Eikös tämä kuuluisi hehkutuksiin?Fllen kirjoitti:...vähä huono aamu, sori; eka duunipäivä piiiiiiitkäääään aikaan..

Viesti Kirjoittaja Aperture »
Eikös tämä kuuluisi hehkutuksiin?Fllen kirjoitti:...vähä huono aamu, sori; eka duunipäivä piiiiiiitkäääään aikaan..
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
En tunne tapausta kertomasi pohjalta riittävästi (ehkä hajutuntemuksia ei ole kovin helppoa muutta sanoiksi), mutta minusta kusi haisee aina yhtä vieroksuvalta, vaikka se omaa olisikin.Peitsamo kirjoitti:Minkä takia kusi haisee kirjaimellisesti myrkylle aina kun juon kahvia? Juon kahvia vain satunnaisesti silloin tällöin, joten tämä pistää silmään, tai tässä tapauksessa nenään, poikkeuksellisen paljon.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuskin, tiedän hajun.Peitsamo kirjoitti:Tai jos olen vain sairas tai poikkeava yksilö 8)
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Täytäntöön pano kestää vuoden ja vuoteen ei viranomainen ilmesty.Paapa kirjoitti:Sain avioeroa ja omaisuutta koskevan viestin. Ilmeisesti en kuitenkaan ole nyt sotkenut mitään asioitani, vaan viesti oli täyskaimalleni, jonka etunimen ja sukunimen välissä on piste. Kyseessä on gmail-osoite. Yritin sitten kolme viestiä hänelle laittaa, mutta ne tulivat takaisin minulle. Taidan saada sitten kaimani postit tästä lähtien. Aika outoa.
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Mä en sentään oo saanu mitään avioeropostia, mutta muuten kyllä ei minulle kuuluvaa postia. Ja nimenomaan kyseessä gmail. Sitä itsekin ihmettelin, että miten saisin kyseiselle ihmiselle viestiä et sen postit tulee mulle.Paapa kirjoitti:Sain avioeroa ja omaisuutta koskevan viestin. Ilmeisesti en kuitenkaan ole nyt sotkenut mitään asioitani, vaan viesti oli täyskaimalleni, jonka etunimen ja sukunimen välissä on piste. Kyseessä on gmail-osoite. Yritin sitten kolme viestiä hänelle laittaa, mutta ne tulivat takaisin minulle. Taidan saada sitten kaimani postit tästä lähtien. Aika outoa.
Ihmetyttää tässä, kun on samanniminen ihminen. Ja kun loggaudun pisteellisenä sisään, pääsen omaan postiini. Eli mulla on nyt kaksi tunnusta vissiin._marge_ kirjoitti:Mä en sentään oo saanu mitään avioeropostia, mutta muuten kyllä ei minulle kuuluvaa postia. Ja nimenomaan kyseessä gmail. Sitä itsekin ihmettelin, että miten saisin kyseiselle ihmiselle viestiä et sen postit tulee mulle.Paapa kirjoitti:Sain avioeroa ja omaisuutta koskevan viestin. Ilmeisesti en kuitenkaan ole nyt sotkenut mitään asioitani, vaan viesti oli täyskaimalleni, jonka etunimen ja sukunimen välissä on piste. Kyseessä on gmail-osoite. Yritin sitten kolme viestiä hänelle laittaa, mutta ne tulivat takaisin minulle. Taidan saada sitten kaimani postit tästä lähtien. Aika outoa.
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Jännä juttu, katsoinpa itsekin tuon pääsenkö pisteellisenä kirjautumaan. Noh se olikin pisteellisenä muistissa, eli pääsen myös molemmilla kirjautumaan. Oon luullu että pisteellä on merkistystä, mutta ei näin kai olekkaan.Paapa kirjoitti:Ihmetyttää tässä, kun on samanniminen ihminen. Ja kun loggaudun pisteellisenä sisään, pääsen omaan postiini. Eli mulla on nyt kaksi tunnusta vissiin._marge_ kirjoitti:Mä en sentään oo saanu mitään avioeropostia, mutta muuten kyllä ei minulle kuuluvaa postia. Ja nimenomaan kyseessä gmail. Sitä itsekin ihmettelin, että miten saisin kyseiselle ihmiselle viestiä et sen postit tulee mulle.Paapa kirjoitti:Sain avioeroa ja omaisuutta koskevan viestin. Ilmeisesti en kuitenkaan ole nyt sotkenut mitään asioitani, vaan viesti oli täyskaimalleni, jonka etunimen ja sukunimen välissä on piste. Kyseessä on gmail-osoite. Yritin sitten kolme viestiä hänelle laittaa, mutta ne tulivat takaisin minulle. Taidan saada sitten kaimani postit tästä lähtien. Aika outoa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Jotain epäloogista tässä nyt kuitenkin on. Tosin en päässyt sen toisen posteja lukemaan ja olettaisin, ettei hänkään minun. Paitsi hänen exvaimon viestin, jossa oli se piste ja tuli mulle kuitenkin. No laitoin sen naisen mukana viestin sille kaimalle, että tutkisi itse myös juttua. Outoa, mutta ei kovin luotettavaa Gmaililta._marge_ kirjoitti:Jännä juttu, katsoinpa itsekin tuon pääsenkö pisteellisenä kirjautumaan. Noh se olikin pisteellisenä muistissa, eli pääsen myös molemmilla kirjautumaan. Oon luullu että pisteellä on merkistystä, mutta ei näin kai olekkaan.Paapa kirjoitti:Ihmetyttää tässä, kun on samanniminen ihminen. Ja kun loggaudun pisteellisenä sisään, pääsen omaan postiini. Eli mulla on nyt kaksi tunnusta vissiin._marge_ kirjoitti:Mä en sentään oo saanu mitään avioeropostia, mutta muuten kyllä ei minulle kuuluvaa postia. Ja nimenomaan kyseessä gmail. Sitä itsekin ihmettelin, että miten saisin kyseiselle ihmiselle viestiä et sen postit tulee mulle.Paapa kirjoitti:Sain avioeroa ja omaisuutta koskevan viestin. Ilmeisesti en kuitenkaan ole nyt sotkenut mitään asioitani, vaan viesti oli täyskaimalleni, jonka etunimen ja sukunimen välissä on piste. Kyseessä on gmail-osoite. Yritin sitten kolme viestiä hänelle laittaa, mutta ne tulivat takaisin minulle. Taidan saada sitten kaimani postit tästä lähtien. Aika outoa.
Mutaatioiden kautta usein tapahtuu kaikkea. Jos ko. yksilö voi kehittyä ja geenit osuu kohdalleen, kannattaisi lammasfarmareiden varustautua paremmin ylhäältä tulevaan uhkaan.McKorhone kirjoitti:"Susi lensi 20 metriä Juvalla" otsikoi Iltalehti, kyllä toi evoluutio on hurja juttu
Viesti Kirjoittaja mercury »
Google ei huomioi pisteitä käyttäjänimissä. etunimisukunimi on sama osoite kuin etunimi.sukunimi, eikä molempia voi rekisteröidä. Osoite johon lähetetyt postit olet saanut ei siis ole olemassa, vaan lähettäjä on vain erehtynyt osoitteesta.Paapa kirjoitti:Jotain epäloogista tässä nyt kuitenkin on. Tosin en päässyt sen toisen posteja lukemaan ja olettaisin, ettei hänkään minun. Paitsi hänen exvaimon viestin, jossa oli se piste ja tuli mulle kuitenkin. No laitoin sen naisen mukana viestin sille kaimalle, että tutkisi itse myös juttua. Outoa, mutta ei kovin luotettavaa Gmaililta.
Minä uskoisin kuitenkin meilin lähettäjän tunteneen miehensä ja osoitteenkin. Ja sain aikoinaan (2006) noita hänen viestejä muutaman (tosin osoite taisi olla minun osoite). Ja monessa googletuksessa olen törmännyt tähän kaimaani ja pisteelliseen osoitteeseen, jota mulla ei ollut. Miten se google sitten erittelee osoitteet? Jos minä Matti meikalainen haluan osoitteen. Vaikkapa mattimeikalainen@gmail.com, ja aiemmin serkkuni IsoMatti haluaa osoitteen matti.meikalainen@gmail.com, toisen ei siis pitäisi saada ollenkaan? Salasanahan sen vielä määrää sen postin lukemisen, mutta aika outoa olisi postiohjelman tajuavan, kummalle se pitää lähettää, jos molemmilla voi olla sama osoite.mercury kirjoitti:Google ei huomioi pisteitä käyttäjänimissä. etunimisukunimi on sama osoite kuin etunimi.sukunimi, eikä molempia voi rekisteröidä. Osoite johon lähetetyt postit olet saanut ei siis ole olemassa, vaan lähettäjä on vain erehtynyt osoitteesta.Paapa kirjoitti:Jotain epäloogista tässä nyt kuitenkin on. Tosin en päässyt sen toisen posteja lukemaan ja olettaisin, ettei hänkään minun. Paitsi hänen exvaimon viestin, jossa oli se piste ja tuli mulle kuitenkin. No laitoin sen naisen mukana viestin sille kaimalle, että tutkisi itse myös juttua. Outoa, mutta ei kovin luotettavaa Gmaililta.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jep, Google ilmoittaa myöhemmin luotavaa tunnusta yritettäessä että se ei ole vapaana.Paapa kirjoitti:Jos minä Matti meikalainen haluan osoitteen. Vaikkapa mattimeikalainen@gmail.com, ja aiemmin serkkuni IsoMatti haluaa osoitteen matti.meikalainen@gmail.com, toisen ei siis pitäisi saada ollenkaan?
No alkaa vaikuttaa sitten huolettomalta omien ja kaimani postien luvun suhteen. Vaikka aloinkin käyttää oman domaininosoitetta ja niitä ei ole kuin se yksi vaan sitten.mercury kirjoitti:Jep, Google ilmoittaa myöhemmin luotavaa tunnusta yritettäessä että se ei ole vapaana.Paapa kirjoitti:Jos minä Matti meikalainen haluan osoitteen. Vaikkapa mattimeikalainen@gmail.com, ja aiemmin serkkuni IsoMatti haluaa osoitteen matti.meikalainen@gmail.com, toisen ei siis pitäisi saada ollenkaan?
Kokeilin testimielessä lähettää sähköpostia omaan Gmail-tiliini niin että lisäsin nimiosaan väliin yhden täysin randomin pisteen, eikä edes mihinkään selvään etunimi.sukunimi-väliin. Posti tuli perille.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »