Sikari-Sakari kirjoitti:Speissieioikeintoimi. Pitää painaa todella hartaasti että tulee väli. Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa? Kauanko mennyt huollossa?
Kyllä noita space-ongelmia aina sillon tällön on. Voisit ite kokeilla irrottaa sen ja katsoa onko siellä alla jotain kakkaa tai murusia.. ja sit puhdistettuasi kiinnittää uudelleen.
Ellei lähe toimimaan, niin huoltoon. Kestää varmaan n. 1-4 viikkoa.
01.02 avattiin osoitteessa Ruoholahdenkatu 8 uusi valtuutettu Apple-huolto jossa ei koneita turhaan jonoteta. Useimmissa tapauksissa saadaan kone kuntoon vuorokauden sisällä. Lisätietoa löytyy kotisivultamme http://mcare.fi. Tervetuloa! :-)
"The future is already here — it's just not very evenly distributed."
-- William Gibson
heifetz kirjoitti:Jaahans, mitenkäs tuo jonon ohi systeemi toimii? Kysyvätkö he asiakkaalta suoraan että satanen tiskiin niin pistetään jonon ohi? Mitä jos moni peräkkäinen asiakas heittää sen satasen? Miten sitten määritellään kuka pistetään ensimmäiseksi?
Tuosta voisi jo valittaa kuluttaja-asiamiehelle...
Viimeinen tietysti. Pitäähän lupauksesta pitää kiinni, muuten voi tulla kuluttaja-asiamies sanoman että, soo soo.
Maanantaina kone huoltoon, keskiviikkona sain takaisin. Vaihdettu toinen tuuletin sekä logiikkakortti, kun näyttöön ei tullut enää kuvaa... Sanottiin vielä erikseen konetta huoltoon viedessäni, että tällä hetkellä huollon jono n. 2-3 päivää. Tarkalleen piti kutinsa.
Oma kokemus erittäin positiivinen & toiminta oli mielestäni nopeaa.
Macbook pro 15. Vein MCAREen viime torstaina 17.30. Tiskillä varmistui parissa minuutissa dignoosi, NVIDIA issue. Eli emo uusiksi (Takuu). Perjantaina sain soiton klo 15.00 koneen olevan kunnossa siis alle 24h hommaan, uusi emokin oli pitänyt jostain hakea.
Tiedän mihin vien ensi kerralla huoltoon jos tulee tarvetta.