Muut ylläolevat tiedot täsmää. Onko mitään mahiksia downgreidata nyt alaspäin kun SHSH on Cydiassa tallessa vai onko tohon nyt kuitenkin joku muuttunut. Koneessa edelleen 3.1.2 modem 05.11.07. En missään vaiheessa ole yrittänyt edes päivittää 3.1.3:een.
Vai pitääkö päivittää iTunesissa 3.1.3 ja se downgradeta takasin 3.1.2 ton SHSH:n avulla?
Alkaa keinot loppumaan
Tege tuntuu olevan asioista perillä niin onko tälle mitään enää tehtävissä että saisi unlockattua?
Löytyi ohje tuolta modmyi.com:sta mutta onko lääke tähän ongelmaan? Tossahan on omaan tilanteeseeni se ero että mulla ei ole olut tota 3.1.3:a luurissa vielä.
Pävitystä tilanteeseen. Nyt on luuri taas auki 3.1.2 ja elisa. Sain palautettua 3.1.2:een ton modmyi.com ohjeiden mukaan. Erona vaan se että en palauttanut 3.1.3 -> 3.1.2 vaan 3.1.2 -> 3.1.2
Eli muokkaamalla terminalista oikea host millä varmistetaan palautus Saurikin serveriltä. Jos joku tuota kokeilee niin ei kannata hätäillä, koska siinä kestää noin 20min. Mitään erroreita ei antanut palautusvaiheessa, koska palautin vaan 3.1.2:n
Maj Karma kirjoitti:Siis olenko nyt käsittänyt oikein, että jos omistaa iphone 3gs, jossa on 3.1.2 firmis sisässä ja sen meinaa palauttaa. Eikö palautus ole mahdollista samaan 3.1.2, vai päivittyykö se siinä automaattisesti 3.1.3?
Kyselen jos omalla kohdalla sattuu vaikka puhelin sekoamaan ja täytyy palauttaa.
Pwngtoolilla voit kokeilla mutta yleensä se sallii vain 3.1.3 ajamisen sisään. Mutta Pwngtool ei päivitä modeemin fw:tä jotenka unlcok toimii jos se on toteutettu ultrasn0wlla mutta ei jos se on tehty blackra1nilla.
Kyllä mulla ainakin saa 3.1.2:sen sisään ihan vaan option+Palauta nappi! http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=750 tuolta firmis ja edellämainitulla option+Palauta ja sen jälkeen blackra1n JB+unlock niin ei mitään ongelmaa. Tämä siis jos ei ole päivittänyt 3.1.3:seen.
Juuri tätä meinasin, että ei ole päivittänyt 3.1.3-.-. Miksi kaikki aina vastaavat jotain liirun laarumia kysymyksiin? Aina tulee puhe tuosta 3.1.3 vaikka kysymys ei liittyisi siihen mitenkään. HEHEH!
Eli aivan turhaa säätä jotain sshshshsshs juttuja kun saa kuitenkin palautettua samaan 3.1.2, joka puhelimessa on sisälläkin. Kiitos!
Oletko nyt aivan varma, että saat ajettua sen ilman SHSH:ta sinne sisään? Koska tämä 3.1.2 palautus loppui tasan sillä hetkellä kun Apple julkaisi 3.1.3.
alexo kirjoitti:Itse sain eilen iPhone 3GS:n niin sekaisin, että oli pakko palauttaa. Latasin tuolta http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=750 firmiksen ja asensin iTunesilla, jonka jälkeen ajoin blackra1nin (JB ja unlock). Kaikki toimii hienosti, mutta GPS ei löydä sijaintia, Youtubeen ei voida yhdistää.. tämä johtuu siitä, etten aktivoinut puhelinta Soneran kortilla (joka on 800km päässä).
En ole edes varma kysyikö iTunes mitään tuosta aktivoinnista? "Virallisesti" kun joskus asensin 3.1.2:n uudelleen, se kysyi aktivointia ja Soneran kortin työntämällä toimi. Eli kun tämä firmis on ladattu tuolta "epävirallisesti", haluaako se Soneran korttia vai jonkin muun maan operaattorin?
Ja sitten.. PwnageToolilla kokeilin myös tehdä sen palautuksen ja tuolloin sainkin aktivointiruudun, en vain saanut kokeiltua kun sitä Soneran korttia ei ole.. Ohitin tuon ruudun vetämällä blackra1nilla läpi. Blackra1nin kuvaketta ei kuitenkaan monenkaan onnistuneen yrityksen jälkeen ilmaantunut puhelimeen. Miten muuten saisin unlockattua, vai löytyykö Pwnagetoolista jokin unlock-toiminto myös? Modeemin firmware on 05.11.07.
kiitos jos joku osaisi neuvoa!
Semmoinen juttu jos sisälle on ajettu Pwngtoolilla tehty 3.1.2 niin sen päälle ei voi enää ajaa blackra1niä niin, että se toimisi. Sinulla pitää olla joko modeemin fw 04.26.08 jolloin ultrasn0w toimii tai puhdas 3.1.2 sisällä jolloin blackra1n toimii.
alexo kirjoitti:Itse sain eilen iPhone 3GS:n niin sekaisin, että oli pakko palauttaa. Latasin tuolta http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=750 firmiksen ja asensin iTunesilla, jonka jälkeen ajoin blackra1nin (JB ja unlock). Kaikki toimii hienosti, mutta GPS ei löydä sijaintia, Youtubeen ei voida yhdistää.. tämä johtuu siitä, etten aktivoinut puhelinta Soneran kortilla (joka on 800km päässä).
En ole edes varma kysyikö iTunes mitään tuosta aktivoinnista? "Virallisesti" kun joskus asensin 3.1.2:n uudelleen, se kysyi aktivointia ja Soneran kortin työntämällä toimi. Eli kun tämä firmis on ladattu tuolta "epävirallisesti", haluaako se Soneran korttia vai jonkin muun maan operaattorin?
Ja sitten.. PwnageToolilla kokeilin myös tehdä sen palautuksen ja tuolloin sainkin aktivointiruudun, en vain saanut kokeiltua kun sitä Soneran korttia ei ole.. Ohitin tuon ruudun vetämällä blackra1nilla läpi. Blackra1nin kuvaketta ei kuitenkaan monenkaan onnistuneen yrityksen jälkeen ilmaantunut puhelimeen. Miten muuten saisin unlockattua, vai löytyykö Pwnagetoolista jokin unlock-toiminto myös? Modeemin firmware on 05.11.07.
kiitos jos joku osaisi neuvoa!
Semmoinen juttu jos sisälle on ajettu Pwngtoolilla tehty 3.1.2 niin sen päälle ei voi enää ajaa blackra1niä niin, että se toimisi. Sinulla pitää olla joko modeemin fw 04.26.08 jolloin ultrasn0w toimii tai puhdas 3.1.2 sisällä jolloin blackra1n toimii.
Joo kiitos, itse huomasin tuon myös kun eilisen yön sen kanssa tappelin.. Puhtaan version ajoin iTunesilla ja ostin Telefinlandin Prepaidin jolla aktivoin. Nyt toimii taas <3
Macbook Air 11" | iMac 27” 5K | Macbook Black legenda | iPhone X | iPad mini | AppleTV3 | WATCH series 3
Tällä ohjeella palautin onnistuneesti 3.1.3 takaisin 3.1.2, mutta SIM lukituksen purku ei toimi enää tolla 3GS mallissa, mutta jailbreak ohjelmia saa taas asennettua:
sajs kirjoitti:Tällä ohjeella palautin onnistuneesti 3.1.3 takaisin 3.1.2, mutta SIM lukituksen purku ei toimi enää tolla 3GS mallissa, mutta jailbreak ohjelmia saa taas asennettua:
rsaarela kirjoitti:
Ylimmällä rivillä lukee " This device has a pending TSS request."
Mitä se sitten ikinä tarkoittaneekaan???
Tuo SHSH:n talletus Cydiaan oli mahdollista vain ennen kuin 3.1.3 firmis tuli. Nyt se on myöhäistä, eikä linkkiä siksi näy enää. Ja tuo "pending" tarkoittaa sitä, että SHSH on yritetty tallettaa sen jälkeen, mutta ei ole enää hyväksytty sinne.
Muokataanpa, ja syödään hieman sanoja. Olin painanut tuota "Make my life easier" -linkkiä ja tallettanut 3.1.2 -firmiksen SHSH:n Cydiaan vasta 3.1.3:n ilmestymisen jälkeen. Pitkään roikkui tuo "Pending" tuolla Cydiassa, mutta nyt näyttää ilmaantuneen sinne teksti: "This device has SHSHs on file for iPhone OS: 3.1.3".
Eli tarkoittaako tuo nyt, että SHSH on tallennettu 3.1.3:lle, mutta downgreidaus 3.1.2:een ei enää onnistu ?
Minulla on nyt sama tilanne, eli "This device has SHSHs on file for iPhone OS: 3.1.3". Onko siis enää mahdollista palaittaa 3.1.2 versioon?
y-Eye kirjoitti:Menin nollaamaan iPhonen asetusten kautta, jonka seuraukseni puhelin sekosi. Sain puhelimen siihen tilaan, että iTunesiin yhdistettäessä puhelin on mahdollista palauttaa. Ongelma on siis yksinkertaisuudessaan: Jos palautan iPhonen, lataako iTunes puhelimeen uusimman version (3.1.3) ja näinollen saan hienon kirjapainon?
E: 2G iPhone kyseessä
Olikohan mahdollisesti jailbreakattu? Sillä jos jailbreakattuu iPhonee yrittää resetoida, se hajoo, joten se kannattaa tehdä ihan koneen kautta.
Mulla käytössä 3gs (3.1.2 ja 05.11.07) jailbreak + unlock, tehty blackra1nillä. Jouduin buuttaamaan puhelimen, koska sähköposti meni vikatilaan. Itunes kuvakkeen tullessa ruudulle laite kiinni koneeseen ja, kun alkaa lataamaan päivitystä keskeyttaa sen heti. Tämän jälkeen ajaa uudelleen blackra1nin, niin pelittää kyllä komiasti, ei tietoakaan hajoamisesta. Jouduin tekemään tämän tosin pariin kertaan, jotta wifi lähti toimimaan taas normaalisti. Tärkeintä oli nollata asetukset ennen toimia, jotta siis tuo wifi lähti toimimaan. Tämän jälkeen uudelleen mms asetukset kehiin. Vähän meni vissiin ohi asian, mutta tiedoksi kuitenkin niille, joilla ongelmia ilmenee, eikä ole siis tehnyt tuota 3.1.3 päivitystä.
Tege kirjoitti:Oletko nyt aivan varma, että saat ajettua sen ilman SHSH:ta sinne sisään? Koska tämä 3.1.2 palautus loppui tasan sillä hetkellä kun Apple julkaisi 3.1.3.
Jos kysymys on tarkoitettu mulle niin jaa a kuule. Mistä minä sen tietäisin niinkuin mainitsemassani tekstissänikin lukee: JOS PUHELIN SEKOO... Kysy sitä monkeywrapilta, joka tuon on tehnyt..
Tege kirjoitti:Oletko nyt aivan varma, että saat ajettua sen ilman SHSH:ta sinne sisään? Koska tämä 3.1.2 palautus loppui tasan sillä hetkellä kun Apple julkaisi 3.1.3.
Jos kysymys on tarkoitettu mulle niin jaa a kuule. Mistä minä sen tietäisin niinkuin mainitsemassani tekstissänikin lukee: JOS PUHELIN SEKOO... Kysy sitä monkeywrapilta, joka tuon on tehnyt..
Ihan ilman mitään SHSH:ta viimeviikolla kaverin puhelimeen ajoin 3.1.2:sen sisään recovery modessa painamalla option+Palauta ja siinä valitsemalla iclarifiedin sivuilta hakemani firmwaren. Mitään ongelmaa ei ollut ja puhelimessa toimii youtubet sun muut kilkkeet. Baseband 05.11.07. Puhelin 16Gb 3G briteistä. Omalla puhelimella kun testasin niin siihen ei mene eli joutuu palvelimet muuttamaan että varmistaa palautuksen. En tiedä sitten mikä tossa kaverin puhelimen palautuksessa oli että meni läpi.
Laitteet vaihtuu niin tiuhaan että niitä on turhaa tähän kirjoitella...
Ihan ilman mitään SHSH:ta viimeviikolla kaverin puhelimeen ajoin 3.1.2:sen sisään recovery modessa painamalla option+Palauta ja siinä valitsemalla iclarifiedin sivuilta hakemani firmwaren. Mitään ongelmaa ei ollut ja puhelimessa toimii youtubet sun muut kilkkeet. Baseband 05.11.07. Puhelin 16Gb 3G briteistä. Omalla puhelimella kun testasin niin siihen ei mene eli joutuu palvelimet muuttamaan että varmistaa palautuksen. En tiedä sitten mikä tossa kaverin puhelimen palautuksessa oli että meni läpi.
Ite tein kans saman mokan, eli nollasin asetuksia puhelimen kautta. Nyt puhelin on jumissa ja yritin suoraan palauttaa siihen ton 3.1.2:sen, huonoin tuloksin. Jumiutuu aina siihen kohtaan kun itunesin kautta palauttaa, että kysyy Applelta lupaa. Nyt tarvittais kipeästi apua, on nimittäin luuri jenkeistä ostettu, enkä siis pysty käyttämään sitä ilman jailbreakkiä. Sisällä on siis tuo 3.1.2..
Jos sulla on tallessa ne SHSH, niin Saurikin sivuilla on ohjeet, mutta jos ei ole tallessa niin et pysty tekemään mitään ennen kesä/heinäkuuta, jos silloinkaan
Latasin tuolta 3.1.2:n. Optio-Palauta iTunesilla.. Muuten onnistui, mutta iTunes varmistaa palautuksen Applelta ja sen jälkeen meeneekin reisilleen: "iPhonen ohjelmistoa ei voitu palauttaa. Tämä laite ei sovellu halutulle versiolle."
Mulla on iPhone 3GS 16G 3.1.2 ja iTunes 9.1.1 , Jailbraik ja Unlock Blackra1n:lla ja Saunalahden liittymä. Puhelin sammui, eikä enää käynnisty Blackra1nin avulla. Blackra1nin kuva jää puhelimeen about 5 minuutiksi jonka jälkeen iPhone käynnistyy uudelleen ja sama rumba alkaa.. En uskalla päivittää 3.1.3:een koska se ei kuulemma kannata. Mitähän mä vosin tehdä? Tää on tapahtunut ennenkin alkuviikosta, jolloin ehkä noin 30 kerran yrittämisen jälkeen puhelin yhtäkkiä käynnistyi.. Se oli sitten pari päivää toiminnassa ja sammui.