Päivää!
Kyseessä on siis (tällä hetkellä) iPhone 3GS 3.1.2 firmwarella ja 05.11.07 basebandilla. Eilen päivällä puhelimeen ilmestyi "No Service", eikä korjaantunut edes soneran omalla kortilla (On siis soneran kytky). Ajatellen, että korjaantuisi rebootilla, teinkin sen. Jouduin kuitenkin käyttämään blackra1nia boottaamiseen, joka on aikaiemmin toiminut ilman mitää ongelmia. Nyt kuitenkin se geohotin kuva ensin pysyy näytössä pari minuuttia, kunnes tulee latausympyrä, joka ei liiku mihinkään. Sitten n. 5-7minuutin päästä iPhone boottaa jälleen recovery modeen. Eli ei siirry blackra1nin avulla ollenkaan springboardille asti, vaan jymähtää aina recovery screeniin.
En ole edes ladannut sitä 3.1.3 firmwarea tietokoneelle, koska en koe siihen mitään tarvetta, etenkään nyt, kun JB:tä tai unlockia ei löydy. Omasta mielestäni olin tallentanut SHSH Rockin kautta, mutta umbrella ilmoittaa, ettei sitä löydy cydialta. Myöskään vaihtamalla hostsia huijaamaan iTunesia, palautus 3.1.2 firmwareen ei onnistu. Olen kokeillut niin DFU-tilassa, kuin recoveryssäkin. Näillä näkymin on omat keinot loppu, joten löytyisiköhän keneltäkään mitään ajatuksia tähän? Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että ainut vaihtoehto on päivittää 3.1.3 iTunesin kautta..
3G S -ongelma
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: 3GS Ongelma
Viesti Kirjoittaja Leija »
Taitaa olla tällähetkellä niin, että jos ei Cydiassa ole SHSH tallessa 3.1.2 firmwaresta niin mitään ei ole tehtävissä unlockin suhteen.
Cydiassa pitäis näkyä vihreällä toi teksti otsikon alla

Cydiassa pitäis näkyä vihreällä toi teksti otsikon alla

-
Re: 3G S -ongelma
Viesti Kirjoittaja Label »
Juu, sitä olen kuullut foorumilta sun toiselta ja usealta eri sivustolta muutenkin. Enpä kai sitten tallentanut sitä SHSH, vaikka itse muistelenkin. Kaipa se on huomenissa pistettävä 3.1.3 kehiin ja siirryttävä soneran asiakkaaksi.
-
Viesti Kirjoittaja kallephone »
Hei mitä apu keinoja on palauttaa puhelin. Baseband 3.1.2 ja firmis 5.0.7. Ongelma on sama kun aiheen aloittajalla puhelimen käynnistyksessä jumahtaa rinkula eikä mitään tapahdu. Itunes ei anna palauttaa koska applen tarkastu ei mene läpi.
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Lisäsitkö sen Cydian IP:n sinne hosts tiedostoon (ja onko sinulla edes SHSH:ta)?kallephone kirjoitti:Hei mitä apu keinoja on palauttaa puhelin. Baseband 3.1.2 ja firmis 5.0.7. Ongelma on sama kun aiheen aloittajalla puhelimen käynnistyksessä jumahtaa rinkula eikä mitään tapahdu. Itunes ei anna palauttaa koska applen tarkastu ei mene läpi.
-
Ei ole shsh:ta?? Mistä saa ja miten käyttää? Puhelimen sain eilen päälle ja ajattelin etten tee mitään mikä voisi sammuttaa puhelimen..no tänään verkon menetys ja puhelin jumahti ei muuta vaihtoehtoa kuin sammuttaminen...taas samassa pisteessä ei lähde päälle millään. Eilen sain päälle kun annoin vaan olla ja puhelin käynnisti uudelleen ja uudelleen ja sit yhtä-äkkiä päällä!! 
Vinkkejä??

Vinkkejä??
-
-
Ei paljon vastauksia tipu. No jos joku pystyy tämän ongelman hoitamaan että saunalahti pelaa niin korvauksia tulee!! Ottakoon yhteyttä vaikka YV:nä
Eli minulla ei ole vielä 3.1.3 vaan 3.1.2 Mitään päivityksiä en ole lataillut puhelin jumahti vain ja sen jälkeen pysähtyy rinkulaan blackra1niin käynnistyksessä.
Paljon tarviit korvausta et voi auttaa??
Eli minulla ei ole vielä 3.1.3 vaan 3.1.2 Mitään päivityksiä en ole lataillut puhelin jumahti vain ja sen jälkeen pysähtyy rinkulaan blackra1niin käynnistyksessä.
Paljon tarviit korvausta et voi auttaa??
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka