Mutta maistuu pahallahatey kirjoitti:Putsistin ja öljysin Remington m1858:n. Kyllä AntiCorrol sitten tuoksuu hyvälle
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mutta maistuu pahallahatey kirjoitti:Putsistin ja öljysin Remington m1858:n. Kyllä AntiCorrol sitten tuoksuu hyvälle
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tzygä »
Mulla on takka vielä lämmin viime yöltä. Lopetin sen polttamisen klo. 3.00 am.Pekonius kirjoitti:Sytytin takkaan tulen.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Hyvin lotottu on puoliksi voitettu.Tzygä kirjoitti:Lottosin.
Viesti Kirjoittaja Fllen »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja skenewear »
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja insight »
Määki jumppailin, mutta ihan omalla pihalla vaan. Sai siihen silti tunnin menemään.hatey kirjoitti:Jumppasin taas kolan kanssa: Pihaantuloväylä ja 13:a auton parkkialue.Talvi on parasta!
On teillä isot pihat!Anghorn kirjoitti:Määki jumppailin, mutta ihan omalla pihalla vaan. Sai siihen silti tunnin menemään.hatey kirjoitti:Jumppasin taas kolan kanssa: Pihaantuloväylä ja 13:a auton parkkialue.Talvi on parasta!
Jos lunta on polveen asti, niin kyllä sitä pientäkin pihaa saa lykkiä ihan olan takaa.Erño kirjoitti: On teillä isot pihat!Mulla menee korkeintaan 15 min, jos alan oikein hifistelemään.
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Eikös kannattais pukata useamminkin kuin vasta silloin kun sitä lunta on polviin asti? Tai sitten sataa hyvin keskitetysti sitä lunta pienelle pihalleAnghorn kirjoitti:Jos lunta on polveen asti, niin kyllä sitä pientäkin pihaa saa lykkiä ihan olan takaa.Erño kirjoitti: On teillä isot pihat!Mulla menee korkeintaan 15 min, jos alan oikein hifistelemään.
Viesti Kirjoittaja Aries »