Enkallekilponen kirjoitti:Etkö ole mykkäkouluja kohdannut?Erño kirjoitti:Miksi kaikilla naisilla on koko ajan päällä paha puheripuli?

Viesti Kirjoittaja Erño »
Enkallekilponen kirjoitti:Etkö ole mykkäkouluja kohdannut?Erño kirjoitti:Miksi kaikilla naisilla on koko ajan päällä paha puheripuli?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ei mulla vaanErño kirjoitti:Miksi kaikilla naisilla on koko ajan päällä paha puheripuli?
Viesti Kirjoittaja Kolsyra »
Pitäiskö tästä vetää jotain hätiköityjä johtopäätöksiä? ;)Anniel kirjoitti:Ei mulla vaan [:|]Erño kirjoitti:Miksi kaikilla naisilla on koko ajan päällä paha puheripuli?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kun yritetään tehdä vaikutusta, ei mykkäkoulu tietenkään tule kyseeseen. Aikanaan sitten...kallekilponen kirjoitti:Etkö ole mykkäkouluja kohdannut?Erño kirjoitti:Miksi kaikilla naisilla on koko ajan päällä paha puheripuli?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Unelmien nainen tämä Anniel. eSata-levyt ja kaikki. Nyt vielä tämäkin!Anniel kirjoitti:Ei mulla vaanErño kirjoitti:Miksi kaikilla naisilla on koko ajan päällä paha puheripuli?
Paha sanoa. Mutta Einsteinin mukaan aika ja avaruus kaareutuu painovoiman vaikutuksesta. Oma painoarvoni naismarkkinoilla ei ole niin voimakas että naisten kaaret voimistuisivat lähipiirissäni, joten empiirisiä hvaintoja ei ole. Kulmista puolestaan en uskalla puhua perhefoorumilla.Macco kirjoitti:Tuohan on aika helppo vastaus. Nyt pistää vaan mietityttämään, että onko aika sitten hyppelehtimistä arvosta toiseen, eli sellainen yhtenä nauhana liikkuva aika olisi harha, ja ajan polku koostuisi astinkivistä, joilla pompitaan eteenpäin? Vähän kuin teoreettinen ympyrä, joka ei ole puhdas kaarimuodostelma, vaan koostuu loputtomasta määrästä pienen pieniä kulmia (unohdetaan ne vektorit tällä kohtaa ihan suosiolla).
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Toiset vaan on naurettavampia kuin toiset ja naiset juoksee niitten perässä...Anniel kirjoitti:jotain suloista ja hassua, mikä saa nauramaan
Jos saa naisen nauramaan, voi pian saada jotain muutakin. Kuulemma, en tietenkään ole kokeillut itte.Jamac kirjoitti:Toiset vaan on naurettavampia kuin toiset ja naiset juoksee niitten perässä...Anniel kirjoitti:jotain suloista ja hassua, mikä saa nauramaan
Viesti Kirjoittaja Erño »
Aijaijai, katotaan vaan miten suu sitten pannaan kun Erñon elämään purjetii "Se Oikea"Erño kirjoitti:Hähäh, onneksi naisiin ei voi jäädä koukkuun ja ilman eläminen on helppoa.
Hyvin jaksaa paitsi että eSata-levy ei ole emännällä. Naisten tapauksessa minua aina on kiinnostanut a) säilytystilatarve ja b) liityntästandardit.Repe Ruutikallo kirjoitti:Mitenkäs se Laren tuore avioliitto oikein jaksaa, kun nyt jo Annielista unelmoidaan?
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Olen saanut jopa naiset nauramaan sen jälkeenkin.Repe Ruutikallo kirjoitti: Jos saa naisen nauramaan, voi pian saada jotain muutakin. Kuulemma, en tietenkään ole kokeillut itte.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja ER »
Minä olen yleensä saanut naiset nauramaan sen sijasta.Paapa kirjoitti:Olen saanut jopa naiset nauramaan sen jälkeenkin.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Jos tua on kilogrammoina setelirahaa, niin on paljonPaapa kirjoitti:Onko tonni paljon rahaa?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tonni purkillisesta tonnikalaa on paljon. Tonni tonnista kultaa on vähän. Kaikki on suhteellista.Paapa kirjoitti:Onko tonni paljon rahaa?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Keskiäärin hyvä olis jos se olis jotain viikon ja kahden viikon välillä.Paapa kirjoitti:Onko tonni paljon rahaa?
Mut on saatu nauramaan sen aikanaER kirjoitti:Minä olen yleensä saanut naiset nauramaan sen sijasta.Paapa kirjoitti:Olen saanut jopa naiset nauramaan sen jälkeenkin.