Minun mielipiteelläni ei ole siinä asiassa tietenkään mitään merkitystä, enkä ole hetkeäkään väittänyt että olisi.LSBoot kirjoitti:Kyllä varmasti kohtuuton viivyttely voi aiheuttaa takuuhuollon raukeamisen. Mutta jos joku nyt ostaa iMacin, huomaa vaikkapa vuonna 2012 näytön kellertävän - niin hän ei saa mielestäsi sitä huoltaa takuun puitteissa jos on AppleCare?
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Mutta... jos näyttö on kellertänyt uudesta ja Applella oikeasti tiedetään että keltaisuus joko on uudesta saakka tai sitä ei ole eikä tule, en olisi sataprosenttisen optimistinen sen takuukorjauksen suhteen virhevastuukorjauksesta puhumattakaan. Voidaanko edes puhua viasta, jos se on niin mitätön että se on peräti näytössä (jonka katselemista ei oikein voi välttää, käyttääpä konetta miten hyvänsä) eikä sitä silti vuodessa huomaa? Yleensähän vialle on tunnusomaista, että se haittaa laitteen normaalia käyttöä jollain tavalla.
Jos taas on mahdollista että keltaisuus voi tulla näyttöön ajan kanssa, sitten tilanne on aivan toinen. Voisiko näin käydä? En sitten yhtään tiedä.
Sen sijaan pidän selvänä, että esimerkiksi uudesta saakka pimeä Ethernet-portti voi mennä Careen vaikka kolmen vuoden pinnassa. Sen viallisuuttahan ei mitenkään voi huomata ennen kuin sitä käyttää.