä karhunkielellä ja yleispuhdistusaineella, ja sillä kyllä lähtee, mutta myös maalipinta vioittuu.
Kellään hyviä vinkkejä??
Olen tuolla putsannut läppäreiden kansiakin joissa ollut tarroja ja hienosti lähtee liimat.Myös moottorpyöristit putsaa tankeista teippitarroja tuolla.