iPhonen tekstiviesteily
-
iPhonen tekstiviesteily
Viesti Kirjoittaja riihijan »
1) Isoille sormille onnettoman kokoiset näppäimet.
2) Ei pääse peruuttamaan ilman tekstin häviämistä.
3) Ei tekstiviestipohjia.
ym.
Onko joku löytänyt hyvin toimivan tekstiviestiohjelman?
Kertokaas ohjelman nimi.
Kiitos
-
-
-
Re: iphonen tekstiviesteily
Viesti Kirjoittaja Pis »
Mitä tällä meinaat?riihijan kirjoitti:2) Ei pääse peruuttamaan ilman tekstin häviämistä.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Palaa kirjoittaamaan viestiä joka jäi kesken niin on aina aloitettava alusta? On tuo kyllä vähän kökkö sovellus.Pis kirjoitti:Mitä tällä meinaat?riihijan kirjoitti:2) Ei pääse peruuttamaan ilman tekstin häviämistä.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Kyllä se vaan mulla pysyy siellä. Kirjoitin tuossa äskön viestin menin pois Home-napilla ja palasin niin siellä se teksti oli. 3.1.3 ja 3GS.Sherukka kirjoitti:Palaa kirjoittaamaan viestiä joka jäi kesken niin on aina aloitettava alusta? On tuo kyllä vähän kökkö sovellus.Pis kirjoitti:Mitä tällä meinaat?riihijan kirjoitti:2) Ei pääse peruuttamaan ilman tekstin häviämistä.
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Mä en onnistu tuossa. Kesken jäänyt teksti pysyy vaikka poistuisi ohjelmasta.Sherukka kirjoitti:Palaa kirjoittaamaan viestiä joka jäi kesken niin on aina aloitettava alusta? On tuo kyllä vähän kökkö sovellus.Pis kirjoitti:Mitä tällä meinaat?riihijan kirjoitti:2) Ei pääse peruuttamaan ilman tekstin häviämistä.
-
Ahh, Home -napilla juu mutta ei muuten kuten on totuttu esimerkiksi Nokioissa?Tege kirjoitti:Kyllä se vaan mulla pysyy siellä. Kirjoitin tuossa äskön viestin menin pois Home-napilla ja palasin niin siellä se teksti oli. 3.1.3 ja 3GS.Sherukka kirjoitti:Palaa kirjoittaamaan viestiä joka jäi kesken niin on aina aloitettava alusta? On tuo kyllä vähän kökkö sovellus.Pis kirjoitti:Mitä tällä meinaat?riihijan kirjoitti:2) Ei pääse peruuttamaan ilman tekstin häviämistä.

-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Nyt on dorka olo. En tajua ollenkaan mistä on kyse. Missä tilanteissa teksti katoaa?Sherukka kirjoitti:Ahh, Home -napilla juu mutta ei muuten kuten on totuttu esimerkiksi Nokioissa? Tuo riittänee kysyjälle silti?
-
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Niin pysyy ja niitä kesken jääneitä tekstejä se muistaa useampiakin eikä katoa vaikka tekstittäisi toiselle välissä.Tege kirjoitti:Vaikka kirjoitan viestin ja en lähetä vaan palaan siihen Viestit valikkoon missä näkyy kaikki mitä olen viesitellyt ja vaikka käyn muiden viestejä katsomassa ja sitten palaan siihen mitä olin kirjoittanut se pysyy. Vaikka poistun ohjelmasta missä vaiheessa vaan ja selaan taas niin kyllä se viesti siellä pysyy.
-
Nyt minulla on dorka olo? Ei minulla pysy?Tege kirjoitti:Vaikka kirjoitan viestin ja en lähetä vaan palaan siihen Viestit valikkoon missä näkyy kaikki mitä olen viesitellyt ja vaikka käyn muiden viestejä katsomassa ja sitten palaan siihen mitä olin kirjoittanut se pysyy. Vaikka poistun ohjelmasta missä vaiheessa vaan ja selaan taas niin kyllä se viesti siellä pysyy.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Eihän tota voi ees failaa. Kerros nyt mikä iPhone käytössä? Vai trollaatko?Sherukka kirjoitti:Nyt minulla on dorka olo? Ei minulla pysy?Tege kirjoitti:Vaikka kirjoitan viestin ja en lähetä vaan palaan siihen Viestit valikkoon missä näkyy kaikki mitä olen viesitellyt ja vaikka käyn muiden viestejä katsomassa ja sitten palaan siihen mitä olin kirjoittanut se pysyy. Vaikka poistun ohjelmasta missä vaiheessa vaan ja selaan taas niin kyllä se viesti siellä pysyy.
-
Ihan normaali Sonera kyty. Jotain on jota en nyt tajua?Tege kirjoitti:Eihän tota voi ees failaa. Kerros nyt mikä iPhone käytössä? Vai trollaatko?Sherukka kirjoitti:Nyt minulla on dorka olo? Ei minulla pysy?Tege kirjoitti:Vaikka kirjoitan viestin ja en lähetä vaan palaan siihen Viestit valikkoon missä näkyy kaikki mitä olen viesitellyt ja vaikka käyn muiden viestejä katsomassa ja sitten palaan siihen mitä olin kirjoittanut se pysyy. Vaikka poistun ohjelmasta missä vaiheessa vaan ja selaan taas niin kyllä se viesti siellä pysyy.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Miten palaat keskeneräiseen viestiin, minulla tulee aina uusi?
EDIT: Nyt taisin hokata? Puhut olemassaolevasta viestiketjusta?
EDIT2: Kesken en voi jättää uutta viestiketjua?
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Jep.Sherukka kirjoitti:EDIT: Nyt taisin hokata? Puhut olemassaolevasta viestiketjusta?
-
Re: iPhonen tekstiviesteily
-
Ja tekstiviestipohjalla tarkoitin, MELKEIN samansisältöisen viestin lähettämistä toiselle henkilölle. Iphonessa jos viesti on edes tallessa: muokkaa, välitä, korjaa ym. Aivan liian hidasta, verrattuna Nokian tekstiviestpohjiin.
-
Ehkä sitten otat sen nokian käyttöön?riihijan kirjoitti:Peruuttamisella tarkoitin, kun kirjoittaessa viestiä haluaa palata sanan alkuunpäin korjaamaan virhettä. Tällöin nuolella palatessa teksti häviää. Ja isolla sormella yrität tökkiä kursoria oikeaan kohtaan, todella hidasta. Eli puuttuu tietokoneen näppäimistön nuolinäppäin, jolla pääsee alkuunpäin ilman tekstin häviämistä tai en ole ainakaan vielä löytänyt sitä näppäintä.
Ja tekstiviestipohjalla tarkoitin, MELKEIN samansisältöisen viestin lähettämistä toiselle henkilölle. Iphonessa jos viesti on edes tallessa: muokkaa, välitä, korjaa ym. Aivan liian hidasta, verrattuna Nokian tekstiviestpohjiin.
Lisäksi sinä voi pitää sitä sormea kiinni siinä näytössä niin se avaa suurennuslasin jolla saat kursorin oikeaan kohtaan.

-
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
-
Ei saa.thebanzai kirjoitti:Minua taas rassaa ettei välitystietoja saa mistään päälle. (vai saako?)
-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
-
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
S***anan oululaiset, kun menivät tekemään tuosta noin jumakavita surkean, tuosta textailusta! 160 merkin rajakin, hei haloo! Onx tää nykypäivää!riihijan kirjoitti:Esimerkiksi Canonin järjestelmäkameroissa (1-sarjalaisissa) on satoja säätömahdollisuuksia omille asetuksille. On se kumma, että perusominaisuuksia ( nyt tässä tekstiviestiä) pysty modifioimaan. Voisi säätää kirjaimien kokoa, asemaa, valita vaikka aktiiviset kirjaimet/merkit ym. Kuitenkin tekstiviesti on varmasti soittamisen jälkeen varmasti käytetyin viestittelymuoto (vielä).
Onneks mulla toimiipi sähköposti.
-
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Ei häviä. Tarkoitatko siis että jos sinulla on kirjoitettuna 1. lauseesta vaikkapa 4 sanaa, haluat palata 2. sanan loppuun (eli hypätä 3. sanan "yli" takaisin päin)? Tökkäät kerran 2. sanan loppuun ja poistat sen (tai tarvittavat kirjaimet siitä) nuolinäppäimellä. Ja sen jälkeen kirjoitat siihen uudet ja tökkäät taas sormella 4. sanan loppuun ja jatkat kirjoittamista. Vai tarkoitatko jotain muuta?riihijan kirjoitti:Peruuttamisella tarkoitin, kun kirjoittaessa viestiä haluaa palata sanan alkuunpäin korjaamaan virhettä. Tällöin nuolella palatessa teksti häviää.
-Harri
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka