![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja iCook »
Juuri tulin katolta kaivamasta hormit ja piiput esiin. Hurjasti lunta ja lisää piiskaa tauotta. Aloin lukemaan päivän uutistarjontaa ja kas, useita vakavasti loukkaantuneita lumenpudottajia kiikutettu sairaalaan. Voi noita helsinkiläisiä. Sen kerran kun lunta riittää niin heti loppuu parkkipaikat ja ihmiset kuolee lumenluontiin.Pikkuroope kirjoitti:Lumen määrä on aivan totaalisen jäätävä. Mistä sitä noin paljon tuli?Älkääkä sanoko, että piirongin laatikosta..
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja supreme »
Ne vaan tuppaa menemään aika pikatahtia yleensä..supreme kirjoitti:Hmm, miksköhän kukaan ei myy Macminiä, mutta kaikkia muita malleja on myynnissä käytettynä
Viesti Kirjoittaja Touho »
Juu, monesti dissattu ja vähätelty malli, jonka ostamista ei usein noissa kyselyketjuissa suositella, mutta kummasti vaan menee käytettynäkin kaupaksi alta aikayksikön.Pikkuroope kirjoitti:Ne vaan tuppaa menemään aika pikatahtia yleensä..supreme kirjoitti:Hmm, miksköhän kukaan ei myy Macminiä, mutta kaikkia muita malleja on myynnissä käytettynä
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jospa Apple julkaisisi uudet läppärit tässä lähiaikoina, niin ainakin yksi mini tulisi sitten myyntiin.supreme kirjoitti:Hmm, miksköhän kukaan ei myy Macminiä, mutta kaikkia muita malleja on myynnissä käytettynä
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jep, early 2009. 4 gigaa muistia ja vakiolevy tai 320-gigainen WD Scorpio Black joka ei ole äänekäs resonointia aiheuttava yksilö.mikastus kirjoitti:Olihan se jotakin viimevuoden mallia?
Viesti Kirjoittaja Macco »
On. Sitten kun joku amerikkalainen haastaa Applen oikeuteen, kun näppis ei yhtäkkiä toiminutkaan, niin Apple voi vastata, että sinua varoitettiin ajoissa.Pikkuroope kirjoitti:Onks tää taas niitä amerikkalaisia juttuja?
Näin ajattelinkin. Ajattelin tosin haastaa Applen oikeuteen siitä, että varoitetaan liian ajoissa, jolloin varausta jää käyttämättä ja rahat menee hukkaan. Jos vaikka yksi paristo maksaisi 50 senttiä, niin siitä kun alkaa miettimään, että 10 prosenttia jokaisesta, niin se on aina 5 senttiä kipale hukkaan. Ja sitten, kun tähän menee kolme kappaletta, niin aina menee 15 senttiä hukkaan, ja sitten vielä kun lasketaan, että vuodessa kolme kertaa vaihtaisi patterit, niin siitä tulee 45 senttiä vuodessa. Sitten siitä jää tappiolle jo 4,5 euroa kymmenessä vuodessa. Ajattelin hakea korvauksia takautuvasti..Macco kirjoitti:On. Sitten kun joku amerikkalainen haastaa Applen oikeuteen, kun näppis ei yhtäkkiä toiminutkaan, niin Apple voi vastata, että sinua varoitettiin ajoissa.Pikkuroope kirjoitti:Onks tää taas niitä amerikkalaisia juttuja?
Tästä se lähtee, autonkin akku latautuu ihan auton itsensä toimesta..Macco kirjoitti:Näppäimistöissä pitäisi olla varatankki, joka latautuu aina niistä käytössä olevista paristoista pikkuhiljaa.
Ja hiirissä myös.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Onhan tuollainen jo olemassa, hinta vain kasvaa usein niin suureksi, että esim. pieni aurinkopaneeli on paljon parempi - akusta puhumattakaan. Ei ne itsestään latautuvat kellotkaan ihan halpoja ole. Juoksukengän inertiatunnistinkin toimii akkuvoimalla. Itseään lataavaa autoa en ole nähnyt, jokainen tietääkseni vaatii sähköä/löpöä toimiakseen.Pikkuroope kirjoitti:Tästä se lähtee, autonkin akku latautuu ihan auton itsensä toimesta..Macco kirjoitti:Näppäimistöissä pitäisi olla varatankki, joka latautuu aina niistä käytössä olevista paristoista pikkuhiljaa. Ja hiirissä myös.Tai mitens olis sellanen näppäimistön painalluksen hyödyntävä vekotin? Mitenhän sellanen oikeasti muuten onnistuisi?
Viesti Kirjoittaja pnp »
Menepä Toyota liikkeeseen katsomaan, tosin jos pelkän aurinkokennon voimalla ajelee, saattaa matka kestää, kun pelkillä akuilla ei kauhean pitkälle pääse ja latauskin taitaa kestää, mutta lataa siis kyllä itseään aurinkokennolla tuo uusi PriusNeliX4 kirjoitti:Itseään lataavaa autoa en ole nähnyt, jokainen tietääkseni vaatii sähköä/löpöä toimiakseen.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ja onhan se kai iästäkin kiinni, toinen isoäitini syntyi Nikolai II:n hallitessa Suomea.kallekilponen kirjoitti:Taitaa olla vähän mummosta kiinni. Omat mummoni olivat paljon enemmän kosmopoliitteja kuin minä itse.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Omani myös. Toinen 1912, toisen syntymävuotta en ulkoa muista, mutta ei niillä ollut muistaaksen ikuin parin vuoden heitto...Maza kirjoitti:Ja onhan se kai iästäkin kiinni, toinen isoäitini syntyi Nikolai II:n hallitessa Suomea.kallekilponen kirjoitti:Taitaa olla vähän mummosta kiinni. Omat mummoni olivat paljon enemmän kosmopoliitteja kuin minä itse.
Viesti Kirjoittaja temetee »
Koska ne ovat ihan ok joidenkin mielestä (kuten minun). Se että ne ovat pieniä ja pehmeitä alkuperältään ei pitäisi olla kenellekään ongelma.temetee kirjoitti:Tiedä kuin moni tätäkin on jo ihmetellyt, mutta miksi Mac-foorumilla on nämä MSN messengerin hymiötSitä olen minä ihmetellyt jo liittymisestä asti