Mikä modem firmware sulla on? (Asetukset -> Yleiset -> Tietoja)stoibri kirjoitti:Ajoin jo blacksn0w:n kuten jossain youtube pätkässä neuvottiin mutta en saanut toivottua tulosta.
http://www.iphoneheat.com/wp-content/up ... ion-05.jpg
Viesti Kirjoittaja legace »
Mikä modem firmware sulla on? (Asetukset -> Yleiset -> Tietoja)stoibri kirjoitti:Ajoin jo blacksn0w:n kuten jossain youtube pätkässä neuvottiin mutta en saanut toivottua tulosta.
Viesti Kirjoittaja Tege »
Jos fw on 04.26.8 niin poista black ja asenna ultrasn0w.stoibri kirjoitti:Ajoin jo blacksn0w:n kuten jossain youtube pätkässä neuvottiin mutta en saanut toivottua tulosta.
Viesti Kirjoittaja stoibri »
Viesti Kirjoittaja Grissom »
Viesti Kirjoittaja sahkari »
Viesti Kirjoittaja stoibri »
Toimit aivan oikein. Mutta sinun ei ymmärtääkseni tarvitse/kannata edes päivittää tuota uusinta firmistä (3.1.3).Grissom kirjoitti:Koitin tehdä uuteen 3GS (3.1.2) luuriin Jailbreakin (Sonera kytky) ja toimin näin: Latasin luurin ja rekisteröin sen iTunesisssa. Tämän jälkeen ajoin Blackra1n, jonka jälkeen kun puhelin buuttasi itsensä, se jäi tilaan, jossa pyydetään vaan kytkemään iTunesiin, joka taas ehdottaa palauttamista ja samalla päivittämistä uusimpaan ohjelmaversioon. Jätin homman sikseen ja puhelin oli käyttämättä pari viikkoa ja nyt kun koitin jatkaa, puhelin oli tyhjentänyt akun, mutta vaikka laturi olisi tunnin luurin perässä, puhelin ei lataudu kuin sen verran, että saa itsensä tuohon kytke iTunesiin -ruutuun eikä puhelin käynnisty mihinkään tilaan. Latauskaapelin kiinnittämisen jälkeen näytöllä oleva iso akun latauksen näyttö jää punaiselle. Onko mahdollista, että tuo Black1rainin ajaminen vaikuttaa latausprosessiin jollain tapaa? Ja kuinka kannattaisi edetä, jos pääsen päivitykseen asti iTunesissa, voisin koittaa ajaa sen, mutta asentaako se väkisellä 3.1.3-version? Ja jos akku on kuollut, niin mitenhän huolto suhtautuu tähän prosessiin, jossa on koitettu murtaa suojauksia vai näkyykö sitä missään? Ehdotuksia, mitä kannattaisi tehdä?
Viesti Kirjoittaja qreippi »
Viesti Kirjoittaja BenDilde »
Viesti Kirjoittaja deko »
Viesti Kirjoittaja renttu85 »
Ilman jailbreikkiä ei pysty unlockkaamaan ja siksi toiseksi ei onnistu vielä tuon uuden unlockaus olettaen että se tulee tuolla uudella softalla... joka siis 90% varmuudella tulee.deko kirjoitti:Hep! Miten on, jos ostan nyt uuden iPhonen Soneralta, ja haluan unlockata sen. Onnistuuko?
Voinko ainoastaan unlockata sen, en välitä niin jailbreikkauksesta.
Blackra1nin kautta onnistuu jailbreak+unlock.deko kirjoitti:Aktivoin luurin Soneran kortilla ja synkronoin iTunesin kanssa. Riittääkö tämä jos tulisi jostain syystä palauttaa puhelin alkuperäisasetuksiin, ilman että pitäisi päivittää uudempaan 3.1.3 -versioon, jota iTunes kauppaa?
Vielä varmuuden vuoksi.. Otanko sim-kortin pois ennen Blackra1nia?legace kirjoitti:Blackra1nin kautta onnistuu jailbreak+unlock.deko kirjoitti:Aktivoin luurin Soneran kortilla ja synkronoin iTunesin kanssa. Riittääkö tämä jos tulisi jostain syystä palauttaa puhelin alkuperäisasetuksiin, ilman että pitäisi päivittää uudempaan 3.1.3 -versioon, jota iTunes kauppaa?
Muista, että jos homma kusee, sinun on PAKKO palauttaa 3.1.3 firmwareen. 3.1.2 firmwareen ei voi palauttaa mitenkään, sillä siihen vaadittavia tietoja ei enää saa.
En usko, että tarvitsee. Luurin sammuttua pitää kytkeä koneeseen ja ajaa blackra1n uudestaan, jotta saa takaisin päälle.deko kirjoitti:Vielä varmuuden vuoksi.. Otanko sim-kortin pois ennen Blackra1nia?
Blackra1nin kanssa ei saa antaa puhelimen sammua.. Onko muuta tapaa jailbreikata+unlockata, jotta ei tarvisi elää jännityksessä?
Viesti Kirjoittaja Vanderi »
Viesti Kirjoittaja -manageri »
Vanderi kirjoitti:Terve kaikille, eka posti
Eli olen nyt tehnyt taustatutkimista jonkun päivän tähän uuteen iPhoneen jonka eilen postissa sain. Soneralta ja lukittu.
Kyseessä on 3GS malli, 3.1.2(7D11) OS versio, motukka fw 5 alkuinen, sarja# onkin 50-loppuinen joten uudempi bootrommi.
Nätisti pyydän siis vaan vahvistusta enemmän tietäviltä siihen lopputulokseen johon itse tulin: Pystyy jailbreakkaamaan muttei unlockaamaan, JB tehdään tetheringin kautta.
Tahtoisin kovasti saada tämän unlokattua kun tänään tuli Soneralta tietoa että liittymäni siirtyy DNA:lta vasta 17:sta päivä. JB:stä en niin hirveän varma ole jos on tarvis noilla hinnoilla mitä iStoressa huudetan apeista. Tosin en vielä ole käynyt TPB:ssä katsomassa tarjontaa, ja JB tarvitaan warezien pyörittämiseen eikö?
Eli olinko nyt ymmärtänyt oikein tämän puhelimeni mallin tilanteen, ei pysty unlockaamaan mutta JB:maan kyllä?
Kiitos etokäteen.
Viesti Kirjoittaja Vanderi »
Viesti Kirjoittaja azibi »
blacksn0w unlockkaaazibi kirjoitti:Edittiä: Haluaisin vielä tietää, millä unlockaisin puhelimen? Pwnagetool ilmeisesti jailbreakkasi luurin, koska Cydia toimii. Jokin snow?
Joo, kiitoksia! Nyt toimii kaikki, eikä tarvitse edes kärkkyä virtojen loppumista kuten mustasateella.legace kirjoitti:blacksn0w unlockkaaazibi kirjoitti:Edittiä: Haluaisin vielä tietää, millä unlockaisin puhelimen? Pwnagetool ilmeisesti jailbreakkasi luurin, koska Cydia toimii. Jokin snow?
-manageri kirjoitti:SITTEN OMAAN ONGELMAANI:
Eli, olen jailbreikannut jo aikasemmin redsn0wlla. Minulla on myös 3.1.2 ja 5.11.07 firmware. Latasin Cydiasta Blacksn0wn ja asennuksen jälkeen verkko hävisi ja se etsittiin uudelleen jne.. eli luulisi sen toimivan. Ongelmana on että kun laitan Saunalahden kortin TF:n tilalle, laite menee tilaan jossa iTunesiin kytkentä logo, ja ilmaantuu teksti: " Uusi sim havaittu, yhdistä iTunesiin". Yhdistettäessä iTunes sanoo että aktivointi epäonnistui koska iPhone on viallinen. Kun vaihdan taas TF kortin, iPhone palaa normaaliksi.... Kokeilin OS 3.0:ssa unlockausta ultraSn0wlla ja se onnistui ilman erilistä itunesiin kytkentää. Vaikuttaa siis siltä ettei unlock ole nyt onnistunut? ristiriitaista kuitenkin on, että samalla kun puhelin käskee yhdistämään itunesiin, operaatorin kohdalla lukee saunalahti ja täydet palkit. Mikäli laite olisi ei-unlockattu, ei laite hyväksyisi sim-korttia laisinkaan jolloin myöskään verkkoa ei löytyisi.... mikä tässä nyt siis mättää, kertokaa viisaammat, PLIIIIS.. ;D
Olen myös huomannut ettei minulla esiinny mitään ongelmia push, wifi eikä gps toimintojen kanssa niinkun blacksn0wn jälkeen "pitäisi".. eli åpitäskö mun yrittää palauttaa luri ja jailbreikkaa uudelleen vaikka blavkra1nilla jolloin se tekisi kaikki omalla tavallaan, vai?? MITÄ TEEEN??
Miten blacksn0w pelaa kaikilla muilla? ;0 pitääkö nyt tosiaan hacktivoida vaikka olen aktivoinut oikealla kortilla? ;0
kIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA
-manageri kirjoitti:SITTEN OMAAN ONGELMAANI:
Eli, olen jailbreikannut jo aikasemmin redsn0wlla. Minulla on myös 3.1.2 ja 5.11.07 firmware. Latasin Cydiasta Blacksn0wn ja asennuksen jälkeen verkko hävisi ja se etsittiin uudelleen jne.. eli luulisi sen toimivan. Ongelmana on että kun laitan Saunalahden kortin TF:n tilalle, laite menee tilaan jossa iTunesiin kytkentä logo, ja ilmaantuu teksti: " Uusi sim havaittu, yhdistä iTunesiin". Yhdistettäessä iTunes sanoo että aktivointi epäonnistui koska iPhone on viallinen. Kun vaihdan taas TF kortin, iPhone palaa normaaliksi.... Kokeilin OS 3.0:ssa unlockausta ultraSn0wlla ja se onnistui ilman erilistä itunesiin kytkentää. Vaikuttaa siis siltä ettei unlock ole nyt onnistunut? ristiriitaista kuitenkin on, että samalla kun puhelin käskee yhdistämään itunesiin, operaatorin kohdalla lukee saunalahti ja täydet palkit. Mikäli laite olisi ei-unlockattu, ei laite hyväksyisi sim-korttia laisinkaan jolloin myöskään verkkoa ei löytyisi.... mikä tässä nyt siis mättää, kertokaa viisaammat, PLIIIIS.. ;D
Olen myös huomannut ettei minulla esiinny mitään ongelmia push, wifi eikä gps toimintojen kanssa niinkun blacksn0wn jälkeen "pitäisi".. eli åpitäskö mun yrittää palauttaa luri ja jailbreikkaa uudelleen vaikka blavkra1nilla jolloin se tekisi kaikki omalla tavallaan, vai?? MITÄ TEEEN??
Viesti Kirjoittaja egoste »
Rautalangasta sitte... Kun vaihdat Saunalahden korttiin, niin tuo aktivointi ei enää toimi. Tarvitset hactivoidun iLuurin.-manageri kirjoitti: Miten blacksn0w pelaa kaikilla muilla? ;0 pitääkö nyt tosiaan hacktivoida vaikka olen aktivoinut oikealla kortilla? ;0
egoste kirjoitti:Rautalangasta sitte... Kun vaihdat Saunalahden korttiin, niin tuo aktivointi ei enää toimi. Tarvitset hactivoidun iLuurin.-manageri kirjoitti: Miten blacksn0w pelaa kaikilla muilla? ;0 pitääkö nyt tosiaan hacktivoida vaikka olen aktivoinut oikealla kortilla? ;0
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”