Mut sit tässä iphonessa se bassovahvistus pistää biisin semmoseks, että basso vaan särisee ja estää suureksi osaksi melodian, keljuttaa ku eniten tykkään biiseissä justiinsa tosta bassosta. Eli kuuntelen teknoo ja räppii, jossa etenkin basso on aika tärkeässä asemassa imo. Nyt mun pitää pitää sieltä taajuuskorjailmelta asetusta "oletus" koska silloin kappale ei rupea särisemään.

Kuuntelin frendin ipod touchilla ja ihan samanlainen homma. Oon kokeillu myös mun skullcandyn in-ear kuulokkeilla ja sama tulos. Eikä sen pitäis vaikuttaa, että oon ladannu kaikki biisit limewirestä, koska samat kappaleet toimii n81:sellä tosi laadukkaasti. Ellei ole sillälailla, että iphone ei osaa soittaa semmoisia biisejä, jota ei ole ladattu itunesista. Mut sitä en uskois. Voi päivänkakkara oikeesti ärsyttää, kun joku nokian halpakännykkä voittaa äänentoistossa kalliin iphonen ja sen ipod soittimen, ainakin basson osalta. Muita eroja en huomaa.
Niin elikkä kysyisin, että onko joku saanut parannettua sen basson kenties jollain ohjelmalla vai jollain muulla tavalla. Ja ne jotka ei tiedä tästä ongelmasta, niin laittakaa soimaan semmoinen biisi iphonesta tai ipod touchistanne, jossa tiedätte olevan paljon bassoääntä ja menkää vaihtamaan ipod asetuksistanne bassovahvistuksen. Eli sieltä taajuuskorjailmelta. Kaikki jotka saavat autettua minua ja muita jolla sama ongelma, saavat tikkarin.