Minua ei tuollaiset pienet faktamokat haittaa; se mikä minua haittaa on tuo loputon Cruise-dissaus, joka näyttää edelleen olevan muodissa. Myönnetään että kaveri veti vähän överiksi Oprahissa, mutta se ei mielestäni hänen näyttelemiseensä vaikuta. Ja mitä skientologiaan tulee, niin yhtä vähän minulta löytyy kunnioitusta mihin tahansa himouskovaisiin, oli ne sitten kristittyjä, skientologeja tms.hatey kirjoitti:Jaa niin mistä? Tuosta lentokoneestako? Kokeilepa ystäväämme googgelia vaikka. Ihan hakusanaksi näin alkuun "D-2600 hitler". Niin sieltä löyy vaikka kuinka monta sivua Hitlerin Focke-Wulf FW-200 Condor koneesta. Ko. elokuvassa oli tuo tunnus maalattu Ju-52 koneen kylkeen ja siipiin. Vai kerronko lisää hakusanoja? Vai etsinko kirjojen ISBN numeroita? Vai mikä on ihmettelyn aihe?
Vai sekö että cruise on páska näyttelijä? En ymmärrä nyt avautumistasi. Mielestäni Cruise on páska ja sillä hyvä.
Niin ja kriitikoksi en ole itseäni väittänytkään.
Itse nautin joistakin Cruisen elokuvista ja joistakin en, mutta harvoin sillä on tekemistä itse näyttelijän kanssa, Cruise hoitaa hommansa useimmiten mallikkaasti. Jos taas et pysty yhtä Oprahissa sekoilua ja uskontoa pidemmälle katsomaan, niin otan osaa, skippaat monta hyvää elokuvaa.