Lipasitko samalla ykköstä?Macco kirjoitti:Muutaman sekunnin vilkaisin vähän aikaa sitten kakkosta. Jotakin humppaa sinne ollaan ilmeisesti lähettämässä?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Carde »
Lipasitko samalla ykköstä?Macco kirjoitti:Muutaman sekunnin vilkaisin vähän aikaa sitten kakkosta. Jotakin humppaa sinne ollaan ilmeisesti lähettämässä?
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja iCook »
Carde ampuu kovilla.Carde kirjoitti:Lipasitko samalla ykköstä?Macco kirjoitti:Muutaman sekunnin vilkaisin vähän aikaa sitten kakkosta. Jotakin humppaa sinne ollaan ilmeisesti lähettämässä?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Samoilla linjoilla.iCook kirjoitti: Itselleni ei kyllä Suomen viisuvoittaja kauheasti kolahtanut. Noh, olisihan tuolla ollut jopa vieläkin "parempia" esityksiä tumpattavaksi Norjaan...
Viesti Kirjoittaja luu5 »
Kuinkas kävi Lordin kanssa, pääsitkös "mitä minä sanoin" tunnelmaan vai missasitko koko shown?Anghorn kirjoitti:Samoilla linjoilla.iCook kirjoitti: Itselleni ei kyllä Suomen viisuvoittaja kauheasti kolahtanut. Noh, olisihan tuolla ollut jopa vieläkin "parempia" esityksiä tumpattavaksi Norjaan...
"Osallistuminen on tärkeintä" -mentaliteetilla ei juuri kunniaa heru, ja niitä kärkisijoja olisi kiva joskus lähteä tavoittelemaan. Mutta eipähän tarvitse seurata, kun tietää jo valmiiksi että ollaan lopputuloksissa viiden huonoimman joukossa.
Viesti Kirjoittaja iCook »
Lordi oli ja meni jo. Sehän oli oikeasti hieno juttu silloin ja biisi oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Itse en todellakaan kuulunut mitäminäsanoin-porukkaan vaan olin aika vakuuttunut, ettei pärjää.luu5 kirjoitti:Kuinkas kävi Lordin kanssa, pääsitkös "mitä minä sanoin" tunnelmaan vai missasitko koko shown?Anghorn kirjoitti:Samoilla linjoilla.iCook kirjoitti: Itselleni ei kyllä Suomen viisuvoittaja kauheasti kolahtanut. Noh, olisihan tuolla ollut jopa vieläkin "parempia" esityksiä tumpattavaksi Norjaan...
"Osallistuminen on tärkeintä" -mentaliteetilla ei juuri kunniaa heru, ja niitä kärkisijoja olisi kiva joskus lähteä tavoittelemaan. Mutta eipähän tarvitse seurata, kun tietää jo valmiiksi että ollaan lopputuloksissa viiden huonoimman joukossa.
Ja Eläkeläisten kaikki musiikki on alkuperäisiä kappaleita, monet ulkomaiset artistit ovat sitten noista tehneet covereita.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Olin jo hetken kauhuissani, että nyt ne Eläkeläiset menevät Norjaan. Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt. Naminami-miehen kommentit olivat yllättävän teräviä ja ihan paikallaan. Kuulluista esiintyjistä olisin ehkä ollut taipuvainen lähettämään Heli Kajon Norjaan. Biisi oli yllättävän kepeä ja se voisi sopia tuollaisiin kisoihin. Vaan jäljelle jääneistä Kuunkuiskaajat olivat kyllä paras. Romaanimusiikki höystettynä suomalais-slaavilaisella kaiholla saattaa tuoda jonkin verran pisteitä. Jos Suomi olisi Irlanti niin kansanmusiikinomainen biisi voisi hyvinkin olla kärkijoukossa. Vaan ei sitä ikinä tiedä etukäteen miten Suomen biisille käy.matteus/2 kirjoitti:Finaalin paras hetki oli Naminami-miehen kommentaattoriosuus koskien Eläkeläisiä, enpä olisi voinut enempää samaa mieltä olla. Kuunkuiskaajien voitto yllätti, mutta biisi on kyllä niin perisuomalainen slaavilaismelankoliapläjäys että ihan kuuloisensa rallin kansa edustajakseen sai.
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Pah. Kuunkuiskaajat on niin mauton ja hajuton että.. Saahan tuosta tykätä, mutta mua tuo ärsyttää suunnattomasti. Kun se ei ole edes oikeasti hyvä biisi, laulusta puhumattakaan.Mikael K. kirjoitti:Olin jo hetken kauhuissani, että nyt ne Eläkeläiset menevät Norjaan. Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt. Naminami-miehen kommentit olivat yllättävän teräviä ja ihan paikallaan. Kuulluista esiintyjistä olisin ehkä ollut taipuvainen lähettämään Heli Kajon Norjaan. Biisi oli yllättävän kepeä ja se voisi sopia tuollaisiin kisoihin. Vaan jäljelle jääneistä Kuunkuiskaajat olivat kyllä paras. Romaanimusiikki höystettynä suomalais-slaavilaisella kaiholla saattaa tuoda jonkin verran pisteitä. Jos Suomi olisi Irlanti niin kansanmusiikinomainen biisi voisi hyvinkin olla kärkijoukossa. Vaan ei sitä ikinä tiedä etukäteen miten Suomen biisille käy.matteus/2 kirjoitti:Finaalin paras hetki oli Naminami-miehen kommentaattoriosuus koskien Eläkeläisiä, enpä olisi voinut enempää samaa mieltä olla. Kuunkuiskaajien voitto yllätti, mutta biisi on kyllä niin perisuomalainen slaavilaismelankoliapläjäys että ihan kuuloisensa rallin kansa edustajakseen sai.
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Mikä juttu tää oikein on, että jengi on fiiliksissä jostain Heli Kajosta? Koko ajan lauloi aivan metsään ja karismaa ei ollut yhtään. Lavaliikehdintäkin oli niin jäykkää, kun jalkaan on pitänyt tunkea mukahienot kengät, joilla ei sitten osaa yhtään liikkua. Biisikin oli niin yhdentekevä ettei mitään järkeä. Okei, meni aika dissaukseksi, mutta tuollaista meininkiä muistan viimeksi nähneeni yläasteen musiikkitunnilla.Mikael K. kirjoitti:
Olin jo hetken kauhuissani, että nyt ne Eläkeläiset menevät Norjaan. Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt. Naminami-miehen kommentit olivat yllättävän teräviä ja ihan paikallaan. Kuulluista esiintyjistä olisin ehkä ollut taipuvainen lähettämään Heli Kajon Norjaan. Biisi oli yllättävän kepeä ja se voisi sopia tuollaisiin kisoihin. Vaan jäljelle jääneistä Kuunkuiskaajat olivat kyllä paras. Romaanimusiikki höystettynä suomalais-slaavilaisella kaiholla saattaa tuoda jonkin verran pisteitä. Jos Suomi olisi Irlanti niin kansanmusiikinomainen biisi voisi hyvinkin olla kärkijoukossa. Vaan ei sitä ikinä tiedä etukäteen miten Suomen biisille käy.
Sanoinko pitäväni Kuunkuiskaajista? Ettet nyt vain tunkisi suuhuni sanoja, jotka sinne eivät kuulu. Sanoin bändin olevan kolmen vertaillun joukosta paras. Se ei tarkoita sitä, että pitäisin bändistä. Ymmärretään siis se mitä kirjoitetaan eikä luulla mitä sattuu.NeliX4 kirjoitti: Pah. Kuunkuiskaajat on niin mauton ja hajuton että.. Saahan tuosta tykätä, mutta mua tuo ärsyttää suunnattomasti. Kun se ei ole edes oikeasti hyvä biisi, laulusta puhumattakaan.
Suomi on tällaisten naminami miesten valtakunta "ettei vaan kelleen tulis paha mieli" ja varmaan homoa vitutta Eläkeläisten äijämeininki. "Make a difference" sanon minä, sillä tavalla euroviisut on muutenkin voitettu. Ylläri on, jos yli 15 pistettä tulee ja nekin kaikki pelkällä ulkonäöllä - vuoden -98 uusinta. Eiköhän tää ESC ole muutenkin vähän huumorikilpailu, eikä laulukilpailu, jos voittajia katsoo. Ehkä minnuu vaan wituttaa, kun nuo frouvat laulaa pikkusen epävireessä ja lauluäänet ei mitenkään vastaa ulkonäköjä.![]()
Kansanmusiikki on vihdoin muodissa, jei!
Minun mielestäni se Heli Kajon biisi oli koko joukosta kaikkein pirtein. Tämä ei tarkoita sitä, että se olisi kaikkien biisien joukosta paras. Ainoastaan tässä yhteydessä. Noista vireistä jo mainitsinkin. Mietin myös lavaliikehdintää. Se sopi mielestäni biisin henkeen. No, ei se nyt varmasti ollut täydellistä mutta eivätkös nuo ole sellaisia juttuja mitä voi kehittää?Cathi777 kirjoitti:
Mikä juttu tää oikein on, että jengi on fiiliksissä jostain Heli Kajosta? Koko ajan lauloi aivan metsään ja karismaa ei ollut yhtään. Lavaliikehdintäkin oli niin jäykkää, kun jalkaan on pitänyt tunkea mukahienot kengät, joilla ei sitten osaa yhtään liikkua. Biisikin oli niin yhdentekevä ettei mitään järkeä. Okei, meni aika dissaukseksi, mutta tuollaista meininkiä muistan viimeksi nähneeni yläasteen musiikkitunnilla.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Eläkeläiset on vitsi joka hymähdytti vuoden 1993 paikkeilla noin kaksi kertaa. Se, että lähes 20 vuotta myöhemmin nämä onnivarikset kiertävät saman vitsin varjolla Saksassa juomassa saksalaisten junttien tarjoamaa kaljaa, ei ole enää hauskaa vaan lähinnä patologista.NeliX4 kirjoitti:Suomi on tällaisten naminami miesten valtakunta "ettei vaan kelleen tulis paha mieli" ja varmaan homoa vitutta Eläkeläisten äijämeininki. "Make a difference" sanon minä, sillä tavalla euroviisut on muutenkin voitettu. Ylläri on, jos yli 15 pistettä tulee ja nekin kaikki pelkällä ulkonäöllä - vuoden -98 uusinta.
Sanoinko sinun tykkäävän? Ettet nyt vain itse tunge sanoja suuhusiMikael K. kirjoitti:Sanoinko pitäväni Kuunkuiskaajista? Ettet nyt vain tunkisi suuhuni sanoja, jotka sinne eivät kuulu.NeliX4 kirjoitti: Pah. Kuunkuiskaajat .. ...Saahan tuosta tykätä, mutta mua tuo ärsyttää suunnattomasti... ... Kansanmusiikki on vihdoin muodissa, jei!
Mitäs tuo nyt sitten tarkoittaa? Vastauksesi on niin savolainen, että siitä ei saa selvää Erkkikään. Alkuperäisen vastauksesi mukaan tekemäni tulkinta on mahdollinen vaikka se passiivissa onkin.NeliX4 kirjoitti:Sanoinko sinun tykkäävän? Ettet nyt vain itse tunge sanoja suuhusiMikael K. kirjoitti:Sanoinko pitäväni Kuunkuiskaajista? Ettet nyt vain tunkisi suuhuni sanoja, jotka sinne eivät kuulu.NeliX4 kirjoitti: Pah. Kuunkuiskaajat .. ...Saahan tuosta tykätä, mutta mua tuo ärsyttää suunnattomasti... ... Kansanmusiikki on vihdoin muodissa, jei!![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Olet tavoittanut ytimen. Onnea.matteus/2 kirjoitti: Äijämeininkiä Eläkeläisissä on yhtä paljon kuin perjantai-iltana pizza-kebabin jonossa housuunsa paskovassa 45-vuotiaassa humanistisen tiedekunnan drop-outissa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tuo kulunut kännivitsiorkesteri olisi joutanut jonnekin paljon pidemmälle, jonnekin mistä ei pääse takasin.Repe Ruutikallo kirjoitti:..... olisi kyllä tuupannut humppapapat Norjaan...
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja Svai »
Kuunkuiskaajat on täyttä timanttia!Svai kirjoitti:Ihan kauheeta kuraa vauhteeksi.. ja tuo Suomen biisi...![]()
en muistanu että se on nuin huono.
No eipä sillä, tasan yksi biisi on ollu hyvä viisujen historiassa.
Viesti Kirjoittaja Svai »
tykkään kyllä joistain suomalaisista kansanmusiikkihässäköitä, mutta tää ei kyllä aukee mitenkään..matteus/2 kirjoitti: Kuunkuiskaajat on täyttä timanttia!
Viesti Kirjoittaja Jone »