amanita kirjoitti:
Kauhistuttava kirjoitusvirhe korjattu. Valppaita foorumilaisia kiitetään kauheuden havaitsemisesta, joskin jokunen jäärä yrittää tomakasti seistä väärin sijoitetun j-kirjaimen tukena.
Höpö! Oululaiset eivät tunnista kaiutinta sanaksi. Tai siis onhan se sana, joka ilmaisee kuinka esim. minä olen kaiuttanut jotain ääntä jossain. "Kaiutin musiikkia kaukalossa".
Oikea kirjoitusasu näille ääntä toistaville pömpeleille on "kaijutin".
amanita kirjoitti:
Kauhistuttava kirjoitusvirhe korjattu. Valppaita foorumilaisia kiitetään kauheuden havaitsemisesta, joskin jokunen jäärä yrittää tomakasti seistä väärin sijoitetun j-kirjaimen tukena.
Höpö! Oululaiset eivät tunnista kaiutinta sanaksi. Tai siis onhan se sana, joka ilmaisee kuinka esim. minä olen kaiuttanut jotain ääntä jossain. "Kaiutin musiikkia kaukalossa".
Ja jottei tilanne olisi Erño VS. muu homppu, liityn hänen tiimiinsä
amanita kirjoitti:
Ja jottei tilanne olisi Erño VS. muu homppu, liityn hänen tiimiinsä
EDIT: sry offtopicista
+ 1
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Kiva, että kaiJuttimista saatiin näinkin paljon mielenkiintoa aikaan ja adveduktille, tuoli on ikeasta Jules merkkinen puutuoli. Tässä vielä urli ko. jakkaraan: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S99805293
Itsellä ollut paljon nuita pehmustettuja ja nahkaisia vermeitä, mutta totesin, että tälläinen puinen on paras selälle ja kestääkin paremmin.
Viimeksi muokannut amanita, 5.2.2010 klo 12.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Tänne lisätään Amanitan murinaa.....
“I'm not normally a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!" - Homer Simpson
Minulla on itselläni nyt sellainen Jysk:in nahkatuoli, suoranainen rimpula. Ajattelin seuraavaksi jotakin tuollaista tyylikästä puista tuolia. Valikoimissa näkyy olevan jo valmiiksi valkoinen, joten maalaustarvetta ei näemmä ole.
Ja tosiaan, jos istuessa tuntuu siltä, että takamus alkaa puutumaan, niin tuohon istuinosalle voi käsistään näppärä tehdä suhteellisen vähällä vaivalla vaikka omenahenkisen pehmusteen.
E: kirotushärön korjaaminen
Viimeksi muokannut Akvedukti, 6.2.2010 klo 17.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Macbook Pro 15" (mid 2014) | 16 Gt | 256 Gt SSD
Mac mini (late 2009) | 8 Gt |128 Gt SSD
iPhone 5, 32 Gt
Kyllä olen ollut. Pienten alku kankeuden jälkeen loistava vekotin Time Machinen rinnalle ja kivasti tuosta näytöstä näkee kovon tiedot (Nimen ja vapaan tilan) vaikka kovoa ei olisi mihinkään kytketty.
Itse vähän vierastan tuon kovon hankkimista, kun taitaa tuollainen lisänäyttö olla vain yksi rikkimenevä osa lisää. Saako vanhempaa versiota enää mistään?
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Kyllä olen ollut. Pienten alku kankeuden jälkeen loistava vekotin Time Machinen rinnalle ja kivasti tuosta näytöstä näkee kovon tiedot (Nimen ja vapaan tilan) vaikka kovoa ei olisi mihinkään kytketty.
Onko tuo hiljainen? Ite harkitsin sitä vanhaa versiota (rikkoutuneen LaCien tilalle) silloin kun sitä vielä sai, mutta kun se näyttää olevan loppu ainakin Verkkiksestä niin tuo vaikuttaisi ihan hyvältä myös. Tykkään tuosta e-ink -näyttöideasta. Jos Bookkeja olisi hyllyssä useampi niin samantien näkisi minkä niistä ottaa
Onko tuo hiljainen? Ite harkitsin sitä vanhaa versiota (rikkoutuneen LaCien tilalle) silloin kun sitä vielä sai, mutta kun se näyttää olevan loppu ainakin Verkkiksestä niin tuo vaikuttaisi ihan hyvältä myös. Tykkään tuosta e-ink -näyttöideasta. Jos Bookkeja olisi hyllyssä useampi niin samantien näkisi minkä niistä ottaa
Kyllä oma MacBook Proni on hiljaisempi kun tämä kovo lähtee valmistautumaan varmuuskopiointiin varttia ennen toimenpidettä. Muuten äänetön.
hulkki kirjoitti:Mua hämmästyttää tää "muusikoiden" määrä Maccien käyttäjissä.. huomattavasti useammassa kuvassa on syntikka kuvasssa verrattuna PC käyttäjiin.
Johtunee siitä, että mäkit ovat tarkoitettu ammattikäyttöön, ja huomattavasti luotettavampia kuin pc:t , ja onhan meillä Logic Studio, mitä ei pc:lle edes saa . /offtopic
Planet V kirjoitti:Onkos täällä ollut jo threadi käyttäjien apple-setupeista? Pieni ihminen minussa haluaa tietää, miltä
muiden hopeiden omenistien työskentely-ympäristö näyttää!
Oma setuppini. (kyllä sieltä se Powerbookkikin pilkistää.)
5520 viestiä ja 1991 päivää myöhemmin, on ehkä vihdoin aika päivittää tätäkin ketjua omalta osaltani, kun sen kerran
joskus aloitinkin. Hienoa kuitenkin huomata, että ketju potkii ja voi hyvin - edelleen. Harmi, että ensimmäistä setup-kuvaa ei enää internetin, eikä sen puolen oman koneenkaan, syövereistä löytynyt.
hulkki kirjoitti:Mua hämmästyttää tää "muusikoiden" määrä Maccien käyttäjissä.. huomattavasti useammassa kuvassa on syntikka kuvasssa verrattuna PC käyttäjiin.
Näinhän se tuppaa olemaan. Mulla oli kaksi PC:tä musahommissa, mutta molempien kanssa oli ongelmia. Enää ei ole.
Planet V kirjoitti:
5520 viestiä ja 1991 päivää myöhemmin, on ehkä vihdoin aika päivittää tätäkin ketjua omalta osaltani, kun sen kerran
joskus aloitinkin. Hienoa kuitenkin huomata, että ketju potkii ja voi hyvin - edelleen. Harmi, että ensimmäistä setup-kuvaa ei enää internetin, eikä sen puolen oman koneenkaan, syövereistä löytynyt.
[kuva]
Mikä on tuo levyhärrävärkin merkki ja malli? Sata-levyt ilmeisesti vain tökätty tuollaiseen USB/FW -telakkaan? Eipä ole ennen tullut tuollaista missään vastaan.
Planet V kirjoitti:
[kuva]
Mikä on tuo levyhärrävärkin merkki ja malli? Sata-levyt ilmeisesti vain tökätty tuollaiseen USB/FW -telakkaan? Eipä ole ennen tullut tuollaista missään vastaan.
Sharkoon Duo. Yleensä kiinni eSata-adapterilla MBP:ssä. Huikea - ja helekutin nopea tapa pistää ulkoiset kiinni. Backupit menee lennossa ja limppua senkun vaihtaa ja pistää vanhan antistaattipussiin hyllyyn. Omissa kuvaushommissa jokseenkin ehdoton ratkaisu.