Eilen tilasin ihkaensimmäisen Mäkkini ja nyt ihan täpinöissä odottelen uutta ystävääni. Hänelle pitäisi vielä saada oiva kantolaukku. En vaan onnistunut ihan äkkiä löytämään 12" iBookin ulkomittoja (cm).
vaahtis kirjoitti:Eilen tilasin ihkaensimmäisen Mäkkini ja nyt ihan täpinöissä odottelen uutta ystävääni. Hänelle pitäisi vielä saada oiva kantolaukku. En vaan onnistunut ihan äkkiä löytämään 12" iBookin ulkomittoja (cm).
Targuksen perussalkku on mitä mainion kantolaukku. 12" menee sinne poikittain, jolloin laturin - ja jotain muutakin tarpeellista sälää - saa samaan tilaan.
pomtrg kirjoitti:
Targuksen perussalkku on mitä mainion kantolaukku. 12" menee sinne poikittain, jolloin laturin - ja jotain muutakin tarpeellista sälää - saa samaan tilaan.
Mutta kannattaa muistaa se että 12" koko yhdistettynä esimerkiksi Tucano second scinin tapaiseen suojaan laajentaa jo kuljetusvaihtoehtojen määrää huomattavan paljon laajemmaksi kuin (ehkä tylsät) perusläppärilaukut ja muistelisin että mm. MArimekon laukkumallistosta löytyy ihan kompakteja olkalaukkuja jos ei aina halua perusmustaa läppärilaukkua vetää perässään !
Täällä taas on käytössä Boblbeen-reppu tai perus Marimekon laukku ja Tucanon 2nd Skin. Marimekon laukku on itseasiassa kuin suunniteltu mitoiltaan 12" iBookille ja iPodille.
"One of the realities of working with computers is that things fail."
"Huumoriin kuuluu usein, mutta ei välttämättä, nauru" - Filosofian sanakirja, WSOY
Mä kuljetan iBookkia (12") mun koululaukussa, jossa on oma pieni lokero luentokansiota varten. Sinne iBookki uppoaa nätisti. Hieman tietty pitää olla varovainen liikkeissään, kun reppu on kuitenkin aika taipuisaa materiaalia.
Näppärän kokoinenhan tämä on. Kavereiden koneet näyttää ihan karseilta tähän verrattuna.
Minulla itse iBook menee loistavassa Tucano 2nd Skinissä ja se vielä romppeineen päivineen Targuksen läppäri repussa jossa on siinäkin pehmustettu kotelo läppärille.