tuomas92 kirjoitti:Turha. Onko niitä edes saatavilla?
Jailbreakattuihin voi kai jotain systeemejä olla, mutta tuskin niillekään.
Kaikki softat kulkee Applen valvovan silmän kautta, joten haittasoftien tehtailu on käytännössä mahdotonta. Ja koska yrityksen/henkilön, joka softaa tekee pitää maksaa Applelle rekisteröitymismaksu ja antaa tietonsa, niin harva viitsii ottaa sitä riskiä, että yrittämisestä kiinni jäisi
Mulla alkaisi tänään klo 15:48 iPhone toimimaan soneran liittymällä ja olen nyt käyttänyt ns. Ipod touchina. Tällä hetkellä yläpalkissa lukee ei verkkoa, joten heti kun liittymäni alkaa soneralla, niin täytyykö tehdä jotain että se alkaa toimimaan? Ilmestyykö yläpalkkiin suoraan tuo Sonera teksti? Ja tähän asti aina kun käynnistän tämän, niin tämä sanoo että aktivoidaan tms ja sitten lukee että odota hetki, mutta kuuluisiko vasta sitten aktivoida vasta sitten kun toimii tämä soneran liittymä?
AkuApple kirjoitti:Mulla alkaisi tänään klo 15:48 iPhone toimimaan soneran liittymällä ja olen nyt käyttänyt ns. Ipod touchina. Tällä hetkellä yläpalkissa lukee ei verkkoa, joten heti kun liittymäni alkaa soneralla, niin täytyykö tehdä jotain että se alkaa toimimaan? Ilmestyykö yläpalkkiin suoraan tuo Sonera teksti? Ja tähän asti aina kun käynnistän tämän, niin tämä sanoo että aktivoidaan tms ja sitten lukee että odota hetki, mutta kuuluisiko vasta sitten aktivoida vasta sitten kun toimii tämä soneran liittymä?
Odottele ihan rauhassa vaan ja kato mitä tapahtuu. Ne tuppaa nää Applen vehkeet olemaan varsin helppokäyttöisiä käyttöönottoasioissa
Mistä johtuu että en voi lisätä facebookkiin mobileuploads kansioon, kuvia jotka on otettu iphonen kuvakaappauksella? Valittaa ettei kuvaa voi lisätä juuri tällä hetkellä. Esim nämä ongelmakuvat eivät näy tuossa Facebookin eskatselussa ennen uploadaamista, näkyy vain mustaa.
Pari pientä kysymystä iPod Touchista. Kyseessä on 2nd gen. 16gb.
Itse kokeillut VirtualDubMod ja VobSubia. Leffojen siirto on onnistunut, tekstitysten kanssa pelaaminen kusee.
Ja sitten tuolla videora ipod touch- ohjelmalla muuttanut .mp4 muotoon.
Noh, toisinaan konvertointi onnistuu, toisinaan ei. Pariin leffaan laitetut subit epäonnistunut. (Teksti tulee viiveellä/edellä.)
1. Teidän mielestänne paras tapa muuttaa .avi muotoisia ipod touchille kelpaavaksi (.mp4)?
2. Tekstitysten laitto videoon?
Lisäisin tähän vielä,
mikä mahdollinen ongelma on, jos .mp4 muotoinen ei suostu siirtymään iTunesiin?
Viimeksi muokannut Thoram, 10.3.2010 klo 14.55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko tuo iPhonen internet-jako (tethering) ilmainen, tai siis sisältyy tuohon kiinteään datapakettiin? Esim. jenkeissä siitä joutuu maksamaan erikseen niin onko suomessa sama?
Köhpeet kirjoitti:Onko tuo iPhonen internet-jako (tethering) ilmainen, tai siis sisältyy tuohon kiinteään datapakettiin? Esim. jenkeissä siitä joutuu maksamaan erikseen niin onko suomessa sama?
Operaattori ei tiedä mihin dataa käytät, datapaketti kattaa siis kaiken puhelimen kautta kulkevan datan, käytti sitä sillä itsellään tai jollakin siihen kytketyllä laitteella.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Ongelmana olis sellanen, että tuli tuossa ostettua eräs peli iPhonelle (tietokoneelta) ja synkattua se puhelimeen. Noh, synkkaus sitten poisti kaikki muut ohjelmat itse iPhonelta. Muut ohjelmat on ostettu toiselta tietokoneelta, mutta samalta iTunes Store-tililtä. Millä tavalla saisi nyt reissussa (vain läppäri mukana, pöytäkone jossa muut ohjelmat olis on kotona) nuo ohjelmat takaisin iPhoneen?
EDIT: No eipäs löydy tähän ongelmaan ratkaisua, pitääpi kai odotella sen aikaa että pääseepi takaisin kotikonneelle.
Viimeksi muokannut alucard, 10.3.2010 klo 10.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
alucard kirjoitti:Ongelmana olis sellanen, että tuli tuossa ostettua eräs peli iPhonelle (tietokoneelta) ja synkattua se puhelimeen. Noh, synkkaus sitten poisti kaikki muut ohjelmat itse iPhonelta. Muut ohjelmat on ostettu toiselta tietokoneelta, mutta samalta iTunes Store-tililtä. Millä tavalla saisi nyt reissussa (vain läppäri mukana, pöytäkone jossa muut ohjelmat olis on kotona) nuo ohjelmat takaisin iPhoneen?
Saako iPhoneen oletukseksi sellaista asetusta, että tulevaan puheluun vastattaisiin vihreällä tai punaisella napilla, jotka nyt saa esiin. tulevan puhelun soidessa painaen virtanappia kerran. Saisiko muutettua oletukseksi, jostain? Ärsyttää aina välillä liuttaa sormella, kun nopeasti pitäisi yhdellä kädellä vastata. Ymmärsiköhän kukaan epäselvästä kysymyksestäni mitä haen takaa? =)
Ei saa. Se liuttaminen on siinä poistamassa näppäinlukkoa ja siihen on ihan hyvät syyt. Muuten siihen vastaisi varsin helposti kun kaivaa luuria taskusta.
Tietty jollain jailbreakkaussoftalla sen nyt varmaan voi muuttaa ihan mimmoiseksi tahansa ;
Kun iPhonen käynnistää tulee teksti "sim kortti lukittu" ja vaihtoehdot avaa ja ok. Joskus kun olen painanut vahingossa "ok" niin minun on täytynyt käynnistää puhelin uudestaan jotta saan puhelin ominaisuudet käyttöön. Eli voiko iPhonessa laittaa pin koodin myöhemmin jostain valikosta jos sitä ei aluksi laita?
kallekilponen kirjoitti:Teet koska lukitusnapin tulisi lukita laite. Mitä ko. napista sitten sinulla tapahtuu?
Laite "nukahtaa" (Applen sivuilla nappia kutsutaan nukkumispainikkeeksi), eli näyttö pimenee. "Käynnistyy" sitten taas joko Koti -napista tai tästä nukkumispainikkeesta, ja tadaa, ollaan taas Koti -valikossa.
kallekilponen kirjoitti:Teet koska lukitusnapin tulisi lukita laite. Mitä ko. napista sitten sinulla tapahtuu?
Laite "nukahtaa" (Applen sivuilla nappia kutsutaan nukkumispainikkeeksi), eli näyttö pimenee. "Käynnistyy" sitten taas joko Koti -napista tai tästä nukkumispainikkeesta, ja tadaa, ollaan taas Koti -valikossa.
Siis sun luuri ei mee koskaan näppäinlukkoon? aika jänskää, onks se aina ollu tommone?
Heh, nyt tuli tääkin selvitettyä - eli luuri oli koneessa kiinni koko ajan kun yritin, niin kun availin näppäilukosta (eli kyllä näppäilukkoon meni, en vain osannut kuvailla oikein!) niin kuvaksi tuli vain lataava akku. Mutta nyt toimii!