Tuli tämmöinen pikkuinen 13" mäkki ostettua, ensimmäinen omena kodissani/käytössä ja oon ihastunut täysin. Ja kaverit on kehunut tätä foorumia joten ajattelin tulla tänne riehumaan ja etsimään "noob" kysymyksiini vastauksia. Ja niihin on myös löytynytkin vastauksia. Mutta, nyt näköjään tuli niin kiperä kysymys että teidän haku kone ei ainaskaan löytäny tältä foorumilta mitään ja googlen ihmeellinen maailma ei myöskään löytänyt. Joten, tässä olis ->
Onko mahdollista saada Maccia toimimaan "autonavigaattorina" tai muuten GPS paikannusta käyttäen, joku ohjelma jolla voisi ladata esim. google mapsista kaikki kartat ja sitten GPS mokkulaan (nokian L4D-W[?]) yhteys ja se ottais siitä sitten paikan. Navigaattoreita löytyy kyllä firman puolesta kolmeki kappaletta mutta aina kun oon tarvinnut niin ei oo ollut mahdollista saada tai oon ollut kaukana firman tiloista...
Pelit ja vehkeet löytyy niin ei huvittais ostaa navigaattoria niiden harvinaisten kertojen takia jolloin sitä tarvii, katsotaan pääsenkö ilman lompakon avaamista.

Ideoita?
-z00ze