Aivan, olisihan minun tuo pitänyt heti tajuta.atheos kirjoitti:Siksi se onkin MobileMe eikä MobileMyComputer

Viesti Kirjoittaja trepo »
Aivan, olisihan minun tuo pitänyt heti tajuta.atheos kirjoitti:Siksi se onkin MobileMe eikä MobileMyComputer
Viesti Kirjoittaja Markose »
Viesti Kirjoittaja piiska »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Eihän se tietenkään säily, koska se kuuluu siihen palveluun.piiska kirjoitti:Minulla on ollut pari vuotta kaytossa maksullinen mobileme tili. Jos en uusi tilia eli maksa seuvaavaa vuotta eteenpain niin sailyyko mac:n sahkoposti osoitteeni etunimisukunimi@mac.com silti toiminnassa niinkuin ennenkin. Kiitos.
Viesti Kirjoittaja Markose »
Mailiosoite säilyy tallessa, mutta ei kuitenkaan ole toimiva, vaikka palvelua ei jatkaisikaan.Cathi777 kirjoitti:Eihän se tietenkään säily, koska se kuuluu siihen palveluun.piiska kirjoitti:Minulla on ollut pari vuotta kaytossa maksullinen mobileme tili. Jos en uusi tilia eli maksa seuvaavaa vuotta eteenpain niin sailyyko mac:n sahkoposti osoitteeni etunimisukunimi@mac.com silti toiminnassa niinkuin ennenkin. Kiitos.
Viesti Kirjoittaja T0mi »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja kermit »
"Pari" kaljaa tosiaankin saa, kun 59 dollaria on n. 43-45 € kurssista riippuenMacFinn kirjoitti:Kyllähän tuo taitaa onnistua. Kannattaako sitten vaivautua, kun ei tuo täälläkään maksa kuin 79 €. No, saahan tuolla erolla pari kaljaa baarissa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
T0mi kirjoitti:Moikka, eka viesti palstalle. Sellainen kysymys, että voinko ostaa esim. Jenkeistä tuollaisen "halvan" 59 dollarin MobileMe-levyn ja aktivoida sen sitten kotikoneellani täällä Suomessa? Ajattelin nimittäin aktivoida kokeeksi ensin tuon 60-päiväisen kokeilujakson ja sitten ostaa toukokuussa esim. BestBuysta tuollaisen MobileMe-levyn. Amazonistakin saa samaan hintaan, mutta tulee PK:t. Maksan ennemmin 59 kuin 100 taalaa tuosta...
Tuota eihän se mikään levy ole, ainoastaan aktivointikoodinhan siinä saa ja jotain lipareita luettavaksi. En ainakaan itse saanut muuta kuin stailikkaassa pakkauksessa nuo mainitut.MacFinn kirjoitti:Kyllähän tuo taitaa onnistua. Kannattaako sitten vaivautua, kun ei tuo täälläkään maksa kuin 79 €. No, saahan tuolla erolla pari kaljaa baarissa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ihan CD-levyn kokoinen se pakkaus onkin, mutta tosiaankin vain mainitut jutut sisällä. Koodi tarjotaan sitten netissä systeemiin kirjauduttaessa. Palvelu on voimassa vuosi kerrallaan, ja sen voi määrätä uusiutumaan automaattisesti vuoden umpeuduttua. Toki voi sitten sen lopettaakin koska vain halutessaan.T0mi kirjoitti:Ok, nuo Jenkki-Amazonissa olevat tuotteet näytti levyiltä, kun mulkaisin nopeasti toisella korvalla.
Viesti Kirjoittaja harri »
iTunesissa pois Osoitekirjan synkkaus. Käytä vain MobileMe:n synkkausta.T0mi kirjoitti:Onko kikkakolmosta miten saisi helpoiten puhelimesta tuplaosoitteet pois?
Viesti Kirjoittaja edamski »
Viesti Kirjoittaja tomihasa »
Viesti Kirjoittaja tomihasa »
Mistään en löydä tuollaista painiketta. Mulla pitäis ensin olla MobileMe-tunnus, mutta en voi hankkia sitä ilman luottokorttia.MacFinn kirjoitti:Koetas katsoa löytyiskö sieltä Apply Activation Key-painike jostain. Sitä kautta ei pitäis kysellä korttia.
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Viesti Kirjoittaja Infant »
Enpä huomannut itse yhtään lisäominaisuutta (Mailin muutoksia ei lasketa kun käytin jo betaa), jos ei lookkia ja uusia nappuloita lasketa? Mielestäni huonompi toi alt-tab tyylinen valikkoa, kun olisi ne siellä yläreunassa mahtuneet olemaan jokainen kuvake -> epä-applemaiseen tyyliin nyt tulee useampi klikkaus ja pidempi hiiren liike -> hitaampaaMacFinn kirjoitti:Onhan tuo täysin uudistettu ja palvelu on myös paljon entistä nopeampi. Hyvä niin.
Viesti Kirjoittaja kössi »