Voiko näin edes sanoa?biblo kirjoitti: Mukavan lähellä Turkua tuo paikka--
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Voiko näin edes sanoa?biblo kirjoitti: Mukavan lähellä Turkua tuo paikka--
Viesti Kirjoittaja biblo »
Anghorn kirjoitti:Voiko näin edes sanoa?biblo kirjoitti: Mukavan lähellä Turkua tuo paikka--
Viesti Kirjoittaja magneto »
Viesti Kirjoittaja Stuge »
Ai nekö on saaneet kansankodissa jo auringonkin isommalle? Kyllä ulkomailla aina näkee uutta.magneto kirjoitti:Palasin takaisin Haaparannasta, kyllä se vaan Ruotsissa paistaa aurinkokin kirkkaammin 8)
Viesti Kirjoittaja magneto »
Kyllä siellä oli ruuvattu jo lämpöä isommalle, ihmisetkin hymyilivät.Stuge kirjoitti:Ai nekö on saaneet kansankodissa jo auringonkin isommalle? Kyllä ulkomailla aina näkee uutta.magneto kirjoitti:Palasin takaisin Haaparannasta, kyllä se vaan Ruotsissa paistaa aurinkokin kirkkaammin 8)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Niinpä. Puoliskon asumuksilla oli lämpötila eilen +10°C, tosin hiukan eteläisemmässä Ruotsissa. Argh.magneto kirjoitti:Kyllä siellä oli ruuvattu jo lämpöä isommalle, ihmisetkin hymyilivät.
Viesti Kirjoittaja skenewear »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Baarissa vai SPR:llä?Pekonius kirjoitti:Kävin pitkästä aikaa luovuttamassa verta.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Snagari jäi pois vaihtoehdoista.Macco kirjoitti:Baarissa vai SPR:llä?Pekonius kirjoitti:Kävin pitkästä aikaa luovuttamassa verta.
Meinasin sen laittaa, mutta kello ei ole vielä viittä aamulla.Carde kirjoitti:Snagari jäi pois vaihtoehdoista.Macco kirjoitti:Baarissa vai SPR:llä?Pekonius kirjoitti:Kävin pitkästä aikaa luovuttamassa verta.
Viesti Kirjoittaja Pekonius »
Kyllä se oli Srk, jossa SPR oli hoitamassa hommat.Macco kirjoitti:Baarissa vai SPR:llä?Pekonius kirjoitti:Kävin pitkästä aikaa luovuttamassa verta.
Viesti Kirjoittaja frissy »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tee mulle referaatti. Kai tuo pitäisi itsekin lukea läpi.mikastus kirjoitti:Tämä on käsittääkseni tulossa voimaan heinäkuun alusta. Jotakin kaikki tämä tarkoittaa, ja sehän selviää huomenna kun olen lukenut nuo loput.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tottakai, mutta kai ymmärrät että se hieman maksaaMacco kirjoitti:Tee mulle referaatti. Kai tuo pitäisi itsekin lukea läpi.mikastus kirjoitti:Tämä on käsittääkseni tulossa voimaan heinäkuun alusta. Jotakin kaikki tämä tarkoittaa, ja sehän selviää huomenna kun olen lukenut nuo loput.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja pkka »
Viesti Kirjoittaja jannesil »