Nyt kun Safarissakin on sellainen "Top sites" juttu mikä näyttää avautuessaan suosituimmat sivut pikkuikkunoina, niin veikkaisinpa liikenteen hieman vilkastuneen täällä. Safarilla kun on tapana avautuessaan käydä tsekkaamassa missä tilassa pikkuikkunoissa olevat sivut ovat.
Ja kun kaksikymmentäviisituhatta homppulaista tekee sen samaan aikaan niin...
It’s better to be a warrior in a garden than a gardener in a war.
Macco kirjoitti:
Ei nyt sentään niin moni. 25000 rekisteröitynyttä toki on, mutta olisiko täällä sellaiset viisi käyttäjää, jotka hompussa viikoittain käyvät.
Olet aivan pihalla. Kahdeksan, sanon minä, kahdeksan käyttäjää viikoittain.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Aika paljon tulee näitä "Sinulla ei ole oikeuksia tämän _____ lukemiseen" nykyään...
Onko nyt tosiaan niin paljon asiattomia kirjoituksia, vai onko muuta häikkää?
arisel kirjoitti:Aika paljon tulee näitä "Sinulla ei ole oikeuksia tämän _____ lukemiseen" nykyään...
Olen siivoillut eilen ja tänään aika liudan asiattomia viestejä, johtunee siitä.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
arisel kirjoitti:Aika paljon tulee näitä "Sinulla ei ole oikeuksia tämän _____ lukemiseen" nykyään...
Olen siivoillut eilen ja tänään aika liudan asiattomia viestejä, johtunee siitä.
Tät' mie vähän pelkäsinnii...
Toivottavasti alkaa rauhoittua jo.
t ö k k i i.....
Kestää minuutteja ja yleensä tuloksena on tuo:
Odotetaan palvelinta osoitteesta hopeinen omena.net.....Yhteys palvelimeen alustettiin kesken latauksen.....
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Onkos täältä taas siivottu viestejä? Tässä oli muutaman päivän tämän ylläpitoalueen uusin viesti MazaHakan 8.6. kirjoittama viesti, mutta nyt näyttäisi olevan kallekilposen 7.6. kirjoitettu viesti tuo viimeisin ylläpitoalueen viesti.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
miksi homppu takkuaa? kaikki muut sivustot aukeaa normaalisti mutta hompussa joku jumittaa sivuja? vai eikö mun Mb tykkää enää hompusta vai olenko saanut jonkun lagituseston? :p
Hengissäpysyminen on helppoa, vain eläminen on vaikeaa...
Omppu on taas kuin hullujen huone. Huhu on levinnyt, että jotain uutta on tarjolla ja nyt kaikki keskivertohomppulaiset painelevat kuola valuen samoja nappuloita. Minä minä minä minä... kaikki tänne nyt heti! AAARRGGH!!!
On se nyt perskules kun tällainen rauhallinen ikäihminen ei saa rauhassa jakaa hyväntahtoisia ajatuksia pohjanmaalaisten kanssa, kun homppu jumittaa kuin suomalainen bensaturisti Venäjän rajalla!
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
arisel kirjoitti:Eiksliene joku Canonin uus järkkärimalli?
Onko siinä myös puhelin?
Taas uusien viestien hakutoiminto hieman takkuaa, paikalla rutkasti väkeä. Kannattaa mennä etusivun kautta suoraan haluamalleen alueelle, sitä kautta pääsee lukemaan alueen ketjuja.
Olkaa kärsivällisiä ja ymmärtäväisiä, yhtään ei haittaa vaikka liittyisitte fiMUGiin, saisimme toimintojen parantamiseksi rahallista tukea.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
amanita kirjoitti:Olkaa kärsivällisiä ja ymmärtäväisiä, yhtään ei haittaa vaikka liittyisitte fiMUGiin, saisimme toimintojen parantamiseksi rahallista tukea.
Tästä tuli mieleen ehdotus, että Fimug perustaisi monien eri jäsenyysvaihtoehtojen sarjaan "Fimug - Hopeinen omena" -jäsenyyden. Edullisempi jäsenmaksu, jäseneduista riisutut versiot (esim. ei Kotaporaa) ja lupaus, että jäsenmaksu menee 100 %:sesti Hopeisen omenan ylläpitoon.