voisiko joku kertoa, että voiko cydian jotenkin poistaa sen asentamisen jälkeen? Unlockasin iPhonen blackra1nilla ja menin asentamaan siihen cydian...
Onko siitä mitään haittaa, esim voisiko se kuluttaa enemmän akkua...?
Kiitos etukäteen!!!

Viesti Kirjoittaja MobyDick »
Viesti Kirjoittaja CoB »
Siitä ei ole mitään haittaa vaan hyötyä. Itse en luuria pystyisi käyttämään ilman sbsettingsiä jne. Ei se kyllä akkua sen enempää kuluta.MobyDick kirjoitti:Moi kaikille,
voisiko joku kertoa, että voiko cydian jotenkin poistaa sen asentamisen jälkeen? Unlockasin iPhonen blackra1nilla ja menin asentamaan siihen cydian...
Onko siitä mitään haittaa, esim voisiko se kuluttaa enemmän akkua...?
Kiitos etukäteen!!!
Viesti Kirjoittaja MobyDick »
Mietin vaan että se "käynistyy" hitaasti... mitkä ovat nuo sbsettingset?CoB kirjoitti:Siitä ei ole mitään haittaa vaan hyötyä. Itse en luuria pystyisi käyttämään ilman sbsettingsiä jne. Ei se kyllä akkua sen enempää kuluta.
Viesti Kirjoittaja legace »
Juu, käynnistyy kyllä todella hitaasti välillä, mutta ei se kuluta akkua kiinni ollessaan. Itse olen poistanut turhat repot, jolloin käynnistys nopeutuu selvästi.MobyDick kirjoitti:Mietin vaan että se "käynistyy" hitaasti... mitkä ovat nuo sbsettingset?Kiitti!!!
Viesti Kirjoittaja Hena »
Viesti Kirjoittaja magezu »
Ite olen ainaski kaikki päivitykset cydiasta laittanut, ei ainaska tähän mennessä ole ongelmia ollut/tullut.Hena kirjoitti:Mulla huutelee Cydia kolmea uutta päivitystä. Uskaltaako nuo päivitykset ladata suorilta sen kummemmin miettimättä? Itellä ei oikein tuo engelska taivu, joten ymmärrys noiden tekstien päälle ei oikein toimi. En ole muutenkaan Cydiaa käyttänyt, en itseasiassa edes tallettanut SHSH:ta JB:n jälkeen, joka näin jälkikäteen on aika kakka homma.. Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
No jos et ole lisäillyt sinne itse mitään kyseenalaisia repoja(lähteitä) niin ei pitäisi olla yhtään päivitystä / latausta joka olisi haitaksiHena kirjoitti:Mulla huutelee Cydia kolmea uutta päivitystä. Uskaltaako nuo päivitykset ladata suorilta sen kummemmin miettimättä? Itellä ei oikein tuo engelska taivu, joten ymmärrys noiden tekstien päälle ei oikein toimi. En ole muutenkaan Cydiaa käyttänyt, en itseasiassa edes tallettanut SHSH:ta JB:n jälkeen, joka näin jälkikäteen on aika kakka homma.. Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Viesti Kirjoittaja Hena »
Eipä ole varmasti tullut mitään lisäiltyä, kun en oo käyttänytkään. Pitäisi varmaan tutustua, ainakin paljon liikkuu juttua, että tuolta saa erittäin hyviä ohjelmia ladattua. Onko sillä muuten väliä lataako päivitykset kummasta kohtaa upgrade essential vai complete upgrade?Teemuz kirjoitti:No jos et ole lisäillyt sinne itse mitään kyseenalaisia repoja(lähteitä) niin ei pitäisi olla yhtään päivitystä / latausta joka olisi haitaksiHena kirjoitti:Mulla huutelee Cydia kolmea uutta päivitystä. Uskaltaako nuo päivitykset ladata suorilta sen kummemmin miettimättä? Itellä ei oikein tuo engelska taivu, joten ymmärrys noiden tekstien päälle ei oikein toimi. En ole muutenkaan Cydiaa käyttänyt, en itseasiassa edes tallettanut SHSH:ta JB:n jälkeen, joka näin jälkikäteen on aika kakka homma.. Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”