Terve,
Tässä juuri pohdiskelen ajankohtaa Applen ostolle (12" PB) ja tulipahan nyt mieleeni eräskin seikka. Eli miten on tilanne, kun uusi Tiger-versio julkaistaan, aletaanko sitä heti laittamaan uusien Apple-koneiden mukaan? Nyt jos ostaa niin mukaan tulee tämä nykyinen X ja ennen kesää on ilmeisestikin luvassa tämä Tiger-versio, joten päivitykset olisi heti tiedossa. Mikä on homman nimi? [:O]
Uuteen Appleen Tiger?
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Uuteen Appleen Tiger?
Viesti Kirjoittaja Norsu »
-
Re: Uuteen Appleen Tiger?
Viesti Kirjoittaja noodle »
Olikos se niin, että jos ostaa koneen ja heti perään ilmestyy uusi käyttis, niin niillä koneen mukana tulevilla Apple-ohjelmisto-osto-tosite-kupongeilla (oho) voi saada uuden käyttiksen koneeseensa? Olis kyllä ihan fiksuakin Applelta, että jengi ei aina lopettais koneitten ostoa, kun uus käyttis on ilmestymässä...
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mulle kone tuli heinäkuussa 2003 ja syksyllä tuli Pantteri
No niin, hankin sitten pantterin syystalvella 2004... En kyllä haluaisi samaan "kohtaloa" enää, eli piruuttanikin odottaisin tiikeriä, ei se enää kovin kaukana voi olla. Mulle kävi ihan tuuri että Tiikeri ei ole julkaistu aiemmin, tuli katetta Pantterille 

Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Näin o, lipukkeilla saa uuden version.noodle kirjoitti:Olikos se niin, että jos ostaa koneen ja heti perään ilmestyy uusi käyttis, niin niillä koneen mukana tulevilla Apple-ohjelmisto-osto-tosite-kupongeilla (oho) voi saada uuden käyttiksen koneeseensa? Olis kyllä ihan fiksuakin Applelta, että jengi ei aina lopettais koneitten ostoa, kun uus käyttis on ilmestymässä...
-
Viesti Kirjoittaja fabsa »
Mitään tietoa kuinka pitkään ? Olen uunituoreen iMacin omistaja ja jos Tiger tipahtaa kauppoihin parin viikon sisään voisi luulla että voin sen vain käydä hakemassa ?darthmother kirjoitti: Näin o, lipukkeilla saa uuden version.
Macbook 2,16Ghz C2D, 1GB
-
Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »
Samaa mietiskelen täällä itsekin.. Tänään pitäisi DHL:n kundikundisen soitella ovikelloa ja tuoda iMac uuteen kotiin.. Kunhan tulis jo - ei malta odotella enää!fabsa kirjoitti:Mitään tietoa kuinka pitkään ? Olen uunituoreen iMacin omistaja ja jos Tiger tipahtaa kauppoihin parin viikon sisään voisi luulla että voin sen vain käydä hakemassa ?darthmother kirjoitti: Näin o, lipukkeilla saa uuden version.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja JanneV »
Eiköhän se ole niin, että jos ostat koneesi tiikerin esittelyn jälkeen, mutta paketissa ei vielä tikrua ole, saat uuden version halvalla. Esim. iLife 05 tapauksessa, jos ostit 11.01.05 jälkeen iLife 04:n tai koneen, josta 05 puuttuu, saat uuden version 19 Eerolla. Ennen 11.01.05 ostaneet saivat nuolla näppejään, valitettavasti. Ja noilla käyttispäivityslapuillahan on saanut viimevuosina pyyhkiä sitä itteään. Ainakaan 10.1:n jälkeen ei kaiketi ole ollut yhtään päivityshintaista käyttisversiota, paitsi yllä kuvatut tilanteet. Joten eiköhän tälläkin kertaa käy juuri näin. Tässä kohtaa olisi kyllä mukava olla väärässä. Ja korjatkaaihmeessä, jos mun muisti pätkii.
-
Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »
No niin... iMac saapui tänään ja tässä olen sitä jo jonkin aikaa hämmästelly. On tää vaan mainio peli! Mukana tuli kyllä päivityskuponkeja, mutta ne ovat vain iLife '05:een ja Panther 10.3:een. Eli Tigerin ilmestyessä siitä on maksettava käypä hinta. Eipä siinä mitään, kyllä näin mahtavasta käyttiksestä viitsiikin maksaa. Btw, onkos kukaan onnistunut aktivoimaan tuota AppleCare Protection Plania tuolta Applen sivuilta? Mulle se antaa herjan: Invalid Country/Language selection tai jotain sinne päin.HopeinenQ kirjoitti:Samaa mietiskelen täällä itsekin.. Tänään pitäisi DHL:n kundikundisen soitella ovikelloa ja tuoda iMac uuteen kotiin.. Kunhan tulis jo - ei malta odotella enää!fabsa kirjoitti:Mitään tietoa kuinka pitkään ? Olen uunituoreen iMacin omistaja ja jos Tiger tipahtaa kauppoihin parin viikon sisään voisi luulla että voin sen vain käydä hakemassa ?darthmother kirjoitti: Näin o, lipukkeilla saa uuden version.
-
Viesti Kirjoittaja Jonagold »
Ei onnistunut minultakaan. Piti soittaa ihan puhelimitse ja hoitaa asia "face to face".HopeinenQ kirjoitti: Btw, onkos kukaan onnistunut aktivoimaan tuota AppleCare Protection Plania tuolta Applen sivuilta? Mulle se antaa herjan: Invalid Country/Language selection tai jotain sinne päin.
-Jonagold-
iMac 2.8 GHz Intel Core 2 Duo 24"
iBook G4 / 1.33 GHz
iPhone 4.
iMac 2.8 GHz Intel Core 2 Duo 24"
iBook G4 / 1.33 GHz
iPhone 4.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka