arisel kirjoitti:TId kirjoitti:Trendinä välinpitämättömyys.
edit. Aivan kuten entisessä työpaikassa työtoveri tokaisi huonosti hoidettua asiakaspalvelutilannetta "ei oo senttiikään kiinni, miksi välittäisin".
Aivan. Vain se muutama kymmentuhat, jonka vuodessa ehtii "ansaita" palkkana...
Joku täsmäisku seuraavana aamuna lienee paikallaan bilettäjän asenteiden korjaamiseksi; tarkista vain, että on ehtinyt uinahtaa ja krapula käynnistyä kunnolla, sen jälkeen helvetillinen meteli päälle.
Uusinta joka möykkäyön jälkeen; naapureille ehkä kannattaa selittää metelöinnin tarkoitus.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Jos haluat käyttää musiikkia, ja bilettäjä soittaa yöllä teknoa, laita humppaa tai klassista, jos taas yöllä rokataan, laita päivällä teknoa, jne. Korvatulpat tarvittaessa käyttöön, jolloin ääntä voi käyttää todella reilusti.
No mercy.
Tekisi mieli tehdä näin, mutta koitan pysyä itse normaalilla linjalla, että naapurilla ei ole ikinä varaa sanoa minun tekemisistä.
Bileet jatkuivat aina aamu 8.40 asti ennen kuin hermot paloi lopullisesti ja menin ovelle, jälleen. Nyt sanottiin vähän kovemmin sanoin, mutta epäilenpä tehokkuutta. Sen sain selville, että kun asukas muutti maanantaina alakertaamme tuli hän suoraan vanhempien helmoista, eikä selvästikään omista minkäänlaista tilannetajua.
Valitus laitettiin yöllä ja siihen vielä yhden sivun jatko aamulla, kun oltiin todettu juhlien jatkuneen sinne asti. Naapurin kanssa oltiin sovittu hiljaisuudesta, mutta eipä homma toiminut.
Ikkunasta sattumalta näin, kun kaverit kävivät hakemassa lähikaupasta lisää kaljaa. Enpä usko, että ilta tulee olemaan rauhallinen vaikka JÄLLEEN sovimme yhdessä, että tänään ei enää toistu se mikä on jo kolme kertaa toistunut. Kun kerran sanomiset ei kelpaa niin ikävä kyllä seuraavalla kerralla joku muu sinne ovelle menee kuin minä. Itse en pidä siitä, että virkavaltaa joutuu vaivaamaan tämän kaltaisessa asiassa, mutta kun paukkupanokset eivät toimi niin ruvetaan ampumaan kovilla.
EDIT. En myöskään halua toteuttaa tuota musaa_täysillä metodia, koska en halua häiritä viatonta yläkerran naapuria joka on ollut niin siististi kuin ihminen voi olla. Ymmärrän kyllä miten homma toimii, mutta tulisi siviiliuhreja.