MYYTY: 2x iPhone 3G S kuitit tallella, käyttämättömät!
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
-
rmn
MYYTY: 2x iPhone 3G S kuitit tallella, käyttämättömät!
Viesti Kirjoittaja rmn »
Huippu suosittu viestiketju joka sai lähes 2900 ihmisen silmäparin huomion hyvinkin lyhyesssä ajassa, joka poistettiin koska ajateltiin että samaa
puhelinta kaupitellaan kahdessa paikassa(se on HYVIN sääntöjen vastaista!!!), ON TULLUT TAKAISIN!!! JA MITÄ IHMETTÄ!!! ENTISTÄ UPEAMPANA JA NÖYREMPÄNÄ!!!
ASIAAN:
Myynnissä 2 mustaa iPhone 3GS:ää! WUHUU !!!Molemmat 32 gigaset.
Puhelimet ovat factory unlocked eli ei sim orjuutta.
Puhelimet sijaitsevat Tampereella.
Puhelimet ovat uusia ja käyttämättömiä(paketissa).
Ostettu valtuutetulta apple myyjältä(kuitit tallella).
Toimitus tavat voidaan sopia _yv:llä_ <-varsinkin tästä tykättiin tuossa edellisessä postissa
Ja hinta on 713€/puhelin
[Pixpaikka tarjosi samaa lähes 900€ ja iTekpaikka 860 näin vertailun vuoksi ]
PS.:Takuu asioissa voin jeesata sen verran että autan lähettämään puhelimen
ja yhteyshenkilöni hoitaa sen siihen apple myymälään josta puhelin ostettiin ,niin iloinen omppulainen saa uuden omenapuhelimen itsellensä (tosin onhan se epätodennäköistä että koko takuuta joutuu ajattelemaan koska puhelimet ovat UUSIA viime lauantaina ostettu).
Syy: Palautettu vastoin sääntöjä poistettu teksti
-Ricky Roma (Al Pacino)
-
nokiastream
Re: M: 2x iPhone 3G S kuitit tallella, käyttämättömät!
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
-
Linear
Viesti Kirjoittaja Linear »
-
Benkku15
Viesti Kirjoittaja Benkku15 »
Linear kirjoitti:Kun tunnut olevan vallan mukava ja ostajaystävällinen kaveri niin ajattelin kysyä mikä noissa myynnissä olevissa puhelimissa on parempaa kun tuolla tele.fi-sivustolla olevassa vastaavanlaisissa, joiden hinta liittymän kanssa vaikuttaisi nopeasti vilkaistuna olevan 571,92€ ?
-
Linear
Viesti Kirjoittaja Linear »
Eli jos omalla paikkakunnalla Soneran yhteydet ovat luokattomat ja Saunalahden toimivat niin sitten kannattanee(?) maksaa tuo ylimääräiset ~120€ vuoden SIM-vapaudesta.
Itse pidän tuota aika isona hintana, mutta mikäs siinä jos siltä tuntuu eli lopetan omalta osalta kommentoinnin tähän kun se ei viime kädessä tänne myyntipuolelle kuulu
Benkku15 kirjoitti:Olisiko kenties se että, kyseisissä puhelimissa toimii mut liittymät kun TF & Surina, eli sim vapaita vehkeitä.
Linear kirjoitti:Kun tunnut olevan vallan mukava ja ostajaystävällinen kaveri niin ajattelin kysyä mikä noissa myynnissä olevissa puhelimissa on parempaa kun tuolla tele.fi-sivustolla olevassa vastaavanlaisissa, joiden hinta liittymän kanssa vaikuttaisi nopeasti vilkaistuna olevan 571,92€ ?
-
rmn
Viesti Kirjoittaja rmn »
No kun...kun.. sinäkin.. fiksu ...omppulainen... tulit täne kommentoimaan tuota tele finlandin tarjousta! IIIIHANAAA !!!Linear kirjoitti:Kun tunnut olevan vallan mukava ja ostajaystävällinen kaveri niin ajattelin kysyä mikä noissa myynnissä olevissa puhelimissa on parempaa kun tuolla tele.fi-sivustolla olevassa vastaavanlaisissa, joiden hinta liittymän kanssa vaikuttaisi nopeasti vilkaistuna olevan 571,92€ ?
Tuossa aikaisemmin se tulikin ilmi, että puhelimet ovat HYVIN ostajaystävällisen sim vapaita.Eli ihan mikä tahansa sim kelpaa...WAU!!!
AIVAN MAHTAVAA TÄMÄ VAPAUDEN TUNNE 8) !!!!Lähinnä tykkään jakaa sitä vapautta ihmisille ja nakertaa omahyväisten monopoli jättiläisten asettamia rajoituksia.
Eli Sinun, Linear, ei oikeasti tarvitse olla ollenkaan kiinni kahta vuotta Telepölöpälä firmassa,vaan voit vaihtaa firmasta toiseen tai vaikapa
voit myydä puhlimesi jos yht.äkkiä tulee vara-rikko.Tai ihan mitä vain.
MUTTA
Minä kiitän sinua kun tulit mainostamaan muuta shi...tänne minun palstalleni!Se tuntuu minusta hyvin kivalle ja tekee sinusta hyvin reilun kaverin minusta
Eihän minua YHTÄÄN HAITTAA se että meni VÄHÄN offtopicics.
Tarjoan vaan tämöisiä sim-orjuudesta vapautettuja puhelimia halvemmalla kun muut.Joten tuo sana "kallis" on suhteeton muihin verrattuna.
Kiitos kaikille ja varsinkin minulle kun olen näin nöyrä
... angermanagment...
-Ricky Roma (Al Pacino)
-
nokiastream
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
Toivottavasti nyt huomaisit kun on oikein lihavoidulla tekstillä.
-
LRM
Viesti Kirjoittaja LRM »
Edit. Nokiastream kysyikin jo uudelleen, että mistä ovat ostetut, mutta olkoot.
-
LSBoot
Viesti Kirjoittaja LSBoot »
Miksi mahdollinen tuleva asiakas joutuu hoitamaan takuuasiat sinun ja kaverisi kautta?
En koe olevani mitenkään avun tarpeessa takuun kanssa ja jos totta puhutaan niin tekisin sen mieluummin itse.
-
alluallu
-
rmn
Viesti Kirjoittaja rmn »
Jaman!nokiastream kirjoitti:Mistä puhelimet on ostettu?
Toivottavasti nyt huomaisit kun on oikein lihavoidulla tekstillä.
this phone is bought from TAIWAN ja niinkuin aikaisemmin tuli ilmi ,viralliselta apple myjältä.
toki varmaan voi osoitteenkin selvittää=)
Hellou man!LRM kirjoitti:Mistä puhelimet on ostettu? Kauan takuu on voimassa? Joko tällä kertaa lähetät postiennakolla ja avausmahdollisuudessa?
Edit. Nokiastream kysyikin jo uudelleen, että mistä ovat ostetut, mutta olkoot.
eli TAIWAN ja eikös se ole sen vuoden se normaali applen antama laiterikko takuu.En lähetä avausmahdollisuudella.
Se ei ikävä kyllä ole saanut minun luottamusta
Muutama tyyppi on kysellyt jo tuota postiennakolla lähettämistä ja se onnistuu.
HeyMan !LSBoot kirjoitti:Onko yksityishenkilönä ostettu?
Miksi mahdollinen tuleva asiakas joutuu hoitamaan takuuasiat sinun ja kaverisi kautta?
En koe olevani mitenkään avun tarpeessa takuun kanssa ja jos totta puhutaan niin tekisin sen mieluummin itse.
ei se missään nimessä pakko ole! se on vaan jos joku haluaa niin autan
Ite osaat niin anna palaa vaan.Yksityishenkilö olen.
alluallu kirjoitti:ADHD?
Ei, muuten vaan levoton.
jeeeeAAAAH!
-Ricky Roma (Al Pacino)
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
Sisällön tarkistusmahdollisuudessa ei ole mitään pienintäkään epäilyttävyyttä. Jos et luota sen toimivuuteen, ei sinun pitäisi silloin myöskään luottaa koko postiennakkolähetämisen toimivuuteen eli että postivirkailija ylipäätään huomaa veloittaa vastaanottajalta rahat, tai että ne tilitetään sinulle.rmn kirjoitti:En lähetä avausmahdollisuudella.
Se ei ikävä kyllä ole saanut minun luottamusta![]()
Sen sijaan tarkistusmahdollisuudesta kieltäytyminen on äärimmäisen epäilyttävää. Samaten se, että nyt jo sulkeutuneessa Huuto.net-listauksessasi kieltäydyit postiennakosta kokonaan, ja vaadit etukäteismaksun tilille.
Huomaa myös palstan säännöt:
3.) Myynti-ilmoitukset tavarasta, josta ei ole lainkaan mahdollista tehdä kauppaa kasvotusten, postiennakolla paketti avaten tai muulla ostajan edut turvaavalla tavalla, ovat kiellettyjä.
-
-wk-
Viesti Kirjoittaja -wk- »
-
rmn
Viesti Kirjoittaja rmn »
Mutta huomaa myöskin että on mahdollisuus tulla hakemaan puhelin minun luotani.Tampereelta.Tuossa sanotaan että jos ei ole lainkaan mahdollisuutta.mercury kirjoitti: Huomaa myös palstan säännöt:
3.) Myynti-ilmoitukset tavarasta, josta ei ole lainkaan mahdollista tehdä kauppaa kasvotusten, postiennakolla paketti avaten tai muulla ostajan edut turvaavalla tavalla, ovat kiellettyjä.
En vaan halua lähettää sitä postiennakolla avaten niin se on minun rajoitus minkä kaupalle laitan.Kukaan muu kun ostaja ei näpertele puhelinta .En edes minä(puhelin on pakkauksessa).On ilman muuta mahdollisuus
hakea puhelin minun luota. Joten on tapa jolla saa puhelimen asiakkaalle asiakkaan selustan turvaten.Toi sääntökohta ei oikein päde tähän tapaukseen.
Mun mielestä on tosi moni ilmoitus täälläkin jossa sanotaan
että "vain haku".Minä laitan myös postiennakon.Pystyykö sen hyväksymään?
Mutta voihan näitä sopia näitä toimitustapoja niinkuin tuossa alkuperäisessä viestissä laitoin.
Postiennakossa laitetaan se postiennakon hinta minun tilille etukäteen,nimenomaan jotta se paketti haettaisiin. 8)
Ei kanattavaa eikä edes turhauttavaa vaan jopa rahaa menevää toitarointia.-wk- kirjoitti:Postiennakossa on kyllä kieltämättä se että joissain tapauksissa paketti makaa sitten sen 2 viikkoa siellä postissa ja palautuu takaisin ja onhan se turhauttavaa
-Ricky Roma (Al Pacino)
-
rmn
Viesti Kirjoittaja rmn »
Onhan se epäilytävää mutta ei sille vain voi mitään.mercury kirjoitti: Sen sijaan tarkistusmahdollisuudesta kieltäytyminen on äärimmäisen epäilyttävää. Samaten se, että nyt jo sulkeutuneessa Huuto.net-listauksessasi kieltäydyit postiennakosta kokonaan, ja vaadit etukäteismaksun tilille.
Toisin kun pippelille otsassa.Se lähtee joillakin hyväksymällä tiettyjä elämän rajoitteita
Olisin suostunut postiennakko lähetykseen tuolla huuto puolella jos asiakas olisi sitä vaatinut.
Jos kuiteskin huomasit katsoa minun palautteet niin eipä siellä kauheasti tyytymättömiä asiakkaita ole. Ja ei ole ensimmäinen kerta kun on puhelimia välittänyt.
KYYLLÄ!!! Näillä mennään!
-Ricky Roma (Al Pacino)
-
CoB
Viesti Kirjoittaja CoB »
-
rmn
Viesti Kirjoittaja rmn »
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!CoB kirjoitti:Itsekkin olen ainakin muutamaan otteeseen jostain lukenut että tavaraa on kadonnut kun ostaja on käynyt tarkistamassa tuotteen kassalla. Ja tuo ottaa todella paljon päähän jos joku huvikseen ostelee postiennakolla paljon tavaraa muttei hae mitään ja postissa ne sitten ovat sen pariviikkoa turhaan, ja hakiessa sen pois menee viellä se 12e lisää sen lähettämis 12e lisäksi. Itsellä on se käytäntö että jos on joku kenellä on paljon viestejä ja palautteita niin semmoselle lähetetään kyllä postiennakolla ilman kyselyjä paitsi yleensä semmoiset maksaa etukäteen tilille ilman kyselyjäVarmin ja paras tyyli on se että pyytää 30e etukäteen tilille jotta jos ostaja ei pakettia hae niin jää 10e omaan taskuun siitä menetetystä 2viikosta ja harvoin ostaja kehtaa siinä tapauksessa jättää hakematta. Eli ei tämä myyjä ole ainoa joka epäröi.
Jäbä, rupee mun terapeutiks.Uskomatoman viisaita sanoja!!!!Juuri toi on mun pelkoni.Sä kaivoit ne esille .Mummo antaa postin tiskillä puhelimen tarkastettavaksi nuorelle apinan alulle ja apinan alku ottaa puhelimen ja lähtee juokseen ja mummo lähettää mulle viestin että "sorry no can do,näitä sattuu".Apinanalulla on uusi sim vapaa puhelin hintaan 0€.kivakiva.
Mutta takaisin polttavaan aiheeseen. Puhelimia on yht.äkkiä yksi vähemmän!Sovittiin että
toinen veljeksistä lähtee postiennakolla uudelle omistajalle tämän viikon aikana.
VIELÄ YKSI PUHELIN ON MYYMÄTTÄ HINTA 713€ 8)
edit
-Ricky Roma (Al Pacino)
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
Näin voi tehdä myös postiennakon tapauksessa ilman sisällön tarkistusmahdollisuutta. Pakettihan nostetaan pöydälle kirjaamis- ja maksutapahtuman ajaksi, ja sen voi napata siitä kainaloon ja juosta ulos maksamatta. Harvinaisen helppoa kaikenlisäksi, kun mitään vartijoitakaan ei ole, eikä hälyttimiä jne.rmn kirjoitti:Mummo antaa postin tiskillä puhelimen tarkastettavaksi nuorelle apinan alulle ja apinan alku ottaa puhelimen ja lähtee juokseen ja mummo lähettää mulle viestin että "sorry no can do,näitä sattuu".Apinanalulla on uusi sim vapaa puhelin hintaan 0€.kivakiva.
Kyllä, huomasin että sinulla on kymmenen palautetta joista tuorein yli kahden vuoden takaa.rmn kirjoitti:Jos kuiteskin huomasit katsoa minun palautteet niin eipä siellä kauheasti tyytymättömiä asiakkaita ole.
-
Miklu
Viesti Kirjoittaja Miklu »
-
LSBoot
Viesti Kirjoittaja LSBoot »
Tästä vois tietenkin tehdä sketsin.
-
apli
Viesti Kirjoittaja apli »
Jos myyjä on näin epäasiallinen, suosittelen hommaamaan ipuhelimen suosiolla muualta.
-
rmn
Viesti Kirjoittaja rmn »
voi tERe!!!!Sinun suosituksiasi tässä kaipasinkin...apli kirjoitti:Kyllä se niin on, että ostaja ottaa näissä aina isomman riskin. Myyjän riski on aika minimaalinen.
Jos myyjä on näin epäasiallinen, suosittelen hommaamaan ipuhelimen suosiolla muualta.
En nyt sitten tiedä.Epäasiallisuus on kaukana tästä.Asiallisiin kysymyksiin on tullut aina asiallinen vastaus,varsinkin yksityisviesteihin.Jos sinulta ja muutamalta muulta ei löydy huumoria sitten yhtään niin olen oikeasti pahoillani ,saa niitä iPhoneja muualtakin
Ja jos sä tartteet jotain hymyä ja pers(krhöm) nuolemista että iphone tuntuis paremmalta niin en tiedä että tarvitsetko sitten nimenomaan sitä puhelinta jota täällä myyn niinkään paljon.
Luotan sen verran että annan puhelimet pois jopa postiennakolla tai mieluiten paikan päältä hakien.Siinä sitten epäasiallisuutta kerrakseen.Eikä minun moraali ole parissa vuodessa huonontunut.Ei vaan ole ollut mitä myydä.Sitäpaitsi kiireitäkin oli.Lukio ja intti. Siinä se sitten katkes se hyvien palautteiden virta pariks vuodeks.
Tuli muutosta hintaan johtuen tästä ajasta joka tähän on mennyt eli 713€ ,toivottavsti budjetti suunnitelmat ei kellään ylittynyt pahasti
-Ricky Roma (Al Pacino)
-
wiggin
Re: M: 2x iPhone 3G S kuitit tallella, käyttämättömät!-edit-
Viesti Kirjoittaja wiggin »
-
L-Janne
Viesti Kirjoittaja L-Janne »
-
acu90
Viesti Kirjoittaja acu90 »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka